Oss testetøser imellom

Noen med erfaring med Metode sin test? (Apotek1)
Føler meg meget gravid, men dårlig med streker på den jeg tok i dag. Ikm i dag.
Hadde svaaaake streker på babydan for 3 dager siden..
Mener på å ha brukt den typen en gang tidligere, men den var på meg negativ. Fikk ikke skygger på noen av dem.
 
Våget meg på en sånn i dag (4+1 tror jeg). Men har hørt at disse ofte slår ut noen dager seinere og tenkte for meg selv at nei nå var du skikkelig teit. Til min store fryd fikk jeg 2-3 uker :woot:

Sender masse babylykke til alle dere! :Heartred:love7
 

Vedlegg

  • 80A970EE-E684-4D33-A912-8382AAB2FF95.jpeg
    80A970EE-E684-4D33-A912-8382AAB2FF95.jpeg
    37,6 KB · Visninger: 98
Tuuuusen takk!! Det roet hjertet veldig, er noe sånt jeg har sett etter i hele dag!:sorry::Heartred tusen tusen takk!!
Bare hyggelig! <3 Hvis du skulle uroe deg mer så kan du få sjekket hcg hos legen med noen dagers mellomrom! Og husk at for hver dag som går så minker risikoen. Hvis du er 4+3 er du godt på vei :D
 
Bare hyggelig! <3 Hvis du skulle uroe deg mer så kan du få sjekket hcg hos legen med noen dagers mellomrom! Og husk at for hver dag som går så minker risikoen. Hvis du er 4+3 er du godt på vei :D

Takk for fine ord:Heartred Testet hcg på tirsdag og i dag, får svar imorgen:nailbiting: Var på 158 på tirsdag, noe som i følge google skal være bra:shy:
 
Våget meg på en sånn i dag (4+1 tror jeg). Men har hørt at disse ofte slår ut noen dager seinere og tenkte for meg selv at nei nå var du skikkelig teit. Til min store fryd fikk jeg 2-3 uker :woot:

Sender masse babylykke til alle dere! :Heartred:love7


Åååå, gratulerer:love017:love017 så kjekt!!
 
Takk for fine ord:Heartred Testet hcg på tirsdag og i dag, får svar imorgen:nailbiting: Var på 158 på tirsdag, noe som i følge google skal være bra:shy:
Hvis du logger inn på www.furstpasient.no kan du kanskje få se prøvesvaret ditt før legen sender det til deg :) Du velger logg inn med min id eller noe sånt så kan du logge inn med bankid på mobil, du trenger ikke ha opprettet bruker. Svarene mine ble lastet opp på mandag, men jeg fikk ikke svar fra legen før på tirsdag ettermiddag.
 
Hvis du logger inn på www.furstpasient.no kan du kanskje få se prøvesvaret ditt før legen sender det til deg :) Du velger logg inn med min id eller noe sånt så kan du logge inn med bankid på mobil, du trenger ikke ha opprettet bruker. Svarene mine ble lastet opp på mandag, men jeg fikk ikke svar fra legen før på tirsdag ettermiddag.

Takk!! Jeg logga inn nå, men svaret har ikke kommet enda:nailbiting: Skal si ifra når den kommer! Takk for tips:Heartbigred
 
Ca 11 dpo i dag. Uff, kan ikke disse testene bare lære seg å skrike ut farge når man blor gravid. Så slipper man å lure og myse og prøve all verdens ulike lys mm for å se om det dukker opp noen stakkars streker!
 

Vedlegg

  • 20201126_223339.jpg
    20201126_223339.jpg
    12,9 KB · Visninger: 102
For meg er det ganske likt mensen og eggløsningssmerter, men man kan sikkert oppleve disse smertene forskjellig :) Har du tatt en test?

Takk for svar! :) Tok en test i morges som var negativ. Men er jo maks 7-8 dpo, så tenker å ta en ny på lørdag!
 
Ca 11 dpo i dag. Uff, kan ikke disse testene bare lære seg å skrike ut farge når man blor gravid. Så slipper man å lure og myse og prøve all verdens ulike lys mm for å se om det dukker opp noen stakkars streker!
Jeg ser antydning til strek og har hørt at babyplan ikke gir skyggestreker :) Heier på deg :woot::nailbiting:
 
9D1BF9A7-E00C-435D-921F-F5D90B8C2AF0.jpeg
Nå trenger jeg råd fra dere. Har hatt en BO og har testet i det siste for å se om testene blir negative. De siste dagene ser det ut som det går den andre veien? Eller er det meg som har fått ekstremt godt streksyn?? De siste to testene har jeg tatt idag for å sjekke om det var pga konsentrert urin at testen ble sterkere...

EDIT: Se bort i fra den siste. Jeg har tatt bilde to ganger
 
Vis vedlegget 342067 Nå trenger jeg råd fra dere. Har hatt en BO og har testet i det siste for å se om testene blir negative. De siste dagene ser det ut som det går den andre veien? Eller er det meg som har fått ekstremt godt streksyn?? De siste to testene har jeg tatt idag for å sjekke om det var pga konsentrert urin at testen ble sterkere...

EDIT: Se bort i fra den siste. Jeg har tatt bilde to ganger


Ser absolutt ut som det er noe på gang! Litt rart hvis alle testene viser feil. Ser økning
 
Jeg trenger hjelp fra dere som tester etter el.
Slik ser testene mine ut, men el-test fra clearblue med dobbel hormonindikator viser bare runding enda. Altså ingen økning i LH eller østrogen..
Burde ikke den være på blinkende smilefjes nå?:nailbiting:
 

Vedlegg

  • 3AD72010-DE01-46CE-BA44-67F9D071D201.png
    3AD72010-DE01-46CE-BA44-67F9D071D201.png
    55,2 KB · Visninger: 61
Back
Topp