ORANGE LAG- Slankekrigen!

Vi ble utropt som vinnere, men vi fikk nok en finfin 3.plass
 
Bra med 3.plass når flere hadde oppgang

Neste uke skal vi vinne, da er det vel avgjørende for hvor mange vi får til finalen, så denne uka må vi virkelig stå på, vi vil jo ha flest med i finalen
 


camilla82 skrev:
Syns vi er flinke jeg :) Er ikke lenge til finaleuka nå! Spennende.


vi er flinke ja:)
foreløpig er resultatene slik:
1.plass: mamma88 - 6,15%
2.plass: Ra81 og camilla82 - 4,71%
3.plass: smartass - 3,25%
4.plass: Frøken Lykkelig - 2,69%
5.plass: Maiseptaugskatt og habby - +
 
Spennende :)  Hvordan blir finalen egentlig?
Den veiinga som kommer nå blir siste vanlige veiing, hvor den med minst nedgang på taperlaget ryker, ikke sant? Som vanlig. Og så settes finalistene opp utfra totalen hele krigen? Med hvor mange pr lag?
Kanskje vi burde hatt en egen Finale FAQ tråd. :P
 
Finaleukene blir slik:
- 5 fra det beste laget
- 4 fra det nest beste laget
- 3 fra tredje plass laget 2 fra fjerde plass laget
- 1 fra siste plass laget
- og siste uka er det den beste fra hvert lag:-)
 


Happygirl84 skrev:
Finaleukene blir slik:
- 5 fra det beste laget
- 4 fra det nest beste laget
- 3 fra tredje plass laget 2 fra fjerde plass laget
- 1 fra siste plass laget
- og siste uka er det den beste fra hvert lag:-)


sånn ja, men ikke de beste fra hvert lag. De 5 beste, uavhengig av lag.
 


~Frøken Lykkelig~ skrev:


camilla82 skrev:
Syns vi er flinke jeg :) Er ikke lenge til finaleuka nå! Spennende.


vi er flinke ja:)
foreløpig er resultatene slik:
1.plass: mamma88 - 6,15%
2.plass: Ra81 og camilla82 - 4,71%
3.plass: smartass - 3,25%
4.plass: Frøken Lykkelig - 2,69%
5.plass: Maiseptaugskatt og habby - +


Har vi noen oversikt på hvordan lagene ligger an?
 
Trenger en klem jeg....faen... hele livet i grus. Nettopp innsett at det jeg og sambo en gang hadde ikke er lenger, jeg har ikke turt å sett det bare..etter 12 år!! Lyst å legge meg ned å dø..
 


camilla82 skrev:
Trenger en klem jeg....faen... hele livet i grus. Nettopp innsett at det jeg og sambo en gang hadde ikke er lenger, jeg har ikke turt å sett det bare..etter 12 år!! Lyst å legge meg ned å dø..


**Gi en kjempe stor klem til!**
Så trist å høre vennen:-( Er dere helt sikre på dette da? ting forandrer seg jo..
Vi har vært igjennom noen runder med oss selv og hverandre vi også... og vi har "bare" vært i lag i 4år...Men ting har løst seg etterhvert..
vi har bare mått innse at ting ikke er som det en gang var.. vi krangler, diskuterer og kjefter.. nå¨har vi en sønn som er syk, det tar helt klart på kreftene og det er lett å kjefte unødvendig på den andre.. er ikke lett for parforholdet..

Men har dere barnefri en gang i blant? det er viktig!! pleie forholdet litt uten barnemas...

om det er noe, så kan du alltid snakke med meg... du har tlfnr mitt, bare å bruke det:)
Klem
 


camilla82 skrev:
Trenger en klem jeg....faen... hele livet i grus. Nettopp innsett at det jeg og sambo en gang hadde ikke er lenger, jeg har ikke turt å sett det bare..etter 12 år!! Lyst å legge meg ned å dø..



Sender deg mange gode klemmer! Håper dere klarer å ordne opp i ting, slik at det blir bra igjen :)

Vi har heller ikke det samme som før vi fikk barn, men vi har det like bra på en annerledes måte! Hverdagen ruller og går, og man tenker ikke så mye over følelser og sånne ting, derfor er det veldig viktig med barnefri en gang i blant, slik at man kan slappe av og være kjærester :)
 
Nå må vi virkelig stå på jenter, vi skal vel ha 5 stk med inn i finaleukene! Og selvfølgelig skal vi ha en vinner fra Orange lag
 
Ja nå må vi stå på!:-)
Jeg er nede i 108kg idag.. håper det holder:-)
dummeste er jo at jeg ikke får vært med i finalen...emoticon  Jeg har jo ikke gått ned så mye mener jeg..3kg/2,69%

det dumme er at jeg ikke når målet mitt på 105kg heller..
Menmen, neste krig; da skal jeg ned i 2 sifre på vekta:-)
Mamma88 er vel den som er best på laget vårt:-) Så finaleplass blir det nok helt sikkert på deg:-)
 
Takk jenter, er meg alt ligger på...men er komplisert...er skikkelig lankekur, har gått ned snart 3 kg siden fredag :(
 


camilla82 skrev:
Takk jenter, er meg alt ligger på...men er komplisert...er skikkelig lankekur, har gått ned snart 3 kg siden fredag :(


Ikke bra vennen...:-/ du må spise selvom ting er vanskelig.. hjernen klarer ikke ta avgjørelser når den ikke får energi!
 
Ja, skal prøve...hater livet akkurat nå..jeg er så dum, fader. Har en mann som elsker meg over alt på denne jord...villig til å gjøre alt for meg.
Snakk om å drite seg ut.
 
Har du driti deg ut, eller føler du bare at ting ikke "er der"?
Spør ikke for at du skal svare, men tenk over det selv.. Forhold går i bølgedaler (vi har vært sammen i 8år nå, gift i 5 nå i juli). Det er ikke alltid man må gå hvert til sitt selv om ting ikke er "helt der". Kanskje det er noe dere kan gjøre/forandre/oppleve som gjør at ting kan rette seg på sikt? :)
 
Nei, kan ikke svare på den, men jeg håper at ting kan ordne seg, men har liksom ikke hatt de riktige følelsene..er noe som skjedde for 6 år siden som enda gnager meg. Samtidig er det han jeg vil dele livet mitt med, så jævlig forvirra, kjenner ikke igjen meg selv! Han fortjener bedre enn meg.
 
Back
Topp