ORANGE LAG- Slankekrigen!



camilla82 skrev:
Endelig fått i meg mat nå, første middag siden torsdag.

Så flott! Viktig å få i seg energi selv om ting er vanskelig :)

 
Hei.
Dette har vært mitt livs værste helg, skulle ønske jeg kunne viske ut alt, men sagt er sagt..

Vi har fått snakket masse, svigers har hatt ungene i 2 dager, vi har snakket , grått osv om hverandre. Alt ligger på meg, for i desperasjon sa jeg noe jeg angrer sykt på..jeg mente det ikke, men sa det!
Hater meg selv for det...

I kveld skal vi sette oss ned og legge en plan for fremtiden. Dette er jo mannen jeg vil bli gammel med. En ting er sikkert, livet er ikke alltid en dans på roser.

Takk for gode ord jenter.
 


camilla82 skrev:
Hei.
Dette har vært mitt livs værste helg, skulle ønske jeg kunne viske ut alt, men sagt er sagt..

Vi har fått snakket masse, svigers har hatt ungene i 2 dager, vi har snakket , grått osv om hverandre. Alt ligger på meg, for i desperasjon sa jeg noe jeg angrer sykt på..jeg mente det ikke, men sa det!
Hater meg selv for det...

I kveld skal vi sette oss ned og legge en plan for fremtiden. Dette er jo mannen jeg vil bli gammel med. En ting er sikkert, livet er ikke alltid en dans på roser.

Takk for gode ord jenter.


Godt å høre at dere skal legge plan for framtiden! Dere SKAL bli gamle sammen:-)
Lykke til snuppa! <3
 


~Frøken Lykkelig~ skrev:


camilla82 skrev:
Hei.
Dette har vært mitt livs værste helg, skulle ønske jeg kunne viske ut alt, men sagt er sagt..

Vi har fått snakket masse, svigers har hatt ungene i 2 dager, vi har snakket , grått osv om hverandre. Alt ligger på meg, for i desperasjon sa jeg noe jeg angrer sykt på..jeg mente det ikke, men sa det!
Hater meg selv for det...

I kveld skal vi sette oss ned og legge en plan for fremtiden. Dette er jo mannen jeg vil bli gammel med. En ting er sikkert, livet er ikke alltid en dans på roser.

Takk for gode ord jenter.


Godt å høre at dere skal legge plan for framtiden! Dere SKAL bli gamle sammen:-)
Lykke til snuppa! <3



Takk :) Dine ord betyr mye for meg!
 


camilla82 skrev:


~Frøken Lykkelig~ skrev:


camilla82 skrev:
Hei.
Dette har vært mitt livs værste helg, skulle ønske jeg kunne viske ut alt, men sagt er sagt..

Vi har fått snakket masse, svigers har hatt ungene i 2 dager, vi har snakket , grått osv om hverandre. Alt ligger på meg, for i desperasjon sa jeg noe jeg angrer sykt på..jeg mente det ikke, men sa det!
Hater meg selv for det...

I kveld skal vi sette oss ned og legge en plan for fremtiden. Dette er jo mannen jeg vil bli gammel med. En ting er sikkert, livet er ikke alltid en dans på roser.

Takk for gode ord jenter.


Godt å høre at dere skal legge plan for framtiden! Dere SKAL bli gamle sammen:-)
Lykke til snuppa! <3



Takk :) Dine ord betyr mye for meg!

veldig hyggelig å høre:-) og jeg mener hvert eneste ord:):)
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
sier bare fra om at eg trekker meg


Så dumt da! Masse lykke til videre
 


|Mamma88| skrev:
Strålende fornøyd med ukas veiing

- 2 kg og - 1,64 %!!!!


Så bra !!!

Her har jeg ufrivillig gått ned nesten 3 kg på en uke, ikke riktig måte å gjøre det på, men nå er jeg på god vei opp til å få i meg mat flere ganger om dagen.

 
Oj, litt å stri med Camilla....og trist at du trekker deg maiaugustseptskatt! emoticon
Stå på begge to!

Gratulerer med fine resultat, jenter. Jeg er er på stedet hvil...er lei meg for det. Men hvis jeg blir med videre, skal det bli bedre neste uke!!!

Endelig fredag...god helg! :)
 
-1,49% her :)
 


©Smartass skrev:
-1,49% her :)


Kjempebra!
Kunne du hatt ansvaret  for å sende resultatene våre til Happygirl i dag? (innen kl 2000):
 Jeg reiser bort i helga, reiser om en time!
 


~Frøken Lykkelig~ skrev:


©Smartass skrev:
-1,49% her :)


Kjempebra!
Kunne du hatt ansvaret  for å sende resultatene våre til Happygirl i dag? (innen kl 2000):
 Jeg reiser bort i helga, reiser om en time!


Japp, men vi fikk en frivillig i den andre tråden :D


Forresten er det ikke så kjempebra, jeg har enda ikke gått ned det jeg gikk opp forrige uke -.-
 
Alle har egentlig meldt hos oss da, men fra Camilla ser jeg ikke annet enn "nesten 3kg"..?
 


Habby skrev:

Oppdatert!!

Begynner å bli møkka lei av at vekten bare stiger!!!
Men det positive er at jeg trener mer enn før..

Jaja...får kanskje veie maten igjen.

Lykke til, jenter!!



Oi. Du har jo gått opp 4kg i løpet av krigen..!

Kan være lurt å veie en stund igjen da ja, så snur det nok skal du se.emoticon
(Håper den smileyen krysser fingrene, selv om det ser litt ut som F.you hehehe)
 
Da har jeg oppdatert, vekta har steget litt, jeg er ikke så flink til å spise regelmessig enda, så når jeg spiser så legger jeg på meg, men -1kg er jo bra det :)

Ellers går ting så som så ellers, det er tunge dager, men uansett så dør jeg ihvertfall ikke :) Får tenke positivt tenker jeg :)

 
Kjempe flott innsats denne uka jenter

DENNE UKA: - 3,6 kg og - 0,62%

Mamma88                       - 1,64 %
Camilla82                        - 1,59 %
@Smartass                      - 1,49 %
~FrøkenLykkelig~           - 0,92 %
Ra81                               - 0,00 %
Habby                             + 1,24 %

Ukens superslanker er Mamma88 med - 2 kg og - 1,64 %

TOTALT:  - 31,9 kg og - 2,63 %

Mamma88                  - 7,69 %
Camilla82                   - 6,23 %
Ra81                          - 4, 71 %
@Smartass                 - 4,70 %
~FrøkenLykkelig~      - 3,59 %
Habby                        + 5,01 %

 
Back
Topp