Oss testetøser imellom

Hvor lenge har dere hatt positiv test etter Ovitrelle? Jeg har som regel hatt svak strek til 8-9 dager etter sprøyten. Nå er det 11 dager siden den ble satt og jeg er 9 dpo. Mange som har hatt positiv test i mer enn 10 dager, slik det står i Felleskatalogen at er maks antall dager? Nå går dagene litt for sakte her :hilarious:

C8DADAFC-1FB7-4AA4-9F70-C31AF0E12F0F.jpeg
 
Hvor lenge har dere hatt positiv test etter Ovitrelle? Jeg har som regel hatt svak strek til 8-9 dager etter sprøyten. Nå er det 11 dager siden den ble satt og jeg er 9 dpo. Mange som har hatt positiv test i mer enn 10 dager, slik det står i Felleskatalogen at er maks antall dager? Nå går dagene litt for sakte her :hilarious:

Vis vedlegget 330526
Har aldri prøvd ovitrelle før, men er på akkurat samme sted som deg, 11 dager siden sprøyten, 9DPO og testen ser også kliss lik ut....
 
Har aldri prøvd ovitrelle før, men er på akkurat samme sted som deg, 11 dager siden sprøyten, 9DPO og testen ser også kliss lik ut....

Omtrent samme strek her i dag, 10dpo. Kaanskje litt svakere. Huff, blir vel ikke noe men spent på dagene fremover allikevel :rolleyes:
 
Må bare få utløp for massetestinga mi. Idag røyk det tre :angelic:

11dpo

Digital
Tidlig
Vanlig

0CD2B50F-D16A-4B53-A48A-74800D373FF6.jpeg
 
Hvilken dpo tester dere? Bruker dere alltid tidligtester først? Evt når bør man teste med tidlig vs vanlig tester? Er bare 6dpo i dag, men kløøøøøør etter å teste!! Har bare brukt vanlig tester tidligere svangerskap og testet positivt først etter IKM, så sjansen er jo stor for at det samme skjer igjen.. ;)
 
Hvilken dpo tester dere? Bruker dere alltid tidligtester først? Evt når bør man teste med tidlig vs vanlig tester? Er bare 6dpo i dag, men kløøøøøør etter å teste!! Har bare brukt vanlig tester tidligere svangerskap og testet positivt først etter IKM, så sjansen er jo stor for at det samme skjer igjen.. ;)
Jeg testa positivt 9DPO denne gangen. Brukte vanlig strimmel først og så faktisk en svaaaaaaaaaaaaaaak strek. Så løp og kjøpte flere tidligtester som kom med helt merkbar strek :happy: Har fått sterkere og sterkere på vanligtester fram til nå 12DPO, og sterkere tidligtester også, men slutta med tidligtesten i går (11dpo) etter positiv digital.

Forrige svangerskap (som endre i SA) fikk jeg negativ vanlig test 12DPO, og positiv tidligtest 15DPO. Jeg testa ikke mellom fordi jeg fikk blødning jeg trodde var mensen:p
 
Hvilken dpo tester dere? Bruker dere alltid tidligtester først? Evt når bør man teste med tidlig vs vanlig tester? Er bare 6dpo i dag, men kløøøøøør etter å teste!! Har bare brukt vanlig tester tidligere svangerskap og testet positivt først etter IKM, så sjansen er jo stor for at det samme skjer igjen.. ;)
jeg fikk også positiv 9 dpo! om man la godviljen til, så kunne man kaaaanskje skimte noe 8 dpo kveld, men hadde ikke stolt på den. men 9 dpo var det ingen tvil! brukte da babyplan sine 10 mlu sticks, men fikk faktisk litt sterkere strek på testhelsen sine 25 mlu sticks på samme urin :confused005 merkelig, men :joyful:
 
F3448727-8C46-4436-A7DA-2166BA7ECD0E.jpeg

vet at disse er negative altså. Men er de så langt unna at det ikke er vits i å teste hver dag? Har ikke peil på hvor jeg er i syklus siden jeg nettopp hadde uttak av hormonspiral, og hadde nesten ingen blødninger i de 4 årene jeg hadde den, så prøver å finne ut av den nå..

hadde blødning 3 dager etter uttak som varte i 4 dager, for så å blø i 1dag 11 dager etter uttak, hvis noen kan tyde noe ut av det?
 
Vis vedlegget 330688
vet at disse er negative altså. Men er de så langt unna at det ikke er vits i å teste hver dag? Har ikke peil på hvor jeg er i syklus siden jeg nettopp hadde uttak av hormonspiral, og hadde nesten ingen blødninger i de 4 årene jeg hadde den, så prøver å finne ut av den nå..

hadde blødning 3 dager etter uttak som varte i 4 dager, for så å blø i 1dag 11 dager etter uttak, hvis noen kan tyde noe ut av det?
Den siste der vil jeg jo si er på vei til noe. Det var i allefall hopp fra dagen før! :) Ville fortsatt to ganger om dagen litt framover, jeg.
 
