Sikker på at det er lurestrek da?Godt det var siste strimmeltesten når de lager så dumme lurestreker :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikker på at det er lurestrek da?Godt det var siste strimmeltesten når de lager så dumme lurestreker :/
Juhu fantastisk[emoji173] [emoji4]
Jeg ser strek! Er det en økning?Godt det var siste strimmeltesten når de lager så dumme lurestreker :/
GratulererKom hjem fra ferie i kveld og skulle egentlig vente med test til imorgen tidlig, men klarte jo selvsagt ikke det.
Dyppet ikke mindre enn 2 i kveldsurin på ca 11 dpo. Baby er på gang!
Vis vedlegget 235040
Første gang jeg jubler for en strek som blir svakere! [emoji23] nå kan jeg snart begynne å teste normalt!![]()
Kjenner den følelsen.. Ovitrelle?
Strek, gratulerer [emoji173]Klarte ikke å spare den siste testen... hva er dette..![]()
Ikke dårlig[emoji7] jeg venter på mer i posten![]()
Klar for ny runde [emoji1308][emoji1377]
Ikke dårlig[emoji7] jeg venter på mer i posten
Hva hjelper den mot?Har også kjøpt denne [emoji85]![]()
Ojaaaa! Kan du sende meg link til den i pm?
Helt sikker blir en vel ikke før tanta kommer, men har hatt slike lurestreker med de testene førSikker på at det er lurestrek da?ser streken
![]()
Denne er sterkere enn den forrige jeg tok ja, men er vel bare forskjell på fargene i pakka tenker jeg. Kan ikke se at fargen er rød, men heller grå, så får finne andre tester å bestille neste gangJeg ser strek! Er det en økning?
Ojaaaa! Kan du sende meg link til den i pm?
Har ikke du nettopp hamstret i Sverige?Ikke dårlig[emoji7] jeg venter på mer i posten
Oja , da er det jo greit! Jeg har jo 100 tester fra eBay og skulle bare bestille noen el tester igår.. Men endte opp med 100 el tester og 30 gtester til [emoji23][emoji23]Jeg kjøpte den faktisk på komplett apotek [emoji85]
Kjøpte litt i Sverige Ja, men det er nesten tomt [emoji23][emoji23][emoji23] skal straks testeHar ikke du nettopp hamstret i Sverige? [emoji14] Testet igjen?![]()