ORANGE LAG- Slankekrigen!

trener som en gal denne uka for nå SKAL jeg ha nedgang!!!!
idag har jeg trent 30 day shred+six week six pack, og bare det tilsammen ble 520 kcal forbrent.. skal ha meg en runde på trimsykkel og kanskje rockering og ikveld etter ungene er iseng!! jeg prøver hvertfall hardt nå! om det likevel ikke har skjedd noe med vekta til imorgen så gir jeg opp tror jeg..men har vært superflink, så satser på det går bra!!
 
Ned litt denne uka så er fornøyd, men neste uke skal jeg sette inn et nytt gir, da blir det full skjerpings og masse trening!
 
Nå er jeg faktisk veldig veldig lei meg jeg..Var ikke redd for oppgang idag i det hele tatt, for jeg har vært utrolig flink denne uka! trent masse og spist kjempesunnt!!
Og takken jeg får for dette er oppgang..ikke bare noen 100-gram heller..men ca 1kg!
Hva f*** gjør jeg feil? ikke spist noe godis, ikke brød, ikke mye salt mat heller..
har ikke registrert vkta på første sida enda..jeg er velig itvil om jeg skal trekke meg eller ikke nå..for dette går jo bare til hel****!!!:-(
treninga mi denne uka:
mandag: 54minutter
tirsdag:114 minutter
onsdag: 84 minutter
torsdag: 114 minutter
fredag:

jeg fortjener nedgang!!
:-(
 
O,53 % ned , 0,4 kg ned , fra 75,4 til 75. er i Malmø, probl. Med min tlf, får ikke sendt mld eller oppdatert innlegg...håper dette holder! Lykke til, kjære jenter!!
 
MaiSeptAugSkatt skrev:
Nå er jeg faktisk veldig veldig lei meg jeg..Var ikke redd for oppgang idag i det hele tatt, for jeg har vært utrolig flink denne uka! trent masse og spist kjempesunnt!!
Og takken jeg får for dette er oppgang..ikke bare noen 100-gram heller..men ca 1kg!
Hva f*** gjør jeg feil? ikke spist noe godis, ikke brød, ikke mye salt mat heller..
har ikke registrert vkta på første sida enda..jeg er velig itvil om jeg skal trekke meg eller ikke nå..for dette går jo bare til hel****!!!:-(
treninga mi denne uka:
mandag: 54minutter
tirsdag:114 minutter
onsdag: 84 minutter
torsdag: 114 minutter
fredag:

jeg fortjener nedgang!!
:-(

uff jeg har ingen råd dessverre, syns det virker som om du gjør alt rett...
Ikke gi opp vennen, dette kommer til å gå bra!
*trøsteklem*
 
NÅ får jeg svart..!? :S
Hmm.. ista hadde jeg ikke mulighet for å trykke svar eller rediger, kom bare opp en sånn strek :P
Så jeg laga en ny tråd, siden det gikk an, men da kan jeg ta det her også.

Ned 0,3kg denne uka (GLEMTE å veie i dag tidlig, så gjorde det nå nettopp)
Det ga -0,38%.
 
camilla82 skrev:
Da har jeg oppdatert :) Sitter på jobb, men stikker innom i kveld :)


det var da som pokker camilla!! du fikk høyere prosent enn meg:p hehe....
 
~Frøken Lykkelig~ skrev:
camilla82 skrev:
Da har jeg oppdatert :) Sitter på jobb, men stikker innom i kveld :)


det var da som pokker camilla!! du fikk høyere prosent enn meg:p hehe....

Hi hi :) Ja, fikk visst det :) Vi er flinke da ;)

 
Nå er jeg så driiiit lei av at folk ikke kan oppdatere!
I dag manglet vi oppdatering fra stinoa! Og IGJEN vil vi havne sist fordi noen ikke oppdaterer!!!!emoticon
 
Må si at jeg kjøpte meg en rensekur på helsekosten i Sverige i går, det er kapsler, skal ta 2 morgen og 2 kveld, begynte i går kveld, har flydd på do OFTE siden i natt :) Funker da tydeligvis, går over 15 dager, så er en mild rensekur.

