Han høres kjempeherlig utJa, man har jo tid til å tenke når man er i butikken aleneJa, han er bare helt utrolig, både som mann og pappa
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han høres kjempeherlig utJa, man har jo tid til å tenke når man er i butikken aleneJa, han er bare helt utrolig, både som mann og pappa
![]()
![]()
![]()
hehe, neida, det gjør det ikke! Du trenger heller ikke å ta henen utav bæresela!Skader ikke å prøvde, skal jeg sannelig gå å gjøre
Jeg må spørre deg om noe annet, når du skal gå igjennom sikkerhetskontrollen på flyplassen, piper det når de har på seg body med metallknapper? Er sånn i tvil hva slags reiseantrekk hun bør ha på seg.
Ja, dt meste gårhehe, neida, det gjør det ikke! Du trenger heller ikke å ta henen utav bæresela!MEN ha på deg bukse uten belte, for det er virkelig en utfordring å få PÅ seg beltet igjen med bæresela på
![]()
![]()
...men får faktisk til å gå på do uten å ta ungen utav ergoselaPraktisk når man er alene på reise og ikke vil legge ungen på flyplassdoen
![]()
![]()
hehe, men din mann har jo allerede gjort det en gang tidligereJa det skjønner jeg godt =)
Jeg tror ikke mannen har skjønt hvor kort tid det egentlig er til han skal i perm![]()
Det er nok værst for mammaene jahehe, men din mann har jo allerede gjort det en gang tidligere
Nå skal han ha en dag i uka fram mot mai, sånn for å bli ordentlig kjent med hverdagsrutinene og kanskje han blir komfortabel med å ta henne med ut på egenhånd, Er jo kun meg som har farta med henne alene hittil![]()
Så i juni skal han i ilden, og det blir nok å gå aldeles strålende! Verre med meg, vil jo ikke være borte fra henne hele dagen![]()
Det går fort fort synes jegDet er nok værst for mammaene ja![]()
Herlig!Hurra, vi har fått barnehageplass!I barnehagen der hvor jeg jobber, og vi har andelsaksjer! ...så er i grunn ikke overrasket, men godt å få det bekrefta!
*skrekkblanda fryd*
hehe, Hermine har snart sovet en time, pappan drøyde det 3 timer før han la henneHerlig!
Nei nå må vi komme oss ut i sola. Lilebror trenger å sove, høres det ut som
Klesvasken får vente!
Ha en fin onsdag!!
hehe, neida, det gjør det ikke! Du trenger heller ikke å ta henen utav bæresela!MEN ha på deg bukse uten belte, for det er virkelig en utfordring å få PÅ seg beltet igjen med bæresela på
![]()
![]()
...men får faktisk til å gå på do uten å ta ungen utav ergoselaPraktisk når man er alene på reise og ikke vil legge ungen på flyplassdoen
![]()
![]()
haha, nei, det trenger man ikkeDo problemet har jeg ikke en gang tenkt på heheHun må jo uansett ut av selen for å ta av seg dressen sin når vi kommer inn på flyplassen.
Man trenger ikke ta med seg pass?
Så bra! Er storimponert over at du får henne til å sovne sånn inne i stua enda altså!Anette sovnet heldigvis i vogga nå,får se hvor lenge det varer. Hvis ikke får vi ta oss en tur ut.
haha, nei, det trenger man ikke
Jeg har bare brukt å bære henne i bilstolen fra bilen og inn, så kledt av og satt henne i sela. For å slippe å ta henne så mye inn og ut av sela, hun blir så utålmodig daMen da følger selvfølgelig mannen oss
![]()
Så bra! Er storimponert over at du får henne til å sovne sånn inne i stua enda altså!![]()

Hurra, vi har fått barnehageplass!I barnehagen der hvor jeg jobber, og vi har andelsaksjer! ...så er i grunn ikke overrasket, men godt å få det bekrefta!
*skrekkblanda fryd*
20 minutter er jo braDa har vi vært ute et par timer å triller, hun sov vel i en 20 min, bedre enn ingenting![]()