Oss testetøser imellom

6 dpo(!!!!). Ja jeg er et svakt menneske.. Har så mye tester liggende så brente liksågreit av en idag da;) Syns jeg ser antydning til noe. Det skal sies at jeg testet positivt med første barn 7 dpo.
205C39B6-557D-427B-9112-72A8C4197773.jpeg
 
Hei testtøser :D
Noen som har opplevd at disse viser falsk positiv? Ser en svaaak strek, men mensen skulle ha vært der for 3 uker siden :dead: Syns kanskje den er litt for svak.
Dagens test, så da er det bare å vente til neste syklus og håpe mensen kommer, så vi kan begynne å teste igjen :D
Lykke til dere andre, sender masse baby dust deres vei :Heartred
 

Vedlegg

  • 3E48EEFF-8F3C-4F5D-81B4-8BC1632A5339.jpeg
    3E48EEFF-8F3C-4F5D-81B4-8BC1632A5339.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 52
Det må jeg sjekke ut, men skulle vel kunne vise fra mens dag regner jeg med :bored:
Men kan man ha for mye hcg for hjemmetester?
Ja jeg har hørt at det kan skje ja..
Er det helt urealistisk at du hadde eggløsning senere enn antatt? Har du fortsatt mange symptomer?
 
Er dette make sure 25 mlu, eller en annen en? Usikker på hvor tidlig make sure vanlig kan gi utslag, og jeg skal begynne testingen snart igjen nå :)
Ja dette er vanlig 25 mlu. Ved forrige prøveperiode og svangerskap testet jeg myyyye. Merket egentlig ikke forskjell på tidlig eller vanlig test. Tror egentlig jeg bare var veldig «heldig» med det bildet der altså. Vi har jo så bra kamera på tlf idag at de kan jo sikkert fange opp streken inni testen som skal fylles opp med farge:facepalm: Er ikke sikkert det blir baby denne gang, men jeg er optimistisk mtp skyggestreker og symptomer.
 
Ja dette er vanlig 25 mlu. Ved forrige prøveperiode og svangerskap testet jeg myyyye. Merket egentlig ikke forskjell på tidlig eller vanlig test. Tror egentlig jeg bare var veldig «heldig» med det bildet der altså. Vi har jo så bra kamera på tlf idag at de kan jo sikkert fange opp streken inni testen som skal fylles opp med farge:facepalm: Er ikke sikkert det blir baby denne gang, men jeg er optimistisk mtp skyggestreker og symptomer.
Ok, takk for svar! Jeg synes det ser lovende ut, håper på dine vegne at dette ikke er en skygge :smiley-angelic001
 
Her er vi testetøs
:hilarious:
men den mørke blå ser man tydeligere strek (den ser mer rosa ut i virkeligheten enn jeg får frem på bilde). Den hvite ser man at det er «noe». Rosa ser ikke jeg noe på… lyseblå er el test.
Mørkeblå er makesure tidlig, rosa er bp tidlig og hvit er bp vanlig.
Appen får opp noe også, og mer enn i går kveld, så det er noe som stiger da?
Men jeg blir så usikker. Er dette skygge? Eller er det mer enn skygge? Jeg er 9 dpo i dagVis vedlegget 397288Vis vedlegget 397289
D82E516D-BA2A-4AAD-8676-61799CCBAB75.jpeg
7CE84A3C-C053-413F-8F33-E55121F0A4D3.jpeg
36C883D9-6CCD-4201-85F3-868C6CC8838E.png
 
Back
Topp