Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir ikke tydeligere enn det derNår komplett er treige og jeg ikke får digital testene før helga, må jeg bare bruke min siste strimmel
Vis vedlegget 235104
Wow, for en fin Test!!!Når komplett er treige og jeg ikke får digital testene før helga, må jeg bare bruke min siste strimmel
Vis vedlegget 235104
Når komplett er treige og jeg ikke får digital testene før helga, må jeg bare bruke min siste strimmel
Vis vedlegget 235104
Skjønner ikke hvorfor jeg gjør dette mot meg selv[emoji15] Har vært gravid 3 ganger før og aldri testet positivt før etter ikm. Likevel er jeg testetøs og begynner alt for tidlig. Er 12 dpo i dag. Hadde veldig mange symptomer tidligere i uken, men alt er forsvunnet, så nå er det bare å ønske TR velkommen på mandag og satse på neste pp[emoji2] Er jo litt for store forhåpninger å ha at spiren skal sitte på første pp etter fjerning av spiralen[emoji85]
Wow...hærlig test å seNår komplett er treige og jeg ikke får digital testene før helga, må jeg bare bruke min siste strimmel
Vis vedlegget 235104
Den som intet våger, intet vinner! Testing er artig [emoji13]. Kjedelig med symptomer som forsvinner. Da blir liksom testen en bekreftelse på magefølelsen... krysser fingrene litt til for deg hvis du bare er 12 dpo og pleier å teste seint pos.
Håper!!Lurer så på om hvordan testen kommet til å bli i mårra.. Tok med testen til svigers for å se på den i dag også.. og det er helt tydelig en rosa strek der.. huff, gruer meg til i mårra.. enn vist den ikke gir noen strek.. sånn ser den ut etter en dag..
Ser strek!12 dpo
Er jo noe der12 dpo
Men det er jo strek på begge de.. [emoji173] håpe på mer strek om litt.. teste date i mårra? Æ skal ta digital på mandag dersom det blir litt mer på min i mårra!12 dpo
Blir med på test date [emoji173]Men det er jo strek på begge de.. [emoji173] håpe på mer strek om litt.. teste date i mårra? Æ skal ta digital på mandag dersom det blir litt mer på min i mårra!
Ser strek!
Tydeligvis blitt blind på mine egne tester jeg da [emoji23]Er jo noe der