Onsdag

Åh, litt synd, men skjønner jo at det kan være risky.
Hva gjør dere i mellomtiden da?
Det var ikke noe å gjøre sa han:(

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
 
Mannen tok med guttene på bytur mens jeg var på opplæring i dag og fant tøfler/sko til Lillebror :D
EBB57AC2-821D-4D97-BB0B-7A1BA81E701B-14034-00000C22F8426D8D_zps526be2a5.jpg

Kjempesøte og myke!
Nå prøver han å legge Lillebror, med en flaske utpumpet morsmelk. Greit å prøve litt... Kjenner at jeg aller helst skulle ammet da jeg er ganske sprengt etter å ikke ha ammet han nesten i hele dag :-/ Pumpeutstyret ble med inn i oppvaskmaskinen, så jeg får ikke pumpet meg før den er ferdig heller!
Jeg gruer meg fortsatt litt til senvakt i morgen, men det var full forståelse for at jeg kanskje måtte hjem og amme/ legge Lillebror, jeg ble også tilbudt å ta vakten senere. Men jeg vil helst unnagjøre opplæring slik at jeg kan jobbe litt etter ferien!
Så fine sko:)
Så fint at de var forståelsesfulle, det varierer sånn synes jeg:eek:
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
 
Så fine sko:)
Så fint at de var forståelsesfulle, det varierer sånn synes jeg:eek:
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Ja det varierer nok. Men det er bare en opplæringsvakt da, spørs hvordan det hadde vært om det var en vanlig vakt :p
 
Ja det varierer nok. Men det er bare en opplæringsvakt da, spørs hvordan det hadde vært om det var en vanlig vakt :p


Det kan hende ja
 
Der va fie lagt seg :) Ha søve utrule mye i dag :) Litt vemodig, sian ho ska til pappaen sin i mårra tili :/ Men søvn trenger hun <3

Så no skal eg å mamma prøve å lage rabarbera dessert ;)
 
Der va fie lagt seg :) Ha søve utrule mye i dag :) Litt vemodig, sian ho ska til pappaen sin i mårra tili :/ Men søvn trenger hun <3

Så no skal eg å mamma prøve å lage rabarbera dessert ;)
Hvor lenge skal hun være hos pappaen sin? =)
Lillebror ble lagt av pappaen i dag, OG roet ned av han ved en kjapp oppvåkning!!!!!! :D :D
 
Det var jammen meg rart å jobbe igjen!!!!
Men det var hvertfall helt ok at jeg drar hjem for å amme på senvakten i morgen, om det trengs :)

Det er jo kjempe bra at du kan gjøre det :D kjekt til nød ;):D syns du jobben virker bra eller?
 
Det ble ikke noen operasjon, han mente det var alt for risikabelt mens hun var så liten. Vi må se det an igjen i desember, jeg vil jo ikke gjøre noe som kan skade henne heller. Han så at den var stor, men det kunne skade brusket som skal bli ben til slutt eller noe.

uff så kjedelig at det var for risikabelt :( kan jo ikke være noe godt å ha dette i halsen heller.. men godt dem tar barns liv på alvor!
 
Det er jo kjempe bra at du kan gjøre det :D kjekt til nød ;):D syns du jobben virker bra eller?
Ja, det virker spennende! Ganske likt det jeg drev med før permisjon nå, men litt roligere og med ryddet virker det som!
Utfordringer er det nok en del av, men det er jo slik det feltet er :D

......Og jeg pumpet ut 260 ml melk nå i kveld etter å ikke ha ammet så mye i dag :p
SÅ det er to flasker klare til gutta i morgen, en liten en til ettermiddagen og en stor en til leggingen :D :p
 
Mannen tok med guttene på bytur mens jeg var på opplæring i dag og fant tøfler/sko til Lillebror :D
EBB57AC2-821D-4D97-BB0B-7A1BA81E701B-14034-00000C22F8426D8D_zps526be2a5.jpg

Kjempesøte og myke!
Nå prøver han å legge Lillebror, med en flaske utpumpet morsmelk. Greit å prøve litt... Kjenner at jeg aller helst skulle ammet da jeg er ganske sprengt etter å ikke ha ammet han nesten i hele dag :-/ Pumpeutstyret ble med inn i oppvaskmaskinen, så jeg får ikke pumpet meg før den er ferdig heller!
Jeg gruer meg fortsatt litt til senvakt i morgen, men det var full forståelse for at jeg kanskje måtte hjem og amme/ legge Lillebror, jeg ble også tilbudt å ta vakten senere. Men jeg vil helst unnagjøre opplæring slik at jeg kan jobbe litt etter ferien!

