Onsdag

Det er jo som oftest kameratene hand som tuller med det da vettu;) også ene venninnen min kødder mye med det og sier det hadde vært typisk vår flaks:oops: mannen er kjemperedd og sier han ikke tørs og ha sex lenger pga det bare blir barn ut av det:eek::confused::oops::( ja, det er riktig det, derfor jeg er så redd for og bli det når "vi" blir så lett gravide. Veit vi er heldige sånn sett, men føler vi har nok i de vi har:rolleyes: brukte kondom ei stund vi også, men dreper gleden litt følte vi.
Hehe... Her puttes den på uti akta, og den setter absolutt en brems på saker og ting! Ikke alltid like positivt..Gøtt å lukte gummi også liksaaaam! :p Haha!

Ja, det vinglasset gjorde godt.. Måtte filitere en torsk som mannen kom med, og med litt vin innabords så gikk det som en drøm skal jeg si deg!! ;) :D

Eh!
Lysvåken baby på andre timen nå
ImageUploadedByBV Forum1372889953.237643.jpg
ImageUploadedByBV Forum1372889962.251161.jpg
ImageUploadedByBV Forum1372889974.187187.jpg
Helt villbass i sengen og storfornøyd!
Nå måtte vi bare la han krabbe litt fra seg! Håper han blir trøtt snart :-o

Hehe.. Såååå blid da! :D
Han er bare nydelig den gutten! ♡
Takk det synes vi og :-p
Han må nok ha skjønt at jeg glemte å ta 9 månedersbilder av han! Herlighet - han er helt turbo rundt på gulvet i gangen!

Måtte ta opp emmeth i stad. Han er så snørrete. Ga han en flaske mme og litt kos så nå håper jeg han sover litt:)

Hehe... Her puttes den på uti akta, og den setter absolutt en brems på saker og ting! Ikke alltid like positivt..Gøtt å lukte gummi også liksaaaam! :p Haha!

Ja, det vinglasset gjorde godt.. Måtte filitere en torsk som mannen kom med, og med litt vin innabords så gikk det som en drøm skal jeg si deg!! ;) :D

Haha, du fikk flyt på filiteringen altså:cool:;):D? Jaaah, det lukter så sinnsykt brent gummi etterpå:p:D en lukt som fryder ethvert nesebord, det:DLOL

Hahahaa! Går jo rundt og føler at alle andre kjenner gummulukta vett! :D

Ja, veit, er så kjipt og tenke på om andre lukter det:p men som regel har vi først hatt oss på kvelden, så har ikke vært noe problem med andre folk, heldigvis;):p:D

Kjempefornøyd!!
Spiser veldig lite godteri, men tar meg litt vin istedet for kosens skyld. ;)

Hehe er vel heller omvendt her:oops::p

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Han har vært våken 3 ganger allerede:eek::oops: han er tett og snørret renner, så jeg har nok smitta han, akkurat som jeg smitta sambo:( haff, så blir nok en våkennatt til, men går så bra så:)

Neimen, i alle dager?:eek: blir du sjuk av for lite søvn:confused:? Da er du heldig som har 2 små som sover godt:D har du alktid vært sånn mht søvn?

Yes, jeg er langt over bekymret nå, nervevrak beskriver meg best nå og håper testen jeg tar i morra med morgenurin er negativ, for ellers går jeg i kjelleren noen uker. Det skal jo som du sier omtrent være umulig, meeen det skal det ig bli gravid med p-sprøyta også. Så sambo ønsker sterilisering han også. Så vi kanskje kan føle oss trygge. Jeg skjønner så innmari godt den tankegangen din. What to do? Blir jo et enormt sjokk og får hjertet i halsen av bare tanken:eek::eek::eek::eek:

Uff da:( får håpe formen hans ikke blir så altfor ille! Virkelig ikke noe gøy når de små er syke:oops:

Hehe ja kan bli ganske så dårlig om det har blitt lite søvn over mange dager:confused: har vært sånn så lenge jeg kunne huske, eneste som hjelper da er å sove:p;) så om jeg har fått lite søvn og føler meg trøtt, så bare sover jeg litt på dagen, for at formen ikke skal bli sånn!;) men heldigvis er det ikke så ille nå som når jeg var yngre ;) har nok blitt mer vandt med mindre søvn etter at jeg fikk barn :D

Uff:( har tenkt så mye på deg! Håper du får det som du ønsker ;) for vil ikke at du skal ha det vondt!:(
jeg å blir utrolig lett gravid..skal jo ingenting til jo:eek::p
ønsker deg masse lykke til med testen;) kansje lurt om begge dere blir sterile ja! Så er dere enda mer sikrere;):) hvis det skjer DA, så er det vel ment at dere skal ha enda flere barn:p:rolleyes::eek:

Så nydelig!
Men såå kjedelig når de plutselig har fått nok søvn midt på natta :p håper dere fikk lagt han raskt igjen da:rolleyes:;)

Raskt gikk det ikke, tror han var våken i 2,5 time :p
Men vi sov da litt før det rakk å bli morgen igjen :D

Raskt gikk det ikke, tror han var våken i 2,5 time :p
Men vi sov da litt før det rakk å bli morgen igjen :D

Hehe godt dere fikk sove noe da hvertfall:P

Var dessverre det jeg tenkte meg:( Utrolig synd, men er jo bra de tar hensyn og ikke vil operere sia hu er så lita som hu er! Uansett ikke godt og ikke kunne få puste ordentlig:(

Innerst inne fryktet jeg også det:(
Hun er i hvertfall frisk ellers, så bare håper neste influensa ikke blir like ille som den hun hadde sist.

Back
Topp