hehe takkjeg er ikke så glad i bilder av meg selv, så er så sjelden jeg tar bilder av meg
![]()
Dere er jo så fine
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe takkjeg er ikke så glad i bilder av meg selv, så er så sjelden jeg tar bilder av meg
![]()
Jeg har kun prøvd Yoga EN gang. Og har hatt lyst til å bli med hun på den timen flere uker nå, men ikke fått det til pga at det kræsjer med barnetreffen vi går på.flink du er
haha ja hadde også begynt å le, om jeg hadde fått det spørsmålet![]()
Jeg har kun prøvd Yoga EN gang. Og har hatt lyst til å bli med hun på den timen flere uker nå, men ikke fått det til pga at det kræsjer med barnetreffen vi går på.
Kunne tenkt meg det i morgen, men tror ærlig talt ikke jeg får til![]()
Søs går nesten hver uke og liker det veldig godt. Men man må nok lære seg det litt før man klarer å like dethehe det er vel kansje noe man må "venne" kroppen til.. skjønner godt om du heller vil dra på barnetreff
Jeg har aldri prøvd yoga, og kommer til å ta laaang tid før jeg evt prøver.. er jo blitt såå stiv i kroppen![]()
Søs går nesten hver uke og liker det veldig godt. Men man må nok lære seg det litt før man klarer å like det![]()
Så fantastisk at hun går opp i vekt!
Hm.. Rar dag? Håper alt er bra!
Alt er vel bra, bare har litt problemer med enkelte ting.
Jeg må nok ta noen valg etter hvert.
Ja, det er flott, følte at det var en stein som forsvant fra skuldrene mine![]()
Ikke bra med problemer
Send PM om du trenger noen å snakke med da =)
For en drømmedag! <3 Sambo er på vei hjem fra østlandet med ny bil og jeg då litt mørkt på å ha Simone hele dagen og legge hun siden det er pappan som alltid gjør. Hun bruker å si pappa pappa når vi har vært alene en stund og jeg tror hun savner han på dagene. Hun bruker også å være litt gretten på ettermiddagene.
I dag har vi storkosa oss med flott vær og 25,5 grader, kosa masse, leika, bada og gått tur. Ingen sure miner og klokka 19 gikk vi ned på rommet hennes, satt i sofaen og drakk melk og hun sovna faktisk med flaska i munnen. Så det gikk over all forventninghun sov fra 08.45-09.15 og fra 12.45-13.30. Nå skal jeg slenge meg på sofaen med chips og cola og se på tv
![]()
Så fint at dere har kost dereFor en drømmedag! <3 Sambo er på vei hjem fra østlandet med ny bil og jeg då litt mørkt på å ha Simone hele dagen og legge hun siden det er pappan som alltid gjør. Hun bruker å si pappa pappa når vi har vært alene en stund og jeg tror hun savner han på dagene. Hun bruker også å være litt gretten på ettermiddagene.
I dag har vi storkosa oss med flott vær og 25,5 grader, kosa masse, leika, bada og gått tur. Ingen sure miner og klokka 19 gikk vi ned på rommet hennes, satt i sofaen og drakk melk og hun sovna faktisk med flaska i munnen. Så det gikk over all forventninghun sov fra 08.45-09.15 og fra 12.45-13.30. Nå skal jeg slenge meg på sofaen med chips og cola og se på tv
![]()
høres ut som en kjempe fin dag!så godt at dere har kosa dere og at det gikk den veien som det gikk
høres digg ut med chips![]()
![]()
Så fint at dere har kost dere![]()
Så spennende med ny bil!! Hva slag?