Nei, det går fort med bil. Så om jeg må hjem for å amme og legge tar det kanskje 30-40 minutter til sammen med kjøringen!Ja, det kan jeg tenke meg
Gikk det greit? Så bra du kan dra hjem for og amme om det trengs![]()
Har du lang vei til jobb?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det går fort med bil. Så om jeg må hjem for å amme og legge tar det kanskje 30-40 minutter til sammen med kjøringen!Ja, det kan jeg tenke meg
Gikk det greit? Så bra du kan dra hjem for og amme om det trengs![]()
Har du lang vei til jobb?
OI :ONeeei, faktisk ikke så veldig trøttjeg er nok veldig rar sånn, greier meg med kun 3-4 timers søvn, blir derimot mer trøtt når jeg sover mer, men gjør det jo selvsagt for at kroppen skal få litt mer søvn, er nok pga de årene med Neline hvor jeg bare sov max 2 timer usammenhengene i døgnet i over 2 år. Lurer på om Emmeth driver og får jeksler og om det er det som plager han, for han sover som regel som en stein fra han blir lagt og til neste morgen og nå har han allerede våknet en gang!.. hmmm. Også er jeg sinnsykt bekymret for om jeg er gravid
Tok test idag, rfsu sin og det er den de har på nærbutikken her vi bor. Og samma testen tok jeg da jeg var 3+ med Emmeth og det kom opp det jeg trodde var en skyggestrek som jeg da kasta og trodde var negativ, noen dager senere fikk jeg igjen sure oppstøt og tok da flere tester som var positive.. og NÅÅÅÅ skjedde det samma igjen. Sambo ser ikke streken, men det gjør jeg. Så tar test om noen dager igjen. Og magen er oppblåst til 100, ser ut som jeg er 4 mnder på vei.. GAH! Så erbar nervøs og HÅPER det bare er pga jeg er dårlig i magen.. YIKES...
![]()
![]()
Hei skravledronninger!
Dagene flyr forbi for tiden. Daniel utvikler seg så mye at jeg blir nesten litt skremt av hvor mye som skjer på en gang. Han er kjempeaktiv og sosial. Elsker å klappe i hendene. I dag koste vi oss med middag på restaurant etter vi kjøpte premie til storebror som var så flink hos tannlegen.
sendt via bv app til Android!
Nei, det går fort med bil. Så om jeg må hjem for å amme og legge tar det kanskje 30-40 minutter til sammen med kjøringen!
Jepp!Åh, men da går det jo i en fei![]()
Jepp!
Jeg sa at mannen kunne få prøve seg først, og ringe meg om det ikke gikk. Da sa veilederen min "Nei, jeg synes du skal gi han puppen jeg...!!!"Herlig dame!
Nei, det skjønner jeg..Det er kjempeslitsomt og ha det sånn![]()
Venner av oss ler og tuller ofte med det og sier typ" haha, skal vedde med at hu blir smelt på tjukka fordet om" osv. Kan jo se sarkasmen i det, men jaggu meg ikke mye gøy når vi faktisk gjør vårt for og IKKE bli gravide. Og jeg synes det er vondt og ta abort, da jeg er heeelt imot det, og kommer ikke til og greie og gjøre noe sånt mot det jeg mener er et liv. *HYYYL* Så i morra blir det digital test!
Tititt!!Hei skravledronninger!
Dagene flyr forbi for tiden. Daniel utvikler seg så mye at jeg blir nesten litt skremt av hvor mye som skjer på en gang. Han er kjempeaktiv og sosial. Elsker å klappe i hendene. I dag koste vi oss med middag på restaurant etter vi kjøpte premie til storebror som var så flink hos tannlegen.
Neeei, faktisk ikke så veldig trøttjeg er nok veldig rar sånn, greier meg med kun 3-4 timers søvn, blir derimot mer trøtt når jeg sover mer, men gjør det jo selvsagt for at kroppen skal få litt mer søvn, er nok pga de årene med Neline hvor jeg bare sov max 2 timer usammenhengene i døgnet i over 2 år. Lurer på om Emmeth driver og får jeksler og om det er det som plager han, for han sover som regel som en stein fra han blir lagt og til neste morgen og nå har han allerede våknet en gang!.. hmmm. Også er jeg sinnsykt bekymret for om jeg er gravid
Tok test idag, rfsu sin og det er den de har på nærbutikken her vi bor. Og samma testen tok jeg da jeg var 3+ med Emmeth og det kom opp det jeg trodde var en skyggestrek som jeg da kasta og trodde var negativ, noen dager senere fikk jeg igjen sure oppstøt og tok da flere tester som var positive.. og NÅÅÅÅ skjedde det samma igjen. Sambo ser ikke streken, men det gjør jeg. Så tar test om noen dager igjen. Og magen er oppblåst til 100, ser ut som jeg er 4 mnder på vei.. GAH! Så erbar nervøs og HÅPER det bare er pga jeg er dårlig i magen.. YIKES...
![]()
![]()
Hei skravledronninger!
Hei på duuu, søta
Koselig og høre fra deg)) Så moro han klapper hender
Emmeth klapper "bare" lår han
Heeelt på sin plass med en premie når man har vært hos tannlegen
![]()
Kjempefornøyd!!hehe du ser fornøyd ut med den kosen
*pena*![]()
Nei, det skjønner jeg..Og det er ikke spesielt fint gjort av vennene i såfall. Hva sier mannen da?
Jeg blir litt fascinert bare.. Dere må være en helsikes til match for at det skal gå an vel? Og skrev du her en dag at sterilisering kun er 0.2% mer sikkert enn p-sprøyta? Ikke store forskjellen det!
Her går det i kondomer for tiden. Har piller liggende, men det frister ikke noe særlig..
Mulig - men det gikk fint at pappaen la han med flaske i dagHu virker jo kjempeskjønn hu sjefen din<3 Men kanskje det er like så greit du legger han? Da er han kasnkej mer rolig og trygg og da sover?
å det må være godt å ikke ha så stort behov for søvn som meggår jeg i flere dager med for lite søvn, så blir jeg rett og slett syk
kan få feber og være kvalm, til og med noen ganger kaste opp
samme reagerer broren min
Uff da! jeksler husker jeg Emira reagerte værst påikke så rart heller da, de er jo mye større
men du er jo litt heldig å da, siden han har fått så mange tenner allerede! da blir du fort ferdig med det lissom
Seriøst?!Får virkelig håpe for din del at din samboer ser riktig da! er nok best du tar en ny test om noen dager ja, eller kansje allerede imårra?
.. tenk om du er gravid igjen?!
noe som nesten skulle vært umulig!
Vet akkurat hvordan du har det!
Jeg nektet nesten å ta test denne gangen, før det hadde gått 2 uker etter at mensen skulle kommethåpa virkelig på at det bare var hjernen min som tulla med meg og utelot mensen.. for det har skjedd før når jeg har virkelig ventet på den.. men til slutt måtte jeg bare, og den var tydelig positiv, noe som ga meg fulstendig sjokk..var såpass ille for meg at jeg heller håpa at noe var galt med meg, enn at jeg skulle være gravid.. heldigvis gikk det over etter noen uker
![]()
hahah samme gjør Lianaklapper lår og vifter full fart med armene sine
noen ganger tar hun helt av sånn at hun detter bakover
![]()