Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja de har jeg ikke funnetja fant alt på prixDer hadde de også de FreeFrom kjeksene som smaker som oreokjeks
![]()
20 minutter er jo bra
Vi trillet til og fra butikken og en omveg hjem, så han fikk en drøy time da. Var våken på butikken, men sovnet igjen.
Våknet kl 12, og var kjempetrøtt igjen kl 14. Så vi trillet likegreit bort og hentet T. Han ville være ute da, så han aker i en haug utenfor her mens Lille sover!
Skal begynne med middagen jeg da, vi skal ha kyllinggryte![]()
Jeg har vært å handla glutenfritt mel til å bake gnagekjeks. Er så vanvittig clueless på sånne glutrnfrie produkter at jeg følte meg som en amøbeetter å ha lest på utallige produkter endte jeg opp med dette
Vis vedlegget 8234
Tenker å bake på rismel første gang siden magen hennes er vant til det
Enten var det melk i melblandingene, eller sukker eller en haug med tilsetningsstoffer som jeg ikke vil gi henneså på fiberhusk men det kosta 100kr for en liten pose
så prøver uten først
![]()
Joda, hvert minutt tellerSå deilig med gryte da, her blir det fiskegrateng
![]()
Ja jeg tror gryten blir bra =) Kylling, hvitløk, paprika, pastinakk (!!) , fløte og creme fraiche![]()
Ja værsågod!Blir mer enn nok!
![]()
Skal prøve på det. Men akkurat nå finner jeg ikke telefonen. Hører at jeg har fått melding, men finner den ikkeHeheTa gjerne bilde av herligheten
![]()
hehe, ikke prøvd pastinakk før?Ja jeg tror gryten blir bra =) Kylling, hvitløk, paprika, pastinakk (!!) , fløte og creme fraiche![]()
Neihehe, ikke prøvd pastinakk før?![]()
Skjær den i tynne skiver, f.eks. med ostehøvvelen, for den er litt hard å få kokt myk nokNei
Aner ikke om det passer engang![]()
Hvitløk er så godt!jeg skal surre paprika, raspa gulrot og løk i stekepanna, steke kyllingkjøttdeig og blande i og helle et glass tomatsaus over. Fullkornspasta og masse parmesan ved sidenSkulle ha i hvitløk men har visst brukt opp alt!
![]()
Skal prøve på det. Men akkurat nå finner jeg ikke telefonen. Hører at jeg har fått melding, men finner den ikke![]()
Ja, maten får så ekstra god smak med hvitløk! Skal bruke det i snuppas mat også, om littHvitløk er så godt!
Men det høres bra ut uten også!
Da har vi prøvesmakt gnagekjekseneFikk de sprø til slutt.De falt greit i smak,de
Vis vedlegget 8247Vis vedlegget 8248
Noen av de ble litt tykke,men da er det vel bare mer å jobbe med,hehe...
Så herligDa har vi prøvesmakt gnagekjekseneFikk de sprø til slutt.De falt greit i smak,de
Vis vedlegget 8247Vis vedlegget 8248
Noen av de ble litt tykke,men da er det vel bare mer å jobbe med,hehe...