Onsdag

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Heisann

I dag fikk vi sove til sju, merker at vi har blitt bortskjemte for det føltes aaalt for tidlig:)
Vi skal til spesialist med nasse i dag, så da avgjøres det hvor fort det blir operasjon. Jeg er veldig spent.
Hun hostet veldig mye i natt, det er vondt å høre på, det høres godt at hun sliter med pusten stakkars :(

Ellers er det strålende vær i dag:)
 
Di siste dagan ha Fie vøre plaga me tennern som e på tur ut oppe, lite matløst, men i dag e dt beire :)

Vi søv te klokka 07.30 :)
Fækk i ho heil porsjon grøt te frokost :)
Dt e meir enn eg fækk i ho i går :p

Operasjon?! Ke så feil ho :-S

Eg legg me nån bilda :)

<3 Fie Elise <3
 

Vedlegg

  • 1372835193618.jpg
    1372835193618.jpg
    53,9 KB · Visninger: 71
  • 1372835204482.jpg
    1372835204482.jpg
    65,1 KB · Visninger: 70
Så fine bilder:)

Hun har en stor polypp i halsen som jeg håper blir prioritert fjernet, hun har så mye ubehag med den.
 
Heisann

I dag fikk vi sove til sju, merker at vi har blitt bortskjemte for det føltes aaalt for tidlig:)
Vi skal til spesialist med nasse i dag, så da avgjøres det hvor fort det blir operasjon. Jeg er veldig spent.
Hun hostet veldig mye i natt, det er vondt å høre på, det høres godt at hun sliter med pusten stakkars :(

Ellers er det strålende vær i dag:)
Lykke til i dag =)
 
Di siste dagan ha Fie vøre plaga me tennern som e på tur ut oppe, lite matløst, men i dag e dt beire :)

Vi søv te klokka 07.30 :)
Fækk i ho heil porsjon grøt te frokost :)
Dt e meir enn eg fækk i ho i går :p

Operasjon?! Ke så feil ho :-S

Eg legg me nån bilda :)

<3 Fie Elise <3
så søte bilder =)
 
Heisann

I dag fikk vi sove til sju, merker at vi har blitt bortskjemte for det føltes aaalt for tidlig:)
Vi skal til spesialist med nasse i dag, så da avgjøres det hvor fort det blir operasjon. Jeg er veldig spent.
Hun hostet veldig mye i natt, det er vondt å høre på, det høres godt at hun sliter med pusten stakkars :(

Ellers er det strålende vær i dag:)

Håper dere får gode nyheter i dag! :)
 
Jeg sov litt lenger i dag!
Ost/vinkvelden ble avbrutt av en frustrert mann i går som ringte jeg to timer etter at Lillebror hadde sovnet før jeg dro.
Han HYLskrek og var helt hysterisk...
Jeg hadde ikke begynt på vinglasset enda og lånte bil for å kjøre hjem.
Helt fornøydbaby med en gang han så meg - en som sliter med separasjonsangst mon tro??
Ammet og la han, så dro jeg igjen.
I dag ammet jeg hør før bleieskift, så la pappaen han for dupp istedet. Det gikk, til slutt!
Jeg er superskeptisk til å jobbe senvakt i morgen... Mulig jeg må be om å få dra hjem og amme...
 
God morgen! Vi sov til 08.10. Helt uvanlig her i huset! Merker at kroppen føles stiv og støl, for jeg la meg tidlig og sov for lenge. Sambo sover enda. Jeg skal på jobb kl 14, så da blir de alene hjemme og koser seg :) upraktisk tidspunkt å jobbe på, men tok på meg ei ekstravakt, så har kun meg selv å skylde på ;-)
 
God morgen! Vi sov til 08.10. Helt uvanlig her i huset! Merker at kroppen føles stiv og støl, for jeg la meg tidlig og sov for lenge. Sambo sover enda. Jeg skal på jobb kl 14, så da blir de alene hjemme og koser seg :) upraktisk tidspunkt å jobbe på, men tok på meg ei ekstravakt, så har kun meg selv å skylde på ;-)
God jobb til deg =)
 
Så fine bilder:)

Hun har en stor polypp i halsen som jeg håper blir prioritert fjernet, hun har så mye ubehag med den.

