Oss testetøser imellom

Har du testet i dag? :happy:

Ja, omtrent samme streken som igår kveld. Tror fortsatt det er skygge, men synes samtidig de er sterke til å være skygge. Jeg har ingen problem med å se de. Som sagt holder jeg en knapp på at det er skyggestreker, men kjenner at jeg fortsatt kommer til å bli skuffet om/når de ikke tar seg opp i styrke.. :sorry:
 
Tok ny test nettopp og nå er den sterkere! Og den er rosa! Åh, herregud! Det kan ikke være sant! Jeg tror ikke på det! Men det må jo være babystrek?! Ikke sant?

Åh, streken vises jo så dårlig når jeg laster opp her inne :facepalm:
 

Vedlegg

  • 20200701_111725.jpg
    20200701_111725.jpg
    8,5 KB · Visninger: 181
  • 20200701_111640.jpg
    20200701_111640.jpg
    7,2 KB · Visninger: 175
Tok ny test nettopp og nå er den sterkere! Og den er rosa! Åh, herregud! Det kan ikke være sant! Jeg tror ikke på det! Men det må jo være babystrek?! Ikke sant?

Åh, streken vises jo så dårlig når jeg laster opp her inne :facepalm:

Kan umulig være skyggestrek! Så tydelig og fin :Heartred
 
Noen som har peiling på fargestyrken på Normal sine graviditetstester? Er nå 4+3 (16/17 dpo) men fargen er fortsatt et stykke unna kontrollstreken :nailbiting: Liker ikke :arghh:
 
Tok ny test nettopp og nå er den sterkere! Og den er rosa! Åh, herregud! Det kan ikke være sant! Jeg tror ikke på det! Men det må jo være babystrek?! Ikke sant?

Åh, streken vises jo så dårlig når jeg laster opp her inne :facepalm:
Det der er en fin babystrek :Heartred Gratulerer :wav
 
Kan umulig være skyggestrek! Så tydelig og fin :Heartred
Jeg sier gratulerer på denne ❤️❤️
Det der er en fin babystrek :Heartred Gratulerer :wav

Jeg drister meg til å si tusen takk, selv om jeg fortsatt ikke er overbevist :hilarious: Tok ny test ikveld og synes ikke den ser særlig sterkere ut enn den jeg tok igår kveld/i imorgest, men jeg får bare krysse fingrene! Tar EL-tester samtidig og disse begynner også å nærme seg positive, noe som underbygger at det er babystrek og ikke skyggestrek :joyful:
 
Jeg fikk plutselig ganske starke kramper på ettermiddagen idag og så begynte jeg å blø.. Men det er ikke helt rødt ferskt blod ennå og det har avtatt nå i kveld, så jeg har ikke helt gitt opp ennå. Synes det er litt tidlig for TR, men sent for festeblødning :bored:
 
ABCA0273-1496-46AF-9B33-2330BDAA6194.jpeg
0CA102DF-3948-4F8B-AD7A-9ECFEB2342B1.jpeg


8 dpo RFSU test ofte strimmel.. Noen som også ser streken?? Første tanke her, dette kan jo ikke stemme??? Eller??? Vært prøver i 4 år og skal ha IVF til høsten. Dette er jo også veldig tidlig... e det mulig å få en slik skyggestrek??
 
Last edited:
Ser streken godt og synes det ser ut som at det er farge på den :)
Ja, ser helt lys lys rosa farge.. Visst dette er begynnelsen på noe, så skal eg seriøst bli religiøs:notworthy
 
Ny test idag, synes de øker i styrke, dog litt sakte.. Skulle veldig gjerne sett at streken økte veldig i styrke snart, så jeg kunne fått litt mer troen på dette her :p Har testet morgen og kveld de siste par dagene, men nå har jeg bare tre tester igjen (venter nye i posten) så jeg må vel gå over til å teste kun en gang for dag :hilarious:
 

Vedlegg

  • 20200702_095044.jpg
    20200702_095044.jpg
    8,9 KB · Visninger: 131
Vet ikke om dette går veien altså.. Det er definitivt ikke skyggestreker da de er enkle å se og tydelige rosa, men de øker sååå sakte.. :sorry: Usikker på om det er noe økning fra igår til idag.. Forrige gang jeg var gravid var det tydelig økning fra dag til dag..
 

Vedlegg

  • 20200703_073131.jpg
    20200703_073131.jpg
    7,4 KB · Visninger: 103
  • 20200703_073143.jpg
    20200703_073143.jpg
    7,8 KB · Visninger: 102
Vet ikke om dette går veien altså.. Det er definitivt ikke skyggestreker da de er enkle å se og tydelige rosa, men de øker sååå sakte.. :sorry: Usikker på om det er noe økning fra igår til idag.. Forrige gang jeg var gravid var det tydelig økning fra dag til dag..
Jeg fikk ikke voldsom økning heller, men det slo ut på digital selv om. Og har ikke så sterk strek nå heller, men målte 430 på hcg på tirsdag. Se på økningen hver andre dag, så ser du nok sikkert noe? :happy:
 
Back
Topp