Til uka bærer det til legen med meg, må få sjekket tå mi, den er blitt verre, kan ikke gå i sko over lengre tid (dere er sikkert lei den tåa nå...he he)
Den føles stor, men ser ikke så ille ut, kanskje bare kappe den av :)

Nå skal jeg kulen til jeg skal legge meg, koser meg med Zero ;)

Spent på resultatene :)
 
~Frøken Lykkelig~ skrev:
Nå er jeg så driiiit lei av at folk ikke kan oppdatere!
I dag manglet vi oppdatering fra stinoa! Og IGJEN vil vi havne sist fordi noen ikke oppdaterer!!!!emoticon



Fader altså!!!!!!!!!!!!!!!!! Driiiiiit!! Burde vært slik at de som ikke oppdaterte i denne slankekrigrunden ikke fikk være med neste runde, at de har karantene en runde!! Hvis man ikke har en SKIKKELIG GYLDIG GRUNN DA!!

Nå ble jeg faktisk i dårlig humør!
 
camilla82 skrev:
~Frøken Lykkelig~ skrev:
Nå er jeg så driiiit lei av at folk ikke kan oppdatere!
I dag manglet vi oppdatering fra stinoa! Og IGJEN vil vi havne sist fordi noen ikke oppdaterer!!!!emoticon



Fader altså!!!!!!!!!!!!!!!!! Driiiiiit!! Burde vært slik at de som ikke oppdaterte i denne slankekrigrunden ikke fikk være med neste runde, at de har karantene en runde!! Hvis man ikke har en SKIKKELIG GYLDIG GRUNN DA!!

Nå ble jeg faktisk i dårlig humør!


Ja jeg og blir i dårlig humør av sånt! møkk!
Jeg skrev for et par uker siden et innlegg om hvem som var villig til å gi alt de siste ukene og når folk da ikke klarer å oppdatere blir jeg sur! det tar 2-3min å oppdatere liksom! og det er med tenking! hehe...

Resultatene er i allefall sendt Lena og da er det bare å vente:) i forhold til de nye reglene i krigen har hun frist på seg fram til 22 i kveld:) så da kommer resultatene i kveld:)
 
~Frøken Lykkelig~ skrev:
camilla82 skrev:
~Frøken Lykkelig~ skrev:
Nå er jeg så driiiit lei av at folk ikke kan oppdatere!
I dag manglet vi oppdatering fra stinoa! Og IGJEN vil vi havne sist fordi noen ikke oppdaterer!!!!emoticon



Fader altså!!!!!!!!!!!!!!!!! Driiiiiit!! Burde vært slik at de som ikke oppdaterte i denne slankekrigrunden ikke fikk være med neste runde, at de har karantene en runde!! Hvis man ikke har en SKIKKELIG GYLDIG GRUNN DA!!

Nå ble jeg faktisk i dårlig humør!


Ja jeg og blir i dårlig humør av sånt! møkk!
Jeg skrev for et par uker siden et innlegg om hvem som var villig til å gi alt de siste ukene og når folk da ikke klarer å oppdatere blir jeg sur! det tar 2-3min å oppdatere liksom! og det er med tenking! hehe...

Resultatene er i allefall sendt Lena og da er det bare å vente:) i forhold til de nye reglene i krigen har hun frist på seg fram til 22 i kveld:) så da kommer resultatene i kveld:)


Ja, dukker det opp noe så har man jo mobilnummeret ditt.

Blir hengende her jeg, resten av kvelden :)
 
Æsj så kjedelig xD
 
|Mamma88| skrev:
Resultatene skulle vel ha kommer nå...



Ja, men det er de ikke, gir opp jeg, skjer vel ikke noe før i morgen da....Natta :(
 
camilla82 skrev:
|Mamma88| skrev:
Resultatene skulle vel ha kommer nå...



Ja, men det er de ikke, gir opp jeg, skjer vel ikke noe før i morgen da....Natta :(



Kjedelig å vente, selv om vi dessverre veit vi taperemoticon
 
Back
Topp