Oss testetøser imellom

Noen som vet om et sted de selger Make sure tidligtester bortsett fra Fertil? Det var de utsolgt.. Skulle gjerne hatt noen nå de neste dagene for har bare vanlige liggende :rolleyes:
 
Noen som vet om et sted de selger Make sure tidligtester bortsett fra Fertil? Det var de utsolgt.. Skulle gjerne hatt noen nå de neste dagene for har bare vanlige liggende :rolleyes:

Meny har hvertfall make sure tester, men den butikken jeg var innom forrige mnd hadde bare vanlige ikke tidlige, men kan jo være andre butikker har det. Ellers tror jeg det er farmasiet.no som også pleier å ha de :)
 
Noen som vet om et sted de selger Make sure tidligtester bortsett fra Fertil? Det var de utsolgt.. Skulle gjerne hatt noen nå de neste dagene for har bare vanlige liggende :rolleyes:

Farmasiet :happy: kjøpte alltid der
 
Vil dere si at denne EL-testen er positiv, eller feil? Ikm om 3 dager, tom for g-tester og litt smågal, haha

(Tisset når jeg våknet i 8 tiden, så nå igjen i 11 tiden. Ikke drukket noe)
 

Vedlegg

  • BB971BC4-92D0-4BD6-B5D8-1E1F429FA837.jpeg
    BB971BC4-92D0-4BD6-B5D8-1E1F429FA837.jpeg
    47,3 KB · Visninger: 202
Vil dere si at denne EL-testen er positiv, eller feil? Ikm om 3 dager, tom for g-tester og litt smågal, haha

(Tisset når jeg våknet i 8 tiden, så nå igjen i 11 tiden. Ikke drukket noe)
Om du testa etter el og veit sikkert at ikm er om 3 dagar så vil eg tru detter lovar bra:joyful:
 
Om du testa etter el og veit sikkert at ikm er om 3 dagar så vil eg tru detter lovar bra:joyful:

Takk for svar! Ingen utslag på g-test nå, så vil tro EL-testen bare reagerer på at mensen er på vei da... :(

Har testet etter EL, og det var positiv 29. og 30. juni, negativ 1.juli. Så vil tro jeg er 10-12 dpo, alt etter som når EL faktisk skjedde
 
Takk for svar! Ingen utslag på g-test nå, så vil tro EL-testen bare reagerer på at mensen er på vei da... :(

Har testet etter EL, og det var positiv 29. og 30. juni, negativ 1.juli. Så vil tro jeg er 10-12 dpo, alt etter som når EL faktisk skjedde
Hmm, el-testar skal ikkje slå ut ved menseno_O
 
Er det noen andre en meg som ser?? Aner ikke dpo og har ikke peil på syklus etter uttak. Har lett etter EL, men ikke fått positiv. Tok graviditetstest i dag, og synes jeg ser noe der? Mer rosa i virkeligheten, men vanskelig å få fram på bildet
8223B1C7-6FE8-4E9F-BAC6-B465AF2E6ED5.jpeg
 
Er det noen andre en meg som ser?? Aner ikke dpo og har ikke peil på syklus etter uttak. Har lett etter EL, men ikke fått positiv. Tok graviditetstest i dag, og synes jeg ser noe der? Mer rosa i virkeligheten, men vanskelig å få fram på bildet
Vis vedlegget 331022
Jeg syns det er vanskelig å stole på streken når bildene er redigerte men ser noe svakt på den nederste også som ser uredigert ut ! :cat: Krysser fingra :smug:
 
Jeg syns det er vanskelig å stole på streken når bildene er redigerte men ser noe svakt på den nederste også som ser uredigert ut ! :cat: Krysser fingra :smug:
Den nederste er enda tydeligere i virkeligheten, men strimlene er så små, så blir kornete når jeg prøver å some :facepalm: takk ♥️
 
Er denne positiv? Er nettopp ferdig på provera-kur og venter på mensen slik at jeg kan starte på letrozol. Fikk noe som ligner på elslim i går og litt murringer i dag, tok derfor en test som ser sånn her ut nå.. kan det være at kroppen klarer EL av seg selv nå? Er den positiv per nå? Kanskje den har vært positiv i går? Ah..
 

