Onsdag, skravvel og bilder :D

Da var vi hjemme igjen fra senteret...Varmt og lummert i dag :P
Hodepine så det holder.....
Skal til legen i morgen,og sjekke om jeg har allergi eller bihulebetennelse igjen....
Det skal være noe galt med kroppen min,HVER dag!
Nakkesmerter hver dag og... Sikkert stress. Kjedelige greier...

Da var vi hjemme igjen fra senteret...Varmt og lummert i dag :p
Skal til legen i morgen,og sjekke om jeg har allergi eller bihulebetennelse igjen....
Uff, så synd at du er så plaget :(
Bare å komme seg til legen!
Og stresse mindre :p

Hei og hå :-) her er 25 grader og strålrnde vær. Nesten litt for varmt, men det må bare nytes :-)
Jeg har vært med tannlegen og på opplæring på jobben. Det var godt å komme hjem til snuppa, men det virker ikke som om det gjorde noe at jeg var borte noen timer. Nå skal jeg kose meg med hun og så skal jeg prøve å lese gjennom alt dere har snakka om når hun har lagt seg :-) det blir grillings og øl når snuppa er i seng :-)

Hei og hå :-) her er 25 grader og strålrnde vær. Nesten litt for varmt, men det må bare nytes :-)
Jeg har vært med tannlegen og på opplæring på jobben. Det var godt å komme hjem til snuppa, men det virker ikke som om det gjorde noe at jeg var borte noen timer. Nå skal jeg kose meg med hun og så skal jeg prøve å lese gjennom alt dere har snakka om når hun har lagt seg :-) det blir grillings og øl når snuppa er i seng :-)
Nam nam!!! :-)

God ettermiddag!
Jeg har hatt fri i dag og har virkelig kost meg i finværet!!:cool:
Dro på helsestasjonen sammen med mann og datter i dag tidlig, og tenkte oss innom Moldebadet etterpå, men de holdt stengt - så klart. Tok oss en liten handletur istedet, og fikk handla lette klær til vesla,silikonformer til is (har allerede fryst ned banan-og jordbær is til jenta), og en liten spidermanball (det var enten den eller hello kitty). Da vi kom hjem klipte jeg plen mens Jenny og pappa koste seg i skyggen. Gikk myyye bedre med en lettere solkrem på vesla, da vi har brukt Cosmica sin solkrem for barn med sf30.
Jeg sitter fortsatt ute og fregner meg i finværet og gleder meg til ei kald øl når lillemor har lagt seg.
1369844280416.jpg
Toes up!!

Da var vi hjemme igjen fra senteret...Varmt og lummert i dag :p

God bedring til deg! håper det ordner seg for kroppen din snart ;) ikke noe godt å ha vondt eller ubehag..

God ettermiddag!
Jeg har hatt fri i dag og har virkelig kost meg i finværet!!:cool:
Dro på helsestasjonen sammen med mann og datter i dag tidlig, og tenkte oss innom Moldebadet etterpå, men de holdt stengt - så klart. Tok oss en liten handletur istedet, og fikk handla lette klær til vesla,silikonformer til is (har allerede fryst ned banan-og jordbær is til jenta), og en liten spidermanball (det var enten den eller hello kitty). Da vi kom hjem klipte jeg plen mens Jenny og pappa koste seg i skyggen. Gikk myyye bedre med en lettere solkrem på vesla, da vi har brukt Cosmica sin solkrem for barn med sf30.
Jeg sitter fortsatt ute og fregner meg i finværet og gleder meg til ei kald øl når lillemor har lagt seg.
Vis vedlegget 16734
Toes up!!
For en herlig dag :)

Da sovna Lillebror og jeg er straks klar for trening! ;)

så deilig det må være for Elise å kunne smake på all slags mat uten å plages med å få det opp i nesa ;) :)
Ja :) hun virker veldig fornøyd med å putte mat i munnen nå! Og hun har lært seg å suge på vanlig tåteflaske når hun drikker vann :D

God bedring til Hermine! :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Hei:)

Så mange fine bilder:p:rolleyes:
Jeg har vært på helsestasjonen i dag og nasse har gått opp mer i vekt på ei uke enn hva hun har gjort på hel måned:D
Forrige uke veide hun 7970, nå veier hun 8120:D:D
Det var nok melkeallergien som gjorde at hun ikke la på seg.
Ellers en noe rar dag:confused:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Bilde av snusken min i dag
:p

Hei:)

Så mange fine bilder:p:rolleyes:
Jeg har vært på helsestasjonen i dag og nasse har gått opp mer i vekt på ei uke enn hva hun har gjort på hel måned:D
Forrige uke veide hun 7970, nå veier hun 8120:D:D
Det var nok melkeallergien som gjorde at hun ikke la på seg.
Ellers en noe rar dag:confused:

SÅ flott at hun øker da :D

Back
Topp