Onsdag

Jeg fikk ikke til og sove igjen igår kveld og sovna halv 2, men la meg halv 12. Våknet litt før 2 av en hysterisk og skikende Emmeth. Ville ikke roe seg, men fikk kosa litt og da gikk det greit. Det samme skjedde igjen kl 4 og holdt det gående til 5. Også våknet Neline kvart over 6, men lå og kosa med meg i senga til 7;) da tok sambo over og jeg sov til 9:) er sol og litt overskya, men blåser noe innmari:eek: Emmeth sover lur og jentene koser seg med en go`morgen yoghurt;)
 
I dag skal vi i bursdag til eldste fetteren til Jenny, so blei 8 år i går. Har for anledningen strøket fort over kjolen som vesla skal ha på;
1372846388413.jpg

Ellers har vi ei skikkelig sur og sutrete jente i dag, slik som de siste tre dagene. I natt var hun var våken fra 04-06, og skulle opp igjen kl.08.
 
I dag skal vi i bursdag til eldste fetteren til Jenny, so blei 8 år i går. Har for anledningen strøket fort over kjolen som vesla skal ha på;
Vis vedlegget 20919

Ellers har vi ei skikkelig sur og sutrete jente i dag, slik som de siste tre dagene. I natt var hun var våken fra 04-06, og skulle opp igjen kl.08.
Nydelig kjole!!!
 
Stakkars lille Anette.. Får så vondt av de små når de sliter med ubehag/vondter. Skal krysse fingrene for at dere får utmerket hjelp og støtte fra spesialisten, og at dere får unnagjort operasjonen så snart som ønskelig. Lykke til!! :)


Takk, krysser alt jeg har jeg også:)
 
Oi, ville han ikke roe seg med pappaen sin, nei. Kanskje han trenger den puppekosen for og roe seg, rett og slett nærheten han trenger, men skjønner jo det blir litt slitsomt, ikke minst for pappaen også. Skjønner godt du blir skeptisk til kveldsvakt, hadde vært det selv også.
Vi bør endre på rutiner (amming ved legging!) og jeg må slippe pappaen mere til!
Men først av alt må Lillebror få den tryggheten og nærheten han trenger..
 
I dag skal vi i bursdag til eldste fetteren til Jenny, so blei 8 år i går. Har for anledningen strøket fort over kjolen som vesla skal ha på;
Vis vedlegget 20919

Ellers har vi ei skikkelig sur og sutrete jente i dag, slik som de siste tre dagene. I natt var hun var våken fra 04-06, og skulle opp igjen kl.08.


Så fin kjole:)
 
Jeg sov litt lenger i dag!
Ost/vinkvelden ble avbrutt av en frustrert mann i går som ringte jeg to timer etter at Lillebror hadde sovnet før jeg dro.
Han HYLskrek og var helt hysterisk...
Jeg hadde ikke begynt på vinglasset enda og lånte bil for å kjøre hjem.
Helt fornøydbaby med en gang han så meg - en som sliter med separasjonsangst mon tro??
Ammet og la han, så dro jeg igjen.
I dag ammet jeg hør før bleieskift, så la pappaen han for dupp istedet. Det gikk, til slutt!
Jeg er superskeptisk til å jobbe senvakt i morgen... Mulig jeg må be om å få dra hjem og amme...


Så dumt det ikke gikk helt som planlagt. Mannen her har bare lagt en gang, må nok la han få prøve mer her også.
 
I dag skal vi i bursdag til eldste fetteren til Jenny, so blei 8 år i går. Har for anledningen strøket fort over kjolen som vesla skal ha på;
Vis vedlegget 20919

Ellers har vi ei skikkelig sur og sutrete jente i dag, slik som de siste tre dagene. I natt var hun var våken fra 04-06, og skulle opp igjen kl.08.


Kjempeflott kjole<3<3<3
 
Heisann

I dag fikk vi sove til sju, merker at vi har blitt bortskjemte for det føltes aaalt for tidlig:)
Vi skal til spesialist med nasse i dag, så da avgjøres det hvor fort det blir operasjon. Jeg er veldig spent.
Hun hostet veldig mye i natt, det er vondt å høre på, det høres godt at hun sliter med pusten stakkars :(

Ellers er det strålende vær i dag:)

Lykke til hos spesialist ;) får håpe hun får operasjon raskt så hun og dere slipper dette :(;)
 
Jeg fikk ikke til og sove igjen igår kveld og sovna halv 2, men la meg halv 12. Våknet litt før 2 av en hysterisk og skikende Emmeth. Ville ikke roe seg, men fikk kosa litt og da gikk det greit. Det samme skjedde igjen kl 4 og holdt det gående til 5. Også våknet Neline kvart over 6, men lå og kosa med meg i senga til 7;) da tok sambo over og jeg sov til 9:) er sol og litt overskya, men blåser noe innmari:eek: Emmeth sover lur og jentene koser seg med en go`morgen yoghurt;)

Usj! så slitsomt når man blir avbrutt fra søvnen så ofte :( hvordan føler du deg nå? trøtt eller? hadde jeg vært hvertfall :p
 
I dag skal vi i bursdag til eldste fetteren til Jenny, so blei 8 år i går. Har for anledningen strøket fort over kjolen som vesla skal ha på;
Vis vedlegget 20919

Ellers har vi ei skikkelig sur og sutrete jente i dag, slik som de siste tre dagene. I natt var hun var våken fra 04-06, og skulle opp igjen kl.08.

så fin kjole! :D kjempe fin farge på den..

