Oss testetøser imellom

Tok en test a1 når æ kom hjem..heiv resten av tisset..og så kom det opp en strek.. måtte skvise ut litt tiss og dyppa cleablue.. hva tror dere.. var betydelig utvannet det siste jeg fikk ut. Men er a1 å stole på
c053d88583835d2c0626242f88b6e0b6.jpg

Tok en test a1 når æ kom hjem..heiv resten av tisset..og så kom det opp en strek.. måtte skvise ut litt tiss og dyppa cleablue.. hva tror dere.. var betydelig utvannet det siste jeg fikk ut. Men er a1 å stole på
c053d88583835d2c0626242f88b6e0b6.jpg

Den var jo veldig sterk.. Tror du er gravid, bare lite tiss for å få positiv digital ;)

Gratulerer så mye :)

Burde man ikke blø ganske rett etter da? Jeg blør ikke og ingen antydning til at TR er på vei..

Kanskje? Jeg er litt usikker. Jeg hadde en kjemisk nå sist og da begynte jeg å blø ca. 1 døgn etter at testen var blitt svakere. Men kanskje ta en test til? Kanskje det er den som er negativ som er feil? :)

Fikk nettopp en voldsom smerte nederst i magen, måtte holde meg i kjøkkenbenken og klarte ikke stå oppreist :o kan dette være festesmerter (8dpo) ? :)

Jeg fikk det! Kjørte bil og bråbremsa!![emoji12][emoji12] det var 7 dpo og testa positivt 11 dpo[emoji5]

Aaaaaaaah minst 4 lange uker til testing her :( Ikke tatt en g-test av den grunnen siden starten av august..

Oh, no! Kom akkurat hjem fra reise. Ikke tisset siden evigheten. Et lite øyeblikks bevisstløshet, og nå bor alt i do... da blir det ingen testing før i morgen [emoji56][emoji13]

Oh, no! Kom akkurat hjem fra reise. Ikke tisset siden evigheten. Et lite øyeblikks bevisstløshet, og nå bor alt i do... da blir det ingen testing før i morgen [emoji56][emoji13]
Hehe fort gjort[emoji28]

I dag fikk jeg bekreftet ny sa. Merket at symptomene ikke forsvant helt da heksa kom, slik som de pleier å gjøre. Synes også at blødningene og smertene minnet om sa’n jeg hadde i sommer. Tok hcg på onsdag, da var den på 52, i dag var nivået på 20:sorry:

Klemz. Da er det noe med sprøyten som hjelper. Tror du blir gravid snart. :Heartred

Back
Topp