Kjempe søte tøfler! :D så gode ut også ;)
greit å prøve seg frem ja.. bare å vente han til det egentlig, hvis du evt. kommer til å jobbe mer fremover ;)
 
Her er også jenta kommet i seng. Sovna med en gang, etter en lang dag med besøk, lite søvn, og tydelig ubehag for et eller anna. Håper hun sover godt og ikke våkner kl.04 slik hun gjorde natt til i dag.;)
Nå ligger vi slengt på hver vår sofa, late som vi er.:p
 
Her er også jenta kommet i seng. Sovna med en gang, etter en lang dag med besøk, lite søvn, og tydelig ubehag for et eller anna. Håper hun sover godt og ikke våkner kl.04 slik hun gjorde natt til i dag.;)
Nå ligger vi slengt på hver vår sofa, late som vi er.:p
Usj, håper morgendagen blir bedre :eek:
Slapp av med god samvittighet :D
 
Hvor lenge skal hun være hos pappaen sin? =)
Lillebror blelagt av pappaen i dag, OG roet ned av han ved en kjapp oppvåkning!!!!!! :D :D

De ska på hyttetur, så ho ska va lamme han tell lørdag eller søndag :)
Han gled seg veldi tell å ha ho med seg :) Så eg veit at det bi å gå kjæmpe bra :)

Så bra :D :D :D E Eg trur ofte at vi damer har en teldens tell å overta arbeide med ongan :p
Vi jær alt litt fortar :p hehe, men mannfolkan e ofte like flenk som oss ;) e jo bra førr ongan åg at de får prøv seg litt på pappa og ;)
 
Ja, det virker spennende! Ganske likt det jeg drev med før permisjon nå, men litt roligere og med ryddet virker det som!
Utfordringer er det nok en del av, men det er jo slik det feltet er :D

......Og jeg pumpet ut 260 ml melk nå i kveld etter å ikke ha ammet så mye i dag :p
SÅ det er to flasker klare til gutta i morgen, en liten en til ettermiddagen og en stor en til leggingen :D :p

Hva jobbet du med før da? utfordring er jo på en måte gøy det å.. (kan være hvertfall) ;):)
oj så bra! det er jo mye melk til å være inni pupp :p tror jeg aldri har hatt såå mye på engang før :p hehe.. så kan tenke meg det var godt å få det ut!:D
 
De ska på hyttetur, så ho ska va lamme han tell lørdag eller søndag :)
Han gled seg veldi tell å ha ho med seg :) Så eg veit at det bi å gå kjæmpe bra :)

Så bra :D :D :D E Eg trur ofte at vi damer har en teldens tell å overta arbeide med ongan :p
Vi jær alt litt fortar :p hehe, men mannfolkan e ofte like flenk som oss ;) e jo bra førr ongan åg at de får prøv seg litt på pappa og ;)
De får nok en super tur!
Altså, her er det helt naturlig at jeg gjør mest med Lillebror pga ammingen ;) Det tar litt tid, og det har jeg latt det gjøre fordi jeg ønsker å amme han mest mulig og enda lenge enda!
Men vi må prøve og finne en mellomløsning som lar dette kombineres med at jeg jobber litt kveldsvakter!
Men ja - det er godt for dem å finne en metode som fungerer også!
 
Her er også jenta kommet i seng. Sovna med en gang, etter en lang dag med besøk, lite søvn, og tydelig ubehag for et eller anna. Håper hun sover godt og ikke våkner kl.04 slik hun gjorde natt til i dag.;)
Nå ligger vi slengt på hver vår sofa, late som vi er.:p

Latskap er bare sunt det :p haha hvertfall etter en dag med barn og besøk :p:D
Får håpe hun sover gjennom natten, håper også Liana gjør det i natt! ;)
 
Back
Topp