Oss testetøser imellom

Jeg fikk ikke voldsom økning heller, men det slo ut på digital selv om. Og har ikke så sterk strek nå heller, men målte 430 på hcg på tirsdag. Se på økningen hver andre dag, så ser du nok sikkert noe? :happy:

Så på de på nytt nå og synes ikke den har blitt noe sterkere siden onsdag, faktisk ser dagens test litt svakere ut.. :(
 
Så på de på nytt nå og synes ikke den har blitt noe sterkere siden onsdag, faktisk ser dagens test litt svakere ut.. :(
Har du prøvd et annet merke? Jeg brukte først metode sin, så byttet jeg til rfsu og da fikk jeg sterkere streker. Jeg håper for deg :Heartred
 
Har du prøvd et annet merke? Jeg brukte først metode sin, så byttet jeg til rfsu og da fikk jeg sterkere streker. Jeg håper for deg :Heartred

Nei, jeg har kun babyplan sine.. Kanskje jeg skal kjøpe en annen test idag. Hadde uansett en plan om å kjøpe en digital CB for å ta før vi drar på ferie om et par dager.
 
Takk for tips om å bruke annen test! Tok en ny strimmel ikveld som var litt sterkere igjen, men også en CB som var så positiv som den kunne blitt!! :Heartred:love7
 
Noen som ser noe her? Er 9 dpo sånn ca idag. Ble tatt på ganske så utvannet urin på dagen idag. Var på toalettet først på morgenen og glemte dermed å teste da:shifty:
 

Vedlegg

  • E6660881-48D3-4A93-AFD9-169CFD10647A.jpeg
    E6660881-48D3-4A93-AFD9-169CFD10647A.jpeg
    14,9 KB · Visninger: 167
Hei! Noen som har erfaringer med clear blue digital? Det dummeste jeg gjør er sikkert å lese forum og bekymre meg, men leser om så mange som sjekker stigning - så tenkte å gjøre det selv. Clear blue + har vist stigning fra første gang jeg testa på tirsdag, men clear blue digital sier fortsatt 1-2. Hadde håpa på 2-3 i dag. Men er veldig usikker på syklusen min også, så aner ikke hvor langt jeg er på vei :nailbiting:
 

Vedlegg

  • 3830A3EC-6913-48DF-B900-5B0609D65213.jpeg
    3830A3EC-6913-48DF-B900-5B0609D65213.jpeg
    32,7 KB · Visninger: 141
Hei! Noen som har erfaringer med clear blue digital? Det dummeste jeg gjør er sikkert å lese forum og bekymre meg, men leser om så mange som sjekker stigning - så tenkte å gjøre det selv. Clear blue + har vist stigning fra første gang jeg testa på tirsdag, men clear blue digital sier fortsatt 1-2. Hadde håpa på 2-3 i dag. Men er veldig usikker på syklusen min også, så aner ikke
Hei! Noen som har erfaringer med clear blue digital? Det dummeste jeg gjør er sikkert å lese forum og bekymre meg, men leser om så mange som sjekker stigning - så tenkte å gjøre det selv. Clear blue + har vist stigning fra første gang jeg testa på tirsdag, men clear blue digital sier fortsatt 1-2. Hadde håpa på 2-3 i dag. Men er veldig usikker på syklusen min også, så aner ikke hvor langt jeg er på vei :nailbiting:
Ikke sjekk med tester om det stiger (eller, gjør det jo selc men det er SÅ domt) :joyful:.. Dra til lege å ta blodprøve med 2 dagers mellomrom, det er den eneste sikre måten å se om hcg stiger eller ikke på. Jeg legger med et bilde (lånt fra nett og et annet forum).
Her ser du hvor lite som skal til for å få de forskjellige resultatene på cb digital :hungover:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200705_221351_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20200705_221351_com.android.chrome.jpg
    22,2 KB · Visninger: 115
Altså, what the actual fuck! Ikke veldig sterk, og ingen av oss tør å tro før det står svart på hvitt. Men jeg kasta urinen før jeg så på testen. Det må jo være noe her...? :nailbiting:
IMG_20200706_114555.jpg
 
Tok denne nå nettopp etter å ha følt meg litt snål! Denne er vel positiv? :eek:Hvor mange dpo er det sannsynlig at jeg kan være? :nailbiting:
 

Vedlegg

  • 20200706_172951.jpg
    20200706_172951.jpg
    15 KB · Visninger: 119
Tok denne nå nettopp etter å ha følt meg litt snål! Denne er vel positiv? :eek:Hvor mange dpo er det sannsynlig at jeg kan være? :nailbiting:
Er forresten rfsu tidligtest 10 miu, bilde tatt etter ca 10 min men streken kom med en gang..
 
