Jeg blandet likesågodt 210ml mme i grøten, så fikk hun d istede. Med vann ved siden av
Men er d så jævla viktig med den mme'en da?
♥ appen ♥
Du står jo fritt til å bare kutte den ut, men de BØR ha MME eller MM som næringskilde til de er 1 år...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blandet likesågodt 210ml mme i grøten, så fikk hun d istede. Med vann ved siden av
Men er d så jævla viktig med den mme'en da?
♥ appen ♥
Takk
Altså,hun har noe i blått.. Men,så har vi jo storebror som bruker alle "gutte"farger som rød,blå,grønn og rød etc...
SÅ syntes det er hyggelig med litt lysere og mer fargerikt til lille bertaSAVNER også mer farger....ELsker lilla <3
Elise får to flasker i løpet av dagen.. Som jg har sagt før, så sa helsesøstern min at dette ikke var noe å stresse medHalvliter?? Da får vi jo ikke gjort noe anna hele dagen. Hu vil ikke ha!
♥ appen ♥
Den kan vel også gis kald? Kanskje noen foretrekker detElise får to flasker i løpet av dagen.. Som jg har sagt før, så sa helsesøstern min at dette ikke var noe å stresse medmen har du prøv andre merker da? Kan jo hende det hjelper.. Elise ville kunne ha den ferdigblandede nan er periode
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Kan gies kald ja. Jeg ga kald da vi var på Rhodos, så da ble hun både avkjølt og fikk i seg litt væskeDen kan vel også gis kald? Kanskje noen foretrekker det![]()
Hvor mye koster de?Kan gies kald ja. Jeg ga kald da vi var på Rhodos, så da ble hun både avkjølt og fikk i seg litt væskesynd de er så dyre..
Hei og hå!
Tross enda en litt turbulent natt sov vi til 6 og humøret til både Lillebror og jeg er på topp
Kafelatte med kokosolje er inntatt og her er frokostbordet vård
![]()
Og et lite bilde at en ny bukse jeg kjøpte til Lillebror, synes det var en flott erstatning for tights! Tynn, lett og god! Kjøpt på Cubus:
![]()
Kjøpte denne og en med striper. Som dere ser er den romslig både over stumpen og rundt magen - noe som er nødvendig her![]()
Hageplaner i dag! Været ser ut til å tillate det også! Vi må ta opp hellene utenfor inngangen vår og fjerne gress og ugress
Kan forresten meddele mens jeg likevel skriver, at kokosolje på brødskiven slo an!![]()
12-13kr for 200ml..Hvor mye koster de?
Ja det var en deilig frokostFrokostbordet er toppet med godsakerhehe.. Fin bukse på lillebror!
også så bra du fant noe sånt til gutt
Ha en fin dag i hagen, og ellers å da![]()
![]()
Ja da blir det fort dyrt i lengden... Men greit alternativ da =)12-13kr for 200ml..
De er supre når man er på fartenJa da blir det fort dyrt i lengden... Men greit alternativ da =)
De er supre når man er på fartennesten like enkelt som pupp, men bare nesten
Ups vi oppretta visst samtidig
Får passe på å skrive litt her når jeg først har tid! Idag var det mårran klokka 6!! Ikke helt etter min plan, siden sambo jobber til midnatt denna uka og jeg ikke får sove uten han! Jaja, det er ikke så ofte vi er oppe såå tidlig!
Sliter litt med å få i ems frokost. Vanligvis pleier hun å drikke ca 150ml mme om mårran, men de siste to dagene har hun bare drikket 30 også vil hun ikke ha mer.. hun spiser jo vanlig resten av dagen, men jeg syns nå hun burde spise melka si!!
Begynner å komme langt med pakkinga nå da, mangler bare hylleveggen på kjøkkenet og badet og litt småplukkskal bli så godt å sette seg i bilen å kjøre herfra på fredag! Aldri aldri tilbake hit!!!!
♥ appen ♥
God morgen alle sammen. Tenkt at storebror sov til 07.30 og lillemor våknet for 10 minutter siden! Yey!
Ble litt sent for meg i går... MÅ se på spennende krimserier på kvelden...Og da blir kl fort halv tolv,tolv før jeg sovner
Tok akkurat bilde av Mina nå..Hun står på alle 4 nå. Så nå ser det ut til at det begynner å skje noe hehe...
Skal møte min kusine i dag, det blir hyggelig..
Gleder meg til lørdag,da skal jeg ut på Musikkensdag her i Oslo med noen venner..
Første gang jeg skal gjøre noe på kvelden på 100 år...Hehe......Blir ikke så sent,for jeg må jo opptidlig dagen derpå
Så fin lille Eskil er. Og den buksa så utrolig deilig ut... Var den i jentefarger også?
Jeg elsker stjerner
![]()
![]()
Uff, så mye styrHei Hei
Her våknet jeg kl 7! Ble vekket av Emira som igjen ble vekket av at et bilde på rommet hennes datt ned fra veggen
Liana våkna vel nærmere halv 8så da var det vel bare å stå opp.. hehe
om ikke så lenge så skal Liana ha litt lunsj, så da får jeg kansje dusjet hvis pappan gir hun maten
Venter også på sykepenger som skulle ha kommet 23! Alt er lissom opp til sjefen min, og vet ikke helt hva hun der driver med.. for noen uker siden så sa hun at hun skulle innom nav å ordne det, og for noen dager siden sa hun at hun hadde sendt noe via siden dems eller noefår jo ikke svar om det jeg spør om heller! sååå får snakke med nav og hun IGJEN (for 3 gang!)
Ønsker dere en fin dag!![]()
Uff, så mye styr![]()
Så utrolig kjedeligjaaa så kjedelig når det ikke er ting man kan få gjort sjølHun trenger bare å gi nav bekreftelse på at jeg skulle begynt å jobbe 26 april.. for ble sykmeldt fra den datoen..før det har jeg vært i permisjon med Liana.. og hun sa at hun skulle gå til nav og ordne dette, for 2-3 uker siden..så nå sitter jeg her uten penger!
![]()