Er man testetøs så er man testetøsKjøpte litt i Sverige Ja, men det er nesten tomt [emoji23][emoji23][emoji23] skal straks teste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er man testetøs så er man testetøsKjøpte litt i Sverige Ja, men det er nesten tomt [emoji23][emoji23][emoji23] skal straks teste
Jepp [emoji23]Er man testetøs så er man testetøs
Ikke mye og se på testene idag heller. Ser noe svakt på den øverste bare
MandagSer en svak (skygge?) på den øverste. Når er IKM?
Noen som har opplevd at tester fra billige tester.com kommer tregt i posten?
Bestilte to ganger forrige søndag, de har ikke dukket opp ennå. Bestilte også termometer for to dager siden og den kom i dag merkelig har jo fått bekreftelse på at de er sendt hmmmm
Mista (MA) for to uker siden og er nysgjerrig på om hcg er ute av kroppen, har el tester, prøvde en av de og kunn en strek og en kjempe svak strek to ( men det er det vel alltid)
Blenda test idag.. Da fikk jeg bekreftet at det var noe galt med testen her om dagen.
Fryktelig kjipt, å få så sterk test. Så er det bare lureri...
Blenda test idag.. Da fikk jeg bekreftet at det var noe galt med testen her om dagen.
Fryktelig kjipt, å få så sterk test. Så er det bare lureri...
Fikk nettopp en voldsom smerte nederst i magen, måtte holde meg i kjøkkenbenken og klarte ikke stå oppreist kan dette være festesmerter (8dpo) ?
Fikk nettopp en voldsom smerte nederst i magen, måtte holde meg i kjøkkenbenken og klarte ikke stå oppreist kan dette være festesmerter (8dpo) ?
Stor klem! [emoji173]I dag fikk jeg bekreftet ny sa. Merket at symptomene ikke forsvant helt da heksa kom, slik som de pleier å gjøre. Synes også at blødningene og smertene minnet om sa’n jeg hadde i sommer. Tok hcg på onsdag, da var den på 52, i dag var nivået på 20
Takk for svar får sende Mail til mandagJa! Sendte mail, og de sendte nye tester. De kom på to dager. Fikk aldri de jeg egentlig bestillte..
I dag fikk jeg bekreftet ny sa. Merket at symptomene ikke forsvant helt da heksa kom, slik som de pleier å gjøre. Synes også at blødningene og smertene minnet om sa’n jeg hadde i sommer. Tok hcg på onsdag, da var den på 52, i dag var nivået på 20