Sikker på at det er lurestrek da? ser strekenGodt det var siste strimmeltesten når de lager så dumme lurestreker :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikker på at det er lurestrek da? ser strekenGodt det var siste strimmeltesten når de lager så dumme lurestreker :/
Juhu fantastisk[emoji173] [emoji4]Og her har den tørket litt! Wow tror det blir julibaby her.
Vis vedlegget 235043
Jeg ser strek! Er det en økning?Godt det var siste strimmeltesten når de lager så dumme lurestreker :/
GratulererKom hjem fra ferie i kveld og skulle egentlig vente med test til imorgen tidlig, men klarte jo selvsagt ikke det.
Dyppet ikke mindre enn 2 i kveldsurin på ca 11 dpo. Baby er på gang!
Vis vedlegget 235040
Første gang jeg jubler for en strek som blir svakere! [emoji23] nå kan jeg snart begynne å teste normalt!
Kjenner den følelsen.. Ovitrelle?
Strek, gratulerer [emoji173]Klarte ikke å spare den siste testen... hva er dette..
Ikke dårlig[emoji7] jeg venter på mer i posten
Klar for ny runde [emoji1308][emoji1377]
Ikke dårlig[emoji7] jeg venter på mer i posten
Hva hjelper den mot?Har også kjøpt denne [emoji85]
Ojaaaa! Kan du sende meg link til den i pm?
Helt sikker blir en vel ikke før tanta kommer, men har hatt slike lurestreker med de testene førSikker på at det er lurestrek da? ser streken
Denne er sterkere enn den forrige jeg tok ja, men er vel bare forskjell på fargene i pakka tenker jeg. Kan ikke se at fargen er rød, men heller grå, så får finne andre tester å bestille neste gangJeg ser strek! Er det en økning?
Ojaaaa! Kan du sende meg link til den i pm?
Har ikke du nettopp hamstret i Sverige? Testet igjen?Ikke dårlig[emoji7] jeg venter på mer i posten
Oja , da er det jo greit! Jeg har jo 100 tester fra eBay og skulle bare bestille noen el tester igår.. Men endte opp med 100 el tester og 30 gtester til [emoji23][emoji23]Jeg kjøpte den faktisk på komplett apotek [emoji85]
Kjøpte litt i Sverige Ja, men det er nesten tomt [emoji23][emoji23][emoji23] skal straks testeHar ikke du nettopp hamstret i Sverige? [emoji14] Testet igjen?