Åkei, håp di finn ut av dt åg, årn dt på bæst mule måte :)

<3 Fie Elise <3
 
Jeg sov litt lenger i dag!
Ost/vinkvelden ble avbrutt av en frustrert mann i går som ringte jeg to timer etter at Lillebror hadde sovnet før jeg dro.
Han HYLskrek og var helt hysterisk...
Jeg hadde ikke begynt på vinglasset enda og lånte bil for å kjøre hjem.
Helt fornøydbaby med en gang han så meg - en som sliter med separasjonsangst mon tro??
Ammet og la han, så dro jeg igjen.
I dag ammet jeg hør før bleieskift, så la pappaen han for dupp istedet. Det gikk, til slutt!
Jeg er superskeptisk til å jobbe senvakt i morgen... Mulig jeg må be om å få dra hjem og amme...

Huff :confused: ja, e kansje litt avhengi a mamma ;)

E jo litt slitsomt når dt bi sånn :(
Man bi jo stressa når man veit at babyen skrik, å e lei seg :(

Går førhåpentligvis beire ettekvart :)


<3 Fie Elise <3
 
Heisann

I dag fikk vi sove til sju, merker at vi har blitt bortskjemte for det føltes aaalt for tidlig:)
Vi skal til spesialist med nasse i dag, så da avgjøres det hvor fort det blir operasjon. Jeg er veldig spent.
Hun hostet veldig mye i natt, det er vondt å høre på, det høres godt at hun sliter med pusten stakkars :(

Ellers er det strålende vær i dag:)
Stakkars lille Anette.. Får så vondt av de små når de sliter med ubehag/vondter. Skal krysse fingrene for at dere får utmerket hjelp og støtte fra spesialisten, og at dere får unnagjort operasjonen så snart som ønskelig. Lykke til!! :)
 
Huff :confused: ja, e kansje litt avhengi a mamma ;)

E jo litt slitsomt når dt bi sånn :(
Man bi jo stressa når man veit at babyen skrik, å e lei seg :(

Går førhåpentligvis beire ettekvart :)


<3 Fie Elise <3
Ja, men vi har ikke jobbet så mye for det heller, så slik har det blitt. Men vi må prøve oss litt frem nå!
 
Di siste dagan ha Fie vøre plaga me tennern som e på tur ut oppe, lite matløst, men i dag e dt beire :)

Vi søv te klokka 07.30 :)
Fækk i ho heil porsjon grøt te frokost :)
Dt e meir enn eg fækk i ho i går :p

Operasjon?! Ke så feil ho :-S

Eg legg me nån bilda :)

<3 Fie Elise <3
Så blide dere er på morran da.:)
Godt at matlysten har tatt seg opp litt.
 
Jeg sov litt lenger i dag!
Ost/vinkvelden ble avbrutt av en frustrert mann i går som ringte jeg to timer etter at Lillebror hadde sovnet før jeg dro.
Han HYLskrek og var helt hysterisk...
Jeg hadde ikke begynt på vinglasset enda og lånte bil for å kjøre hjem.
Helt fornøydbaby med en gang han så meg - en som sliter med separasjonsangst mon tro??
Ammet og la han, så dro jeg igjen.
I dag ammet jeg hør før bleieskift, så la pappaen han for dupp istedet. Det gikk, til slutt!
Jeg er superskeptisk til å jobbe senvakt i morgen... Mulig jeg må be om å få dra hjem og amme...
Hehe.. Lille luringen din!;)
Det går nok bra etter hvert, med at du er borte på kveld og at pappaen er hjemme, men etter gårsdagen forstår jeg at du er skeptisk på samme seinvakt. :confused: Bor du nærme jobben?
 
