Onsdagsprat

Her er dagens middag. T sin porsjon da, med litt fullkornspasta
ImageUploadedByBV Forum1363189303.683680.jpg

Da har vi prøvesmakt gnagekjeksene:)Fikk de sprø til slutt.De falt greit i smak,de:)
Vis vedlegget 8247Vis vedlegget 8248

Noen av de ble litt tykke,men da er det vel bare mer å jobbe med,hehe...
så flott! Har de ovnen nå jeg ;) hvilket mel brukte du og hvor lang tid tok det?
Hun er altså så nydelig, lille frøkna di! :) De søte tennene òg! :rolleyes:

Det ble bra, spiste meg altfor mett :p

venter spent på gnagekjeksene nå jeg! :D

Takk! Da er den bestilt;)
Hermines yndlingsleke:rolleyes:
1363195463472.jpg1363195472367.jpg1363195482291.jpg

Nasse er lagt for kvelden, ble plutselig hysterisk, som i går, 38 i feber. Jeg er sur og sær, og har null lyst til å dra vekk til Oslo i morgen :confused005

Nasse er lagt for kvelden, ble plutselig hysterisk, som i går, 38 i feber. Jeg er sur og sær, og har null lyst til å dra vekk til Oslo i morgen :confused005
huff, skjønner godt du er engstelig når hun plutselig blir i dårlig form! :( Nårtid reiser dere?

Vet du, jeg skjønner at du er skeptisk, men jeg tror det kommer til å gå kjempebra!

huff, skjønner godt du er engstelig når hun plutselig blir i dårlig form! :( Nårtid reiser dere?

Tar flyet som går fra værnes klokka tre, så vi drar herfra klokka ett, får håpe DENNE natta gjør henne bedre:-)

Vet du, jeg skjønner at du er skeptisk, men jeg tror det kommer til å gå kjempebra!

Ja, jeg håper det, kan vel ikke bli noe verre nå (bank i bordet).

Tar flyet som går fra værnes klokka tre, så vi drar herfra klokka ett, får håpe DENNE natta gjør henne bedre:)
Det går jo rette veien med henne, så det blir nok å gå kjempefint! Synd dere ikke får skyss til flyplassen da, hadde jo gjort det hele enklere! Kan ikke mannen din ta seg litt fri en time og kjøre dere??? ;)

Det går jo rette veien med henne, så det blir nok å gå kjempefint! Synd dere ikke får skyss til flyplassen da, hadde jo gjort det hele enklere! Kan ikke mannen din ta seg litt fri en time og kjøre dere??? ;)

Nei, hadde det vært så vel;)

I dag ble det en liten ettermiddagdupp på Lillebror. Han våknet for 20 minutter siden og vil nok leke litt for leggetid :D
Jeg har akkurat lagt T, mannen har reise på foreldremøte og jeg gleder meg til å sitte med strikketøy i kveld :D

så flott! Har de ovnen nå jeg ;) hvilket mel brukte du og hvor lang tid tok det?
Hun er altså så nydelig, lille frøkna di! :) De søte tennene òg! :rolleyes:

Takk for det:-)
Jeg brukte bare vanlig hvetemel til disse,for hun har ikke reagert på noe tidligere.
Kjeksene stod vel og tørket i fire timer på svak varme,men mine ble nok litt tykkere enn de skal være,så det kan være derfor:-)

Hvordan ble dine?

Da er lillebror i seg, dog ikke sovnet.
Men tydelig at han er vandt med at det er kveld på denne tiden, da han var så trøtt kort tid etter en god dupp i vognen!

Back
Topp