ORANGE LAG- Slankekrigen!

Hei!
Så flinke dere er!!

Jeg er dødssliten nå, vi har hatt visning på utleieleiligheten i huset vårt, jeg har stått for det meste mens gubben har tatt seg av ungene, ferdig i dag og jeg er jo litt kresen og skeptisk, de skal jo tross alt bo i deler av huset vårt. Men i dag har jeg tatt et valg og vi er veldig fornøyd! Slike ting tar på psykisk hos meg ihvertfall.

Jeg trener jo ikke, dritt tå.. men er flink med maten, så jeg går jo ned, ser spesielt nå at magen begynner å trekke seg inn!

Jeg m veie i morgen, reiser på tur til hunderfossen med jobben i morgen og får jo ikke veid meg der oppe på fredagsmorgen, så får bare bli slik da ;)
 
Så flinke dere er :)
Jeg har ikke trent på en uke omtrent. Droppa ei trening, fordi jeg var så tett/forkjøla, og det er det dummeste jeg gjør - for dropper jeg 1 - så er det så lett å falle ut! :P
Men har vært tilbake på trening i dag, så nå skal det bli saker igjen :)
 


|Mamma88| skrev:
Strålende fornøyd med ukas veiing, - 2 kg denne uka



wooow!! grattis!! så bra! hva har du gjort??:)emoticon
 


|Mamma88| skrev:
Strålende fornøyd med ukas veiing, - 2 kg denne uka



wooow!! grattis!! så bra! hva har du gjort??:)emoticon
 
veldig spent på vekta i morgen.. har trent hver dag denne uka så det bør jo gi resultater... kanskje...?!
bare jeg ikke går opp så er jeg egentlig fornøyd, men vil NED ellers når jeg ikke målet mitt til 1.juli!
i dag skal jeg på chili basic igjen..det var kjempe moro:-) kondis og styrke i samme time:-)
i går var jeg på zumba igjen..fy søren så moro det er altså! og det var helt stapp fullt på timen!! sikkert 50 stk der! sykt!
Gleder meg til i kveld-den timen er såååå bra! og gleder meg skikkelig til zumba til lørdag:-)
 


MaiSeptAugSkatt skrev:


|Mamma88| skrev:
Strålende fornøyd med ukas veiing, - 2 kg denne uka



wooow!! grattis!! så bra! hva har du gjort??:)emoticon


Endra kosthold fra lav karbo til lav kalori, drukket masse vann og trent hver dag!
 
hei jenter:-)
Har vært kjempe flink med treningen denne uka:-) (så som så med maten, men ingen store eller små utskeielser, bare kost meg litt ekstra med maten et par dager)

Har trent hver dag i juni bortsett fra 2.juni:-) i morgen har jeg også "fri"..lørdag er det zumba igjen:-) er kjempe fornøyd med meg selv:-)
Det jeg trener fast nå er:
Mandag - corebar (noen dager spinning i tillegg=
Tirsdag - spinning + styrke
onsdag - zumba + styrke
torsdag - chili 1,5time
fredag - fri
lørdag - zumba + styrke
søndag fri

Men siden jeg har trent ganske hard styrketrening et par ganger denne uka, har jeg faktisk liten tro på nedgang i morgen. Er sikker på at jeg har stått stille denne uka fordi jeg har fått ganske mye mer muskler. kjenner det på kort tid at jeg har blitt sterkere i kroppen:-)

Så blir spennende å veie seg i morgen:-)

Hvordan går det med dere da?
 
Synes dere er flinke og står på! Her er ned 0, 2 kg nedgang...i kjent stil:) Ja, ja...kanskje det løsner snart!

Lykke til! :)
 
OI! Glemte helt at det er fredag! Skal veie nå :)
 
Shit!!!

Jeg har gått opp 1,7kg!!! Det var ikke akkurat småsaker heller :S
Jeg tror nok det for det meste er væske. Kjenner jeg er stiv og støl etter jeg endelig trente igjen på onsdag. Så kjipt! Sorry jenter =(
Det verste er at jeg er ove 80 igjen..(!)  80,3..

Opp 2,16%.....
 


©Smartass skrev:
Shit!!!

Jeg har gått opp 1,7kg!!! Det var ikke akkurat småsaker heller :S
Jeg tror nok det for det meste er væske. Kjenner jeg er stiv og støl etter jeg endelig trente igjen på onsdag. Så kjipt! Sorry jenter =(
Det verste er at jeg er ove 80 igjen..(!)  80,3..

Opp 2,16%.....


Så utrolig kjipt!
 


|Mamma88| skrev:


©Smartass skrev:
Shit!!!

Jeg har gått opp 1,7kg!!! Det var ikke akkurat småsaker heller :S
Jeg tror nok det for det meste er væske. Kjenner jeg er stiv og støl etter jeg endelig trente igjen på onsdag. Så kjipt! Sorry jenter =(
Det verste er at jeg er ove 80 igjen..(!)  80,3..

Opp 2,16%.....


Så utrolig kjipt!

kjempe leit å høre smartass... Men som du sier, det er sikkert en del væske og da vil det renne av deg igjen:-) har ingen tro på at du har gått opp nesten to kilo i fett bare på ei uke:-)
neste uke er du helt rå igjen, bare vent å se:)
 
Ja.. jeg bekymrer meg ikke så mye sånn sett - for jeg har "levd bra", og det kommer nok av igjen like fort som det kom, tenker jeg.

MEN kjipt når man er i innspurten av en konkurranse, og kjipt for hele laget xD
 


©Smartass skrev:
Ja.. jeg bekymrer meg ikke så mye sånn sett - for jeg har "levd bra", og det kommer nok av igjen like fort som det kom, tenker jeg.

MEN kjipt når man er i innspurten av en konkurranse, og kjipt for hele laget xD


har gått opp jeg også... 0,7kg... Men tar det heller ikke så tungt for jeg er støl etter i går og har trent dritbra denne uka! Så da vet jeg hvorfor.. er pga vann i kroppen(fordi jeg er støl) og at jeg får mer muskler! :)
 
Mangler bare oppdatering fra camilla82 nå så er vi i mål:-)
Håper alle oppdaterer denne uka!:) camilla har ikke vært dårlig på å oppdatere,så dette lover bra:)
 
Men shit, hva om vi blir sist og jeg ryker?!

Får jeg lov til å starte wild card-laget da, siste uka?

haha, åhh, jeg vil ikke ut..
 
Ei på lilla har ikke oppdatert enda. 5min igjen....

Seff vil jeg at alle skal oppdatere, men jeg vil ikke uuuuuuut!! Håper jeg slipper xD
 
Ei på lilla har ikke oppdatert enda. 5min igjen....

Seff vil jeg at alle skal oppdatere, men jeg vil ikke uuuuuuut!! Håper jeg slipper xD
 
Vi ble uansett ikke sist, så det spiller ingen rolle! :D
Flinke dere er, jenter!! :)
 
Back
Topp