Hehe.. Lille luringen din!;)
Det går nok bra etter hvert, med at du er borte på kveld og at pappaen er hjemme, men etter gårsdagen forstår jeg at du er skeptisk på samme seinvakt. :confused: Bor du nærme jobben?
Ja, det tar 5-10 minutter å kjøre, så det lar seg gjøre.
I utgangspunktet synes jeg ikke det er så unaturlig at så små unger har EN nær og trygg omsorgsperson å forholde seg til. Men så er det nå en gang slik at man sjelden har mulighet til å være 100% hjemmeværende i dagens samfunn og gjerne må jobbe mer eller mindre etter en viss tid.
Han fikk lagt han for dupp i dag da - det er jo et lite skritt videre.
Men så lenge vi har gått hjemme begge to har det vært helt naturlig for oss å la meg ta meg av legging da det har innebært amming rett før innsovning.
 
Ja, det tar 5-10 minutter å kjøre, så det lar seg gjøre.
I utgangspunktet synes jeg ikke det er så unaturlig at så små unger har EN nær og trygg omsorgsperson å forholde seg til. Men så er det nå en gang slik at man sjelden har mulighet til å være 100% hjemmeværende i dagens samfunn og gjerne må jobbe mer eller mindre etter en viss tid.
Han fikk lagt han for dupp i dag da - det er jo et lite skritt videre.
Men så lenge vi har gått hjemme begge to har det vært helt naturlig for oss å la meg ta meg av legging da det har innebært amming rett før innsovning.
Så greit at det er kort vei hjem da!:)
Nei, det er ikke unaturlig det.. Pappaen her syntes det var urettfeigt at bare jeg fikk legge henne når hun var mindre, så da begynte vi å bytte på å legge henne, så nå er det hipp som happ om det er mamma eller pappa står for legginga. Jeg begynte å miste melka rundt juletider og fikk ikke opp igjen produksjonen, så da har vi ikke vært avhengige av å amme, men nå savner jeg jo amminga og gleder meg til nestemann..;) :p
Skulle gjerne sett at det var lagt opp til at man kunne vært mer hjemme med barna, istedet for at begge foreldrene må jobbe fulltid og at barna må tilbringe 50timer pr.uke i bhg.:eek:
Syns forsåvidt det var godt å jobbe igjen jeg da, men da jobba jeg fra 08-15.30 på det meste, og var ferdig tidlig mange av dagene. Og med pappaen hjemme i permisjon, så jobba jeg ikke på bekostning av Jenny liksom. :)
 
Uff, får skikkelig vondt av henne som sliter sånn med og puste:eek::oops: stakkars lille tutta. Håper dere får opetasjon fort. Spent på hva dere får av info idag:)
 
Di siste dagan ha Fie vøre plaga me tennern som e på tur ut oppe, lite matløst, men i dag e dt beire :)

Vi søv te klokka 07.30 :)
Fækk i ho heil porsjon grøt te frokost :)
Dt e meir enn eg fækk i ho i går :p

Operasjon?! Ke så feil ho :-S

Eg legg me nån bilda :)

<3 Fie Elise <3

Så fiiine bilder av dere:rolleyes::)
Ikke greit med dessa tennene:eek: jeg setter paracet når Emmeth har vondt pga tenner. Da får han som regel feber også. Og han har nå fått 8 tenner. Får 2 samtidig hver gang, hvertfall inntil nå:)
 
Jeg sov litt lenger i dag!
Ost/vinkvelden ble avbrutt av en frustrert mann i går som ringte jeg to timer etter at Lillebror hadde sovnet før jeg dro.
Han HYLskrek og var helt hysterisk...
Jeg hadde ikke begynt på vinglasset enda og lånte bil for å kjøre hjem.
Helt fornøydbaby med en gang han så meg - en som sliter med separasjonsangst mon tro??
Ammet og la han, så dro jeg igjen.
I dag ammet jeg hør før bleieskift, så la pappaen han for dupp istedet. Det gikk, til slutt!
Jeg er superskeptisk til å jobbe senvakt i morgen... Mulig jeg må be om å få dra hjem og amme...

Oi, ville han ikke roe seg med pappaen sin, nei. Kanskje han trenger den puppekosen for og roe seg, rett og slett nærheten han trenger, men skjønner jo det blir litt slitsomt, ikke minst for pappaen også. Skjønner godt du blir skeptisk til kveldsvakt, hadde vært det selv også.
 
Back
Topp