Den siste der vil jeg jo si er på vei til noe. Det var i allefall hopp fra dagen før! :) Ville fortsatt to ganger om dagen litt framover, jeg.
Tusen takk for svar! Blir tullete av å gå å vente uten å vite noe. Har hørt flere som ikke kommer i gang med syklus før nesten 1 år etter uttak :sorry: er det slik med EL test som med gravitest, at jeg må holde meg i 4 timer? Tisser jo heeele tiden :hilarious:
 
Tusen takk for svar! Blir tullete av å gå å vente uten å vite noe. Har hørt flere som ikke kommer i gang med syklus før nesten 1 år etter uttak :sorry: er det slik med EL test som med gravitest, at jeg må holde meg i 4 timer? Tisser jo heeele tiden :hilarious:
Er nok det gitt :D
 
Vis vedlegget 330688
vet at disse er negative altså. Men er de så langt unna at det ikke er vits i å teste hver dag? Har ikke peil på hvor jeg er i syklus siden jeg nettopp hadde uttak av hormonspiral, og hadde nesten ingen blødninger i de 4 årene jeg hadde den, så prøver å finne ut av den nå..

hadde blødning 3 dager etter uttak som varte i 4 dager, for så å blø i 1dag 11 dager etter uttak, hvis noen kan tyde noe ut av det?
Tydelig at det er noe på gang! Jeg tok ut hormonspiral i starten av juni, hadde mange negative tester før de brått begynte å bli positive nøyaktig to uker etter uttak. Hadde også ville testet to ganger om dagen fremover :)
 
Vis vedlegget 330688
vet at disse er negative altså. Men er de så langt unna at det ikke er vits i å teste hver dag? Har ikke peil på hvor jeg er i syklus siden jeg nettopp hadde uttak av hormonspiral, og hadde nesten ingen blødninger i de 4 årene jeg hadde den, så prøver å finne ut av den nå..

hadde blødning 3 dager etter uttak som varte i 4 dager, for så å blø i 1dag 11 dager etter uttak, hvis noen kan tyde noe ut av det?
Jeg hadde absolutt testet to ganger om dagen fremover :)
 
Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bli en «testetøs», men nå har jeg jo blitt helt fullstendig testegal :hilarious: Hadde en MA midt i juni med påfølgende medisinsk abort. Stoppet raskt å blø etter dette. Jeg tror selv at jeg hadde mulig eggløsning 29.juni. Er vel evt 10 DPO i dag. Har hatt svake skyggestreker på graviditetstestene, men den siste uken har det ikke vært noe. Vet at det er tidlig etter en MA, men håper sånn at det skal klaffe igjen. Kan dere hjelpe meg å tolke?

Test tatt i dag på ettermiddagsurin (streken på hva ser mer rosa ut på ekte):
Vis vedlegget 330696

Test tatt på mandag med morgenurin:
90FF89AA-BF1D-4625-B3BC-32ACA702CBBA.jpeg
 

Vedlegg

  • D23C7346-D2CD-4EA2-AB1B-A4467269CC48.jpeg
    D23C7346-D2CD-4EA2-AB1B-A4467269CC48.jpeg
    17,5 KB · Visninger: 105
Last edited:
Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bli en «testetøs», men nå har jeg jo blitt helt fullstendig testegal :hilarious: Hadde en MA midt i juni med påfølgende medisinsk abort. Stoppet raskt å blø etter dette. Jeg tror selv at jeg hadde mulig eggløsning 29.juni. Er vel evt 10 DPO i dag. Har hatt svake skyggestreker på graviditetstestene, men den siste uken har det ikke vært noe. Vet at det er tidlig etter en MA, men håper sånn at det skal klaffe igjen. Kan dere hjelpe meg å tolke?

Test tatt i dag på ettermiddagsurin (streken på hva ser mer rosa ut på ekte):
Vis vedlegget 330696

Test tatt på mandag med morgenurin:
Vis vedlegget 330697


Hvis testene har vært negative etter MA den siste uken, kan jeg ikke tenke meg annet enn at dette er babystrek! Ser den klart og den er tydelig rosa:happy::happy:
 
Hvis testene har vært negative etter MA den siste uken, kan jeg ikke tenke meg annet enn at dette er babystrek! Ser den klart og den er tydelig rosa:happy::happy:
Ja, de har det! Håper du har rett, og at det ikke bare er «rester» fra MA. Tror mest på det siste, men krysser fingrene :happy:
 
Back
Topp