Vedlegg

  • 33305F8F-FB4B-4FB4-B85B-8D2B74AFB5F4.jpeg
    33305F8F-FB4B-4FB4-B85B-8D2B74AFB5F4.jpeg
    9 KB · Visninger: 98
  • 147F9CF6-D269-4523-8F54-660047DCC95B.jpeg
    147F9CF6-D269-4523-8F54-660047DCC95B.jpeg
    7,5 KB · Visninger: 93
Last edited:
Er denne positiv? Er nettopp ferdig på provera-kur og venter på mensen slik at jeg kan starte på letrozol. Fikk noe som ligner på elslim i går og litt murringer i dag, tok derfor en test som ser sånn her ut nå.. kan det være at kroppen klarer EL av seg selv nå? Er den positiv per nå? Kanskje den har vært positiv i går? Ah..

Den er ikke positiv nå, men ville tatt en til i kveld og fortsatt å ta i morgen i tilfelle :)
 
Den er ikke positiv nå, men ville tatt en til i kveld og fortsatt å ta i morgen i tilfelle :)

ja, skal gjøre det! Tok et nytt bilde etter et par min, da var det gått ca 10 min etter testen ble tatt. Ser litt sterkere ut der, men skal fortsette å teste for å se om den stiger eller synker ❤️
 

Vedlegg

  • 8238D0D9-6BA8-4E5A-A60D-F12B616EF39D.jpeg
    8238D0D9-6BA8-4E5A-A60D-F12B616EF39D.jpeg
    9,1 KB · Visninger: 80
Den er ikke positiv nå, men ville tatt en til i kveld og fortsatt å ta i morgen i tilfelle :)


nå, 2 timer etter forrige test. Ser hvertfall sterkere ut, men teststreken er fortsatt smalere enn kontrollstreken hvis det har noen betydning? Fargen er relativt lik. Neste blir i morgen tidlig. Nå hopper vi til køys :smiley-angelic006 før vi legger oss for natten ❤️
 

Vedlegg

  • F2BD60CC-ED76-4D3C-B4C3-EB30342100DB.jpeg
    F2BD60CC-ED76-4D3C-B4C3-EB30342100DB.jpeg
    10,4 KB · Visninger: 82
nå, 2 timer etter forrige test. Ser hvertfall sterkere ut, men teststreken er fortsatt smalere enn kontrollstreken hvis det har noen betydning? Fargen er relativt lik. Neste blir i morgen tidlig. Nå hopper vi til køys :smiley-angelic006 før vi legger oss for natten ❤️

Kontrollstreken skal vel være like tykk, så jeg tenker neeeesten positiv :)
 
Gjett om jeg ble skuffet i dag tidlig! Øverste fra igår kveld, den nederste idag tidlig... Er jo strek på den øverste, var det igår også! Metode sin tidlig test
 

Vedlegg

  • 116B7215-05A9-470F-B0D1-C8C92D5B8D0C.jpeg
    116B7215-05A9-470F-B0D1-C8C92D5B8D0C.jpeg
    37,5 KB · Visninger: 140
Gjett om jeg ble skuffet i dag tidlig! Øverste fra igår kveld, den nederste idag tidlig... Er jo strek på den øverste, var det igår også! Metode sin tidlig test
Jeg har alltid fått sterkere resultat på ettermiddag/kveld enn morgen, så kan være du har mer konsentrert urin på kveld enn morgen du også :)
 
Vil dere si at den var positiv tidligere i dag? På pakken jeg åpnet i dag var det plutselig et parti med dårligere fargestoff, men strekene var jo like sterk i dag, før den nå ble tydelig negativ igjen..
 

Vedlegg

  • A06658CC-893A-44EE-8E84-AAE83D2E772B.jpeg
    A06658CC-893A-44EE-8E84-AAE83D2E772B.jpeg
    35,4 KB · Visninger: 111
Back
Topp