Tok en test a1 når æ kom hjem..heiv resten av tisset..og så kom det opp en strek.. måtte skvise ut litt tiss og dyppa cleablue.. hva tror dere.. var betydelig utvannet det siste jeg fikk ut. Men er a1 å stole på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok en test a1 når æ kom hjem..heiv resten av tisset..og så kom det opp en strek.. måtte skvise ut litt tiss og dyppa cleablue.. hva tror dere.. var betydelig utvannet det siste jeg fikk ut. Men er a1 å stole på
Kan det ha vært at du har vært kjemisk gravid? Fryktelig kjedelig uansett hvis du har fått strek og ikke nå mer..
Burde man ikke blø ganske rett etter da? Jeg blør ikke og ingen antydning til at TR er på vei..
Skal til svigersøster og gubben i helga.. Så tror ikke jeg skal ta med noen tester dit. Så neste test..blir søndag.. da bør det jo slå ut på digital kanskje..Den var jo veldig sterk.. Tror du er gravid, bare lite tiss for å få positiv digital
Gratulerer så mye
Fikk nettopp en voldsom smerte nederst i magen, måtte holde meg i kjøkkenbenken og klarte ikke stå oppreist kan dette være festesmerter (8dpo) ?
Jeg er medTest date på lørdag noen?
Hehe fort gjort[emoji28]Oh, no! Kom akkurat hjem fra reise. Ikke tisset siden evigheten. Et lite øyeblikks bevisstløshet, og nå bor alt i do... da blir det ingen testing før i morgen [emoji56][emoji13]
Ikke mye og se på testene idag heller. Ser noe svakt på den øverste bare
Der er noe, krysserHei[emoji28]
Er det noen som kan hjelpe til med streksyn? [emoji851]
I dag fikk jeg bekreftet ny sa. Merket at symptomene ikke forsvant helt da heksa kom, slik som de pleier å gjøre. Synes også at blødningene og smertene minnet om sa’n jeg hadde i sommer. Tok hcg på onsdag, da var den på 52, i dag var nivået på 20
Jeg fikk det! Kjørte bil og bråbremsa!![emoji12][emoji12] det var 7 dpo og testa positivt 11 dpo[emoji5]
Ser på alle, sterkest nederstHei[emoji28]
Er det noen som kan hjelpe til med streksyn? [emoji851]
Sier gratulerer jeg ta ny digital når du har spart oppTok en test a1 når æ kom hjem..heiv resten av tisset..og så kom det opp en strek.. måtte skvise ut litt tiss og dyppa cleablue.. hva tror dere.. var betydelig utvannet det siste jeg fikk ut. Men er a1 å stole på
Blir testing på søndag med en a1 æ tok med til storesøstra (redigert..mente svigersøstra). så skal leve i spenning til søndag mårraSier gratulerer jeg ta ny digital når du har spart opp
Blir testing på søndag med en a1 æ tok med til storesøstra.. så skal leve i spenning til søndag mårra