Onsdag, skravvel og bilder :D

så moro a! :D også så fin dress ;) kan tenke meg han koser seg jeg :)
Den dressen er fantastisk.
Kjøpte den brukt. Bestemoren hadde forsterket rumpe og knær med bevernylon ;)

ja, måtte ta ibux selv pga stive muskler og hodepine etter lite søvn o_O Neida, hun har kun feber og er slapp og utilpass, ikke forkjøla eller noe sånt!

Jobber som tilkallingsvikar i barnehage, så det blir jo samme jobben som hjemme bare flere og andres barn :p

Godt det ikke er noe mer.. det kan ikke være en av disse barnesykdommene da? Husker Emira fikk feber i 2-3 dager også kom det utslett på magen etter dette.. ikke noe farlig, men jeg skjønnte ikke hvorfor hun kun hadde feber :P

hehe ja da blir det så og si samme jobben :P jobbet i barnehage for noen år siden..må si det er bedre å ta seg av sin egen unge :P :D

Den dressen er fantastisk.
Kjøpte den brukt. Bestemoren hadde forsterket rumpe og knær med bevernylon ;)

ser kjempe god ut å ha på for han ;) så kjekt at disse delene har blitt forsterket :D holder også litt bedre på varmen når han sitter på rompa kansje? :)

Akkurat stått opp fra sin første lur :)

1369826967760.jpg

*sender fra mobil*

ser kjempe god ut å ha på for han ;) så kjekt at disse delene har blitt forsterket :D holder også litt bedre på varmen når han sitter på rompa kansje? :)
Ja mulig det hjelper å isolere og :)

Så søt dress:D
Ja sandkasse er stas! Jeg foretrekker å la henne leke i gresset, for å begrense unntaket av natur:p

*Surfer mobilt*
Haha, han må gjerne grise i sanden for min del, blir mye lek på gresset også nå som han krabber rundt :)

Slappfisken min!
1369827631057.jpg
Og før jeg fikk sukk for meg sto hun i sofaen:p
1369827664966.jpg

*Surfer mobilt*

Haha, han må gjerne grise i sanden for min del, blir mye lek på gresset også nå som han krabber rundt :)

inntaket av natur skulle det stå :P Hun spiser så hinsides mye sand, derfor er gress kjekkere, hun synes det er ekkelt å spise, så det spytter hun ut igjen ;) :P

inntaket av natur skulle det stå :P Hun spiser så hinsides mye sand, derfor er gress kjekkere, hun synes det er ekkelt å spise, så det spytter hun ut igjen ;) :P

Hehe!
Ja, utrolig nok puttet han ingenting i munnen!

Nå er det nesten så jeg ønsker litt kjøligere vær:p
1369830868641.jpg
Iallfall sålenge snuppa er febersyk!

*Surfer mobilt*

Back
Topp