Onsdagsprat

Skader ikke å prøvde, skal jeg sannelig gå å gjøre:)

Jeg må spørre deg om noe annet, når du skal gå igjennom sikkerhetskontrollen på flyplassen, piper det når de har på seg body med metallknapper? Er sånn i tvil hva slags reiseantrekk hun bør ha på seg.
hehe, neida, det gjør det ikke! Du trenger heller ikke å ta henen utav bæresela! :) MEN ha på deg bukse uten belte, for det er virkelig en utfordring å få PÅ seg beltet igjen med bæresela på :eek: ;) :p
...men får faktisk til å gå på do uten å ta ungen utav ergosela :rolleyes: Praktisk når man er alene på reise og ikke vil legge ungen på flyplassdoen :eek: ;)
 
hehe, neida, det gjør det ikke! Du trenger heller ikke å ta henen utav bæresela! :) MEN ha på deg bukse uten belte, for det er virkelig en utfordring å få PÅ seg beltet igjen med bæresela på :eek: ;) :p
...men får faktisk til å gå på do uten å ta ungen utav ergosela :rolleyes: Praktisk når man er alene på reise og ikke vil legge ungen på flyplassdoen :eek: ;)
Ja, dt meste går :D Hehe Det har jeg også gjort!
 
Ja det skjønner jeg godt =)
Jeg tror ikke mannen har skjønt hvor kort tid det egentlig er til han skal i perm :p
hehe, men din mann har jo allerede gjort det en gang tidligere ;)
Nå skal han ha en dag i uka fram mot mai, sånn for å bli ordentlig kjent med hverdagsrutinene og kanskje han blir komfortabel med å ta henne med ut på egenhånd, Er jo kun meg som har farta med henne alene hittil :eek: ;)
Så i juni skal han i ilden, og det blir nok å gå aldeles strålende! Verre med meg, vil jo ikke være borte fra henne hele dagen :(
 
hehe, men din mann har jo allerede gjort det en gang tidligere ;)
Nå skal han ha en dag i uka fram mot mai, sånn for å bli ordentlig kjent med hverdagsrutinene og kanskje han blir komfortabel med å ta henne med ut på egenhånd, Er jo kun meg som har farta med henne alene hittil :eek: ;)
Så i juni skal han i ilden, og det blir nok å gå aldeles strålende! Verre med meg, vil jo ikke være borte fra henne hele dagen :(
Det er nok værst for mammaene ja :D
 
Hurra, vi har fått barnehageplass! :D I barnehagen der hvor jeg jobber, og vi har andelsaksjer! ...så er i grunn ikke overrasket, men godt å få det bekrefta! :) *skrekkblanda fryd*
 
Hurra, vi har fått barnehageplass! :D I barnehagen der hvor jeg jobber, og vi har andelsaksjer! ...så er i grunn ikke overrasket, men godt å få det bekrefta! :) *skrekkblanda fryd*
Herlig! :D

Nei nå må vi komme oss ut i sola. Lilebror trenger å sove, høres det ut som :D
Klesvasken får vente!
Ha en fin onsdag!!
 
Herlig! :D

Nei nå må vi komme oss ut i sola. Lilebror trenger å sove, høres det ut som :D
Klesvasken får vente!
Ha en fin onsdag!!
hehe, Hermine har snart sovet en time, pappan drøyde det 3 timer før han la henne :eek:
God onsdag! :)
 
hehe, neida, det gjør det ikke! Du trenger heller ikke å ta henen utav bæresela! :) MEN ha på deg bukse uten belte, for det er virkelig en utfordring å få PÅ seg beltet igjen med bæresela på :eek: ;) :p
...men får faktisk til å gå på do uten å ta ungen utav ergosela :rolleyes: Praktisk når man er alene på reise og ikke vil legge ungen på flyplassdoen :eek: ;)

Do problemet har jeg ikke en gang tenkt på hehe:) Hun må jo uansett ut av selen for å ta av seg dressen sin når vi kommer inn på flyplassen.
Man trenger ikke ta med seg pass?
 
Anette sovnet heldigvis i vogga nå,får se hvor lenge det varer. Hvis ikke får vi ta oss en tur ut.
 
Do problemet har jeg ikke en gang tenkt på hehe:) Hun må jo uansett ut av selen for å ta av seg dressen sin når vi kommer inn på flyplassen.
Man trenger ikke ta med seg pass?
haha, nei, det trenger man ikke :p
Jeg har bare brukt å bære henne i bilstolen fra bilen og inn, så kledt av og satt henne i sela. For å slippe å ta henne så mye inn og ut av sela, hun blir så utålmodig da :p Men da følger selvfølgelig mannen oss ;)
 
Anette sovnet heldigvis i vogga nå,får se hvor lenge det varer. Hvis ikke får vi ta oss en tur ut.
Så bra! Er storimponert over at du får henne til å sovne sånn inne i stua enda altså! ;)
 
haha, nei, det trenger man ikke :p
Jeg har bare brukt å bære henne i bilstolen fra bilen og inn, så kledt av og satt henne i sela. For å slippe å ta henne så mye inn og ut av sela, hun blir så utålmodig da :p Men da følger selvfølgelig mannen oss ;)

Vi skal ta bussen til flyplassen, nesten så jeg gruer meg mer til det, spes bussen før flybussen, der er det ingen som hjelper deg med kofferten.
 
Så bra! Er storimponert over at du får henne til å sovne sånn inne i stua enda altså! ;)

Hun er vanedyr, har forsøkt å få henne til å sovne andre steder, for man må liste seg sånn på tå nå hehe:)
Det fungerer ikke uten soving ved puppen først da.
 
Hun bet meg forresten nå fryktelig i sted, endte med et høyt au! Men hun så bare dumt på meg :binkybaby
 
Hurra, vi har fått barnehageplass! :D I barnehagen der hvor jeg jobber, og vi har andelsaksjer! ...så er i grunn ikke overrasket, men godt å få det bekrefta! :) *skrekkblanda fryd*

Gratulerer med plass, godt det er i orden:)
 
Da har vi vært ute et par timer å triller, hun sov vel i en 20 min, bedre enn ingenting:)
 
Da har vi vært ute et par timer å triller, hun sov vel i en 20 min, bedre enn ingenting:)
20 minutter er jo bra :D
Vi trillet til og fra butikken og en omveg hjem, så han fikk en drøy time da. Var våken på butikken, men sovnet igjen.
Våknet kl 12, og var kjempetrøtt igjen kl 14. Så vi trillet likegreit bort og hentet T. Han ville være ute da, så han aker i en haug utenfor her mens Lille sover!
Skal begynne med middagen jeg da, vi skal ha kyllinggryte :D
 
Jeg har vært å handla glutenfritt mel til å bake gnagekjeks. Er så vanvittig clueless på sånne glutrnfrie produkter at jeg følte meg som en amøbe:eek: etter å ha lest på utallige produkter endte jeg opp med dette
1363182754399.jpg

Tenker å bake på rismel første gang siden magen hennes er vant til det;)
Enten var det melk i melblandingene, eller sukker eller en haug med tilsetningsstoffer som jeg ikke vil gi henne:confused: så på fiberhusk men det kosta 100kr for en liten pose:eek: så prøver uten først;)
 
Back
Topp