Synes deler av stripene er sterkere, noen som vet grunnen til det og om det i det hele tatt betyr noe? :)
 

Vedlegg

  • D6ADC818-9DAF-41FF-9921-55051FBDA919.png
    D6ADC818-9DAF-41FF-9921-55051FBDA919.png
    97,2 KB · Visninger: 98
  • B65BD8F2-E1C4-4686-B9F4-17D08EECDEDB.jpeg
    B65BD8F2-E1C4-4686-B9F4-17D08EECDEDB.jpeg
    21,4 KB · Visninger: 101
Tok denne nå nettopp etter å ha følt meg litt snål! Denne er vel positiv? :eek:Hvor mange dpo er det sannsynlig at jeg kan være? :nailbiting:
Denne ville jeg tolket som positiv ja :) men hvor mange dpo er umulig å si, da tidspunkt for at egget fester seg er veldig individuelt.
 
Vi klarer ikke helt å tro på dette, så tok en ny test i kveld etter å ha holdt meg i seks-syv timer (vært på travel jobb). Streken på strimmelen ser sterkere ut enn i dag tidlig, og derfor drista jeg meg til en digital. Det angrer jeg på nå, den viste ikke gravid:sorry: Noen som har erfaring med at det er forskjell på disse? Begge slår ut på 25 mlu. Blir livredd for kjemisk:arghh:
Tok en midt på dagen etter å ha holdt meg i to timer, men den ble Neg. Synes det er økning på den nederste som ble tatt i kveld? Ser at bildet ble litt mørkt her, den fra i dag morges synes jo nesten ikke. Men har lagt ut tydelig bilde fra tidligere i dag. Aner ikke DPO.
IMG_20200706_234034.jpg
 
Last edited by a moderator:
Vi klarer ikke helt å tro på dette, så tok en ny test i kveld etter å ha holdt meg i seks-syv timer (vært på travel jobb). Streken på strimmelen ser sterkere ut enn i dag tidlig, og derfor drista jeg meg til en digital. Det angrer jeg på nå, den viste ikke gravid:sorry: Noen som har erfaring med at det er forskjell på disse? Begge slår ut på 25 mlu. Blir livredd for kjemisk:arghh:
Tok en midt på dagen etter å ha holdt meg i to timer, men den ble Neg. Synes det er økning på den nederste som ble tatt i kveld? Ser at bildet ble litt mørkt her, den fra i dag morges synes jo nesten ikke. Men har lagt ut tydelig bilde fra tidligere i dag. Aner ikke DPO. Vis vedlegget 330514
Vi klarer ikke helt å tro på dette, så tok en ny test i kveld etter å ha holdt meg i seks-syv timer (vært på travel jobb). Streken på strimmelen ser sterkere ut enn i dag tidlig, og derfor drista jeg meg til en digital. Det angrer jeg på nå, den viste ikke gravid:sorry: Noen som har erfaring med at det er forskjell på disse? Begge slår ut på 25 mlu. Blir livredd for kjemisk:arghh:
Tok en midt på dagen etter å ha holdt meg i to timer, men den ble Neg. Synes det er økning på den nederste som ble tatt i kveld? Ser at bildet ble litt mørkt her, den fra i dag morges synes jo nesten ikke. Men har lagt ut tydelig bilde fra tidligere i dag. Aner ikke DPO. Vis vedlegget 330514
Det ser jo lovende ut, men ville ikke bekymret meg for at du ikke får digital ennå. Forsett med testene, for å se om de blir sterkere. Virker som om det er veldig tidlig, da dem er såpass svake ennå.
Krysser fingrene fremover:)
 
Det ser jo lovende ut, men ville ikke bekymret meg for at du ikke får digital ennå. Forsett med testene, for å se om de blir sterkere. Virker som om det er veldig tidlig, da dem er såpass svake ennå.
Krysser fingrene fremover:)
Tusen takk, håper det! :Heartred
 
Back
Topp