Oss testetøser imellom

Ikke mye og se på testene idag heller. Ser noe svakt på den øverste bare
2d4878ae68b551a8ca0296fb54b417a3.jpg

Noen som har opplevd at tester fra billige tester.com kommer tregt i posten?
Bestilte to ganger forrige søndag, de har ikke dukket opp ennå. Bestilte også termometer for to dager siden og den kom i dag:sorry: merkelig har jo fått bekreftelse på at de er sendt hmmmm
Mista (MA) for to uker siden og er nysgjerrig på om hcg er ute av kroppen, har el tester, prøvde en av de og kunn en strek og en kjempe svak strek to ( men det er det vel alltid)

Noen som har opplevd at tester fra billige tester.com kommer tregt i posten?
Bestilte to ganger forrige søndag, de har ikke dukket opp ennå. Bestilte også termometer for to dager siden og den kom i dag:sorry: merkelig har jo fått bekreftelse på at de er sendt hmmmm
Mista (MA) for to uker siden og er nysgjerrig på om hcg er ute av kroppen, har el tester, prøvde en av de og kunn en strek og en kjempe svak strek to ( men det er det vel alltid)

Ja! Sendte mail, og de sendte nye tester. De kom på to dager. Fikk aldri de jeg egentlig bestillte..

e5e3db821c7d98f48271336f0354e7f4.heic

Blenda test idag.. Da fikk jeg bekreftet at det var noe galt med testen her om dagen.
Fryktelig kjipt, å få så sterk test. Så er det bare lureri...

e5e3db821c7d98f48271336f0354e7f4.heic

Blenda test idag.. Da fikk jeg bekreftet at det var noe galt med testen her om dagen.
Fryktelig kjipt, å få så sterk test. Så er det bare lureri...

Det var veldig synd... DEN supersterke streken også. [emoji53]. Er du mange dager dpo nå da? Ønsker deg lykke til med videre testing! [emoji173]️

Fikk nettopp en voldsom smerte nederst i magen, måtte holde meg i kjøkkenbenken og klarte ikke stå oppreist :o kan dette være festesmerter (8dpo) ? :)

Fikk nettopp en voldsom smerte nederst i magen, måtte holde meg i kjøkkenbenken og klarte ikke stå oppreist :o kan dette være festesmerter (8dpo) ? :)

Det vil tiden vise . Tror ikke festesmerter har for vane å være så kraftige, men kroppen er rar, så alt er vel mulig... [emoji12]

Det jeg trooor kanskje var festesmerter her var små stikk i sånn 20-30 sekund langt nede på magen til venstre! Overbevist om at noe skjedde da, fikk «el-slim» den kvelden med spor av frisk blødning. Fikk svaaak positiv test 4 dager senere [emoji4]

I dag fikk jeg bekreftet ny sa. Merket at symptomene ikke forsvant helt da heksa kom, slik som de pleier å gjøre. Synes også at blødningene og smertene minnet om sa’n jeg hadde i sommer. Tok hcg på onsdag, da var den på 52, i dag var nivået på 20:sorry:

I dag fikk jeg bekreftet ny sa. Merket at symptomene ikke forsvant helt da heksa kom, slik som de pleier å gjøre. Synes også at blødningene og smertene minnet om sa’n jeg hadde i sommer. Tok hcg på onsdag, da var den på 52, i dag var nivået på 20:sorry:
Stor klem! [emoji173]

Det var trist å høre. Klem til deg! [emoji173]️

Back
Topp