Vi er i sandkassen for første gang i dag!
Dette var spennende!!
Vis vedlegget 16709
Vis vedlegget 16711
så moro a!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi er i sandkassen for første gang i dag!
Dette var spennende!!
Vis vedlegget 16709
Vis vedlegget 16711
Den dressen er fantastisk.så moro a!også så fin dress
kan tenke meg han koser seg jeg
![]()
ja, måtte ta ibux selv pga stive muskler og hodepine etter lite søvnNeida, hun har kun feber og er slapp og utilpass, ikke forkjøla eller noe sånt!
Jobber som tilkallingsvikar i barnehage, så det blir jo samme jobben som hjemme bare flere og andres barn![]()
Den dressen er fantastisk.
Kjøpte den brukt. Bestemoren hadde forsterket rumpe og knær med bevernylon![]()
Ja mulig det hjelper å isolere ogser kjempe god ut å ha på for hanså kjekt at disse delene har blitt forsterket
holder også litt bedre på varmen når han sitter på rompa kansje?
![]()
Åh <3
Så søt dressVi er i sandkassen for første gang i dag!
Dette var spennende!!
Vis vedlegget 16709
Vis vedlegget 16711
Så nydelig
Haha, han må gjerne grise i sanden for min del, blir mye lek på gresset også nå som han krabber rundtSå søt dress
Ja sandkasse er stas! Jeg foretrekker å la henne leke i gresset, for å begrense unntaket av natur
*Surfer mobilt*
Så nydelig
*Surfer mobilt*
Slappfisken min!
Vis vedlegget 16715
Og før jeg fikk sukk fot meg sto hun i sofaen
Vis vedlegget 16716
*Surfer mobilt*
Vel, nå ligger hun på fanget mitt igjenhehe nydeliggodt å se at hun ikke er liiike slapp lenger da
![]()
Haha, han må gjerne grise i sanden for min del, blir mye lek på gresset også nå som han krabber rundt![]()
inntaket av natur skulle det ståHun spiser så hinsides mye sand, derfor er gress kjekkere, hun synes det er ekkelt å spise, så det spytter hun ut igjen
![]()
![]()
Hehe!
Ja, utrolig nok puttet han ingenting i munnen!
T gjorde det aldrihehe, det kommer vel tids nokHermine starta med det først da hun ble 8 måneder
![]()