Viprøver79
Glad i forumet
Streker på begge12 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Streker på begge12 dpo
Dagens test.. den øverste.. Skulle den ikke blitt strekere siden fredag ettermiddag..
Blir bare åååå skeptisk.. er jo 8 dager over ikm.. så æ må jo ha hatt el. Mye seinere enn antatt..Lurer på hvor langt jeg er da.. ? Sist mens beregning sier at jeg skal være 5+4Det er den da!
Blir bare åååå skeptisk.. er jo 8 dager over ikm.. så æ må jo ha hatt el. Mye seinere enn antatt..Lurer på hvor langt jeg er da.. ? Sist mens beregning sier at jeg skal være 5+4
Gratulerer!Dagens test.. den øverste.. Skulle den ikke blitt strekere siden fredag ettermiddag..
Den er sterkereDagens test.. den øverste.. Skulle den ikke blitt strekere siden fredag ettermiddag..
Ja, dette er veldig lovendeDagens
Jeg er sjokkert, det er jo to streker
Ja, dette er veldig lovende
Dagens
Nice... [emoji173]Dagens
Ved kjemisk graviditet så kommer tr når den skal. Faktisk ganske vanlig og mange oppdager det aldri. Men kan jo oppdages hvis msn tester tidlig.Kanskje? Jeg er litt usikker. Jeg hadde en kjemisk nå sist og da begynte jeg å blø ca. 1 døgn etter at testen var blitt svakere. Men kanskje ta en test til? Kanskje det er den som er negativ som er feil?
Dagens, ca 14 dpo. Sier ca for ikm er tirsdag og blir jo da 16 dpo. Usikker på om er mulig...Hehe.
Ihvertfall så er jeg gravid! hurra!!!!
Vis vedlegget 235161
Weeee!!! Ååå så moro!!Dagens
Grattis [emoji173]Dagens, ca 14 dpo. Sier ca for ikm er tirsdag og blir jo da 16 dpo. Usikker på om er mulig...Hehe.
Ihvertfall så er jeg gravid! hurra!!!!
Vis vedlegget 235161