Det er ikke noe gøy med sure unger!:( håper humøret stiger iløpet av dagen ;)
 
God dagen ;) Har vært litt treig med å skrive her idag :p

Liana er fortsatt sutrete om natten, og hadde tydeligvis plager kl 4:30..smurte munnen hennes og ha hun smokk.. roet seg litt, men hun ble sur når hun ikke klarte å sovne igjen :p så pappan ga flaske rundt 5, prøvde å legge hun igjen etter det, men han har så liten tålmodighet så han sto opp med hun 5:30 :p jeg er ganske sikker på at hun hadde sovnet etterhvert;)

Nå skal jeg straks hente storesnupp i bhg;)
 
Ja, men vi har ikke jobbet så mye for det heller, så slik har det blitt. Men vi må prøve oss litt frem nå!

Får bare prøv dåkk fram, fær ut ein litn tur i ny å ned :)
Fie e godt vant vørte, men ska helst va i lamme mamma eller pappa :)
Men går greit at andre har ho, før ein kort periode :)
 
Så fiiine bilder av dere:rolleyes::)
Ikke greit med dessa tennene:eek: jeg setter paracet når Emmeth har vondt pga tenner. Da får han som regel feber også. Og han har nå fått 8 tenner. Får 2 samtidig hver gang, hvertfall inntil nå:)

Fie har ikje hatt feber den hær gangen, ha det sist gang, med de 2 førte, de kom samtidig :)
No e det den eine fortainna som ha komme fram, men mistenk at den andre fortainna e på tur :)
Fie treng ikje paracet, funger nokk med dentinox på ho :)

OIJ 8 stk alerede :D så arti da :D
 
Fie ha søve så leeenge i dag :p første kvila va fra 10-13.30 :p også fekk ho brødskiva, som gikk ned på høykant ;) og litt fruktmos og jordbærbita, veeeeldi gla i jordbær, gaffle det i seg :p
Ho plages litt med å få tak i de med fengran, så ho ha laga ein ny teknik, ho bøy bære hode ned å tar de me munn i stede :p ser urkomisk ut :D

Også vart ho sur og trøtt igjenn, bære ette 2 tima :p så då la eg ho igjen, før ein time si snart, og ho søv enda :p sekkert tennern så jr at ho søv ekstra, det husk eg at ho jor sist gång åg ;) det jær ingenteng kjenn eg, så får eg gjort litt husarbeid og innimellom ;)

Imårra ska ho på hytta tell tante og onkeln sin lamme pappaen sin og besteforeldran hennes, bi sekkert kos førr ho oh de ainner....men kjenn eg bi å savn ho veeeeldi....e bære 3 daga, men eg e jo vant me å ha ho heile tia, og no etter at vi gjekk frå kvarainner så e det litt rart å ikje ska ha ho heile tia.....men godt og, å kan søv ei heil natt i ny og ne ;)

Rart med det, med ein gång ho e førn tell pappaen sin, så kjed eg meg, og veit ikje helt ke eg ska jr :p
Og av og tell kjenn eg tåran e på tur førr at eg savn ho sånn når ho e borte :(

Men bi vell vant med det ettekvart, ho ser værtfall ikje ut som ho plages av brudde, ho kos seg like mysje hoss han som tell meg, og det e eg veeeeldi gla førr ;)
 
Det var jammen meg rart å jobbe igjen!!!!
Men det var hvertfall helt ok at jeg drar hjem for å amme på senvakten i morgen, om det trengs :)
 
Det ble ikke noen operasjon, han mente det var alt for risikabelt mens hun var så liten. Vi må se det an igjen i desember, jeg vil jo ikke gjøre noe som kan skade henne heller. Han så at den var stor, men det kunne skade brusket som skal bli ben til slutt eller noe.
 
Det ble ikke noen operasjon, han mente det var alt for risikabelt mens hun var så liten. Vi må se det an igjen i desember, jeg vil jo ikke gjøre noe som kan skade henne heller. Han så at den var stor, men det kunne skade brusket som skal bli ben til slutt eller noe.
Åh, litt synd, men skjønner jo at det kan være risky.
Hva gjør dere i mellomtiden da?
 
Mannen tok med guttene på bytur mens jeg var på opplæring i dag og fant tøfler/sko til Lillebror :D
EBB57AC2-821D-4D97-BB0B-7A1BA81E701B-14034-00000C22F8426D8D_zps526be2a5.jpg

Kjempesøte og myke!
Nå prøver han å legge Lillebror, med en flaske utpumpet morsmelk. Greit å prøve litt... Kjenner at jeg aller helst skulle ammet da jeg er ganske sprengt etter å ikke ha ammet han nesten i hele dag :-/ Pumpeutstyret ble med inn i oppvaskmaskinen, så jeg får ikke pumpet meg før den er ferdig heller!
Jeg gruer meg fortsatt litt til senvakt i morgen, men det var full forståelse for at jeg kanskje måtte hjem og amme/ legge Lillebror, jeg ble også tilbudt å ta vakten senere. Men jeg vil helst unnagjøre opplæring slik at jeg kan jobbe litt etter ferien!
 
Back
Topp