Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så flott! Har de ovnen nå jegDa har vi prøvesmakt gnagekjekseneFikk de sprø til slutt.De falt greit i smak,de
Vis vedlegget 8247Vis vedlegget 8248
Noen av de ble litt tykke,men da er det vel bare mer å jobbe med,hehe...
ser kjempegodt ut!Her er dagens middag. T sin porsjon da, med litt fullkornspasta
Vis vedlegget 8256
DUH, hvem bestilte du din DeeDee fra??? Har fått pengene igjen og skal bestille en nyDet ble bra, spiste meg altfor mett![]()
Her er dagens middag. T sin porsjon da, med litt fullkornspasta
Vis vedlegget 8256

Takk! Da er den bestilt
Hermines yndlingsleke
Vis vedlegget 8262Vis vedlegget 8263Vis vedlegget 8264

huff, skjønner godt du er engstelig når hun plutselig blir i dårlig form!Nasse er lagt for kvelden, ble plutselig hysterisk, som i går, 38 i feber. Jeg er sur og sær, og har null lyst til å dra vekk til Oslo i morgen![]()
Vet du, jeg skjønner at du er skeptisk, men jeg tror det kommer til å gå kjempebra!Nasse er lagt for kvelden, ble plutselig hysterisk, som i går, 38 i feber. Jeg er sur og sær, og har null lyst til å dra vekk til Oslo i morgen![]()
huff, skjønner godt du er engstelig når hun plutselig blir i dårlig form!Nårtid reiser dere?
Vet du, jeg skjønner at du er skeptisk, men jeg tror det kommer til å gå kjempebra!
Det går jo rette veien med henne, så det blir nok å gå kjempefint! Synd dere ikke får skyss til flyplassen da, hadde jo gjort det hele enklere! Kan ikke mannen din ta seg litt fri en time og kjøre dere???Tar flyet som går fra værnes klokka tre, så vi drar herfra klokka ett, får håpe DENNE natta gjør henne bedre![]()
Det går jo rette veien med henne, så det blir nok å gå kjempefint! Synd dere ikke får skyss til flyplassen da, hadde jo gjort det hele enklere! Kan ikke mannen din ta seg litt fri en time og kjøre dere???![]()
så flott! Har de ovnen nå jeghvilket mel brukte du og hvor lang tid tok det?
Hun er altså så nydelig, lille frøkna di!De søte tennene òg!
![]()