Onsdagsprat

Det ser spennende ut! =)
Ja, fiberhusk er dyrt, men man bruker kanskje en t-skje på hver oppskrift :D Det binder utrolig mye veske :p

Du må oppdatere da! :D Fant du alt i vanlig butikk?
 
ja fant alt på prix :D Der hadde de også de FreeFrom kjeksene som smaker som oreokjeks ;)
 
20 minutter er jo bra :D
Vi trillet til og fra butikken og en omveg hjem, så han fikk en drøy time da. Var våken på butikken, men sovnet igjen.
Våknet kl 12, og var kjempetrøtt igjen kl 14. Så vi trillet likegreit bort og hentet T. Han ville være ute da, så han aker i en haug utenfor her mens Lille sover!
Skal begynne med middagen jeg da, vi skal ha kyllinggryte :D

Joda, hvert minutt teller:) Så deilig med gryte da, her blir det fiskegrateng:)
 
Jeg har vært å handla glutenfritt mel til å bake gnagekjeks. Er så vanvittig clueless på sånne glutrnfrie produkter at jeg følte meg som en amøbe:eek: etter å ha lest på utallige produkter endte jeg opp med dette
Vis vedlegget 8234

Tenker å bake på rismel første gang siden magen hennes er vant til det;)
Enten var det melk i melblandingene, eller sukker eller en haug med tilsetningsstoffer som jeg ikke vil gi henne:confused: så på fiberhusk men det kosta 100kr for en liten pose:eek: så prøver uten først;)

Det var mye rart ja, håper det funker:)
 
Joda, hvert minutt teller:) Så deilig med gryte da, her blir det fiskegrateng:)

Ja jeg tror gryten blir bra =) Kylling, hvitløk, paprika, pastinakk (!!) , fløte og creme fraiche :D
 
jeg skal surre paprika, raspa gulrot og løk i stekepanna, steke kyllingkjøttdeig og blande i og helle et glass tomatsaus over. Fullkornspasta og masse parmesan ved siden ;) Skulle ha i hvitløk men har visst brukt opp alt! o_O
 
Nei :p
Aner ikke om det passer engang :p
Skjær den i tynne skiver, f.eks. med ostehøvvelen, for den er litt hard å få kokt myk nok ;) Hermine er veldig glad i pastinakk :)
 
jeg skal surre paprika, raspa gulrot og løk i stekepanna, steke kyllingkjøttdeig og blande i og helle et glass tomatsaus over. Fullkornspasta og masse parmesan ved siden ;) Skulle ha i hvitløk men har visst brukt opp alt! o_O
Hvitløk er så godt! :D
Men det høres bra ut uten også!
 
Skal prøve på det. Men akkurat nå finner jeg ikke telefonen. Hører at jeg har fått melding, men finner den ikke :p

Sånt er bra typisk:)
 
Da har vi prøvesmakt gnagekjeksene:)Fikk de sprø til slutt.De falt greit i smak,de:)
ImageUploadedByBV Forum1363186720.414092.jpgImageUploadedByBV Forum1363186737.816177.jpg

Noen av de ble litt tykke,men da er det vel bare mer å jobbe med,hehe...
 
Back
Topp