Onsdag, skravvel og bilder :D

Ups vi oppretta visst samtidig :p

Får passe på å skrive litt her når jeg først har tid! Idag var det mårran klokka 6!! Ikke helt etter min plan, siden sambo jobber til midnatt denna uka og jeg ikke får sove uten han! Jaja, det er ikke så ofte vi er oppe såå tidlig! :)

Sliter litt med å få i ems frokost. Vanligvis pleier hun å drikke ca 150ml mme om mårran, men de siste to dagene har hun bare drikket 30 også vil hun ikke ha mer.. hun spiser jo vanlig resten av dagen, men jeg syns nå hun burde spise melka si!!

Begynner å komme langt med pakkinga nå da, mangler bare hylleveggen på kjøkkenet og badet og litt småplukk :) skal bli så godt å sette seg i bilen å kjøre herfra på fredag! Aldri aldri tilbake hit!!!! :D

♥ appen ♥

høres kjent ut det der med melka! Her tyr jeg innimellom til Drømmehagen, eller ei klokke eller noe som hun kan okkuperes med mens hun drikker. Da får jeg i henne melka iallfall, så får prinsippene bare flyte! ;) :P

God formiddag!

Stikker innom en kjapp tur mens syklingen min snorker litt ute i vogna! Hun har vært våken mesteparten av natta, målte tempen på henne kl 06 i morges for da var hun SÅ varm, og joda 39.7 hadde hun da :( Paraceten bæsja hun ut igjen, og sovna :oops: Så fikk svigersøs til å kjøpe flytende paracet og komme med, fikk i henne noe...noe spytta hun ut igjen...men nå virker hun ikke like varm og sover litt! Er så fryktelig varmt ute, og inne, ikke en god kombo med syk liten kropp! Hun er så slapp, har sittet på fanget hele morran, med hodet inntil brystet mitt og sett på Drømmehagen :( IKKE normalt nei! Heldigvis ville hun ha ei flaske mm, og drikke vann, så får i henne noe! :)

Har snakka med jobben, og skal begynne å ta litt vakter allerede neste torsdag! SKUMMELT!!! Men gleder meg litt samtidig, er jo greit når det bare en to vakter i uka! Kjekt med ekstra penger siden der ikke kommer studielån i juni og juli! :)

Ok,litt usikker på hvor mye de sier at barn bør få i seg i løpet av dagen jeg.... Kanskje en halvliter?
Lykke til og håper det bedrer seg :)

Helsesøster sa max 6dl mme i døgnet når de er så store ;)
Her er det 3-4dl i døgnet, inkl på natta! :)

God morgen alle sammen. Tenkt at storebror sov til 07.30 og lillemor våknet for 10 minutter siden! Yey!
Ble litt sent for meg i går... MÅ se på spennende krimserier på kvelden...Og da blir kl fort halv tolv,tolv før jeg sovner :p
Tok akkurat bilde av Mina nå..Hun står på alle 4 nå. Så nå ser det ut til at det begynner å skje noe hehe...:D

Skal møte min kusine i dag, det blir hyggelig..
Gleder meg til lørdag,da skal jeg ut på Musikkensdag her i Oslo med noen venner..
Første gang jeg skal gjøre noe på kvelden på 100 år... :p Hehe......Blir ikke så sent,for jeg må jo opptidlig dagen derpå :)

Så fin lille Eskil er. Og den buksa så utrolig deilig ut... Var den i jentefarger også?
Jeg elsker stjerner :)

den jenta er bare smellvakker altså! NYDELIG hårsveis :rolleyes:

Hei og hå!
Tross enda en litt turbulent natt sov vi til 6 og humøret til både Lillebror og jeg er på topp :D
Kafelatte med kokosolje er inntatt og her er frokostbordet vård :D

Og et lite bilde at en ny bukse jeg kjøpte til Lillebror, synes det var en flott erstatning for tights! Tynn, lett og god! Kjøpt på Cubus:

Kjøpte denne og en med striper. Som dere ser er den romslig både over stumpen og rundt magen - noe som er nødvendig her :p :eek:

Hageplaner i dag! Været ser ut til å tillate det også! Vi må ta opp hellene utenfor inngangen vår og fjerne gress og ugress :p
Kan forresten meddele mens jeg likevel skriver, at kokosolje på brødskiven slo an! :D

for en deilig frokost! Kan du ikke komme å lage litt mat til meg også? Hermine vil bare bæres og sitte på fanget idag, så fikk såvidt i meg ei skål frokostblanding, men variabelt hell! o_O :P
Kjempetøff bukse han har da :D Har sett på de der, men nå har vi nok klær ;) :P

Jeg blandet likesågodt 210ml mme i grøten, så fikk hun d istede. Med vann ved siden av

Men er d så jævla viktig med den mme'en da?

♥ appen ♥

bare bland den i grøten du, så er du sikker på at hun får i seg litt melk! De skal jo ha litt hver dag iallfall! Da trenger du ikke stresse/presse med flaska ;)

God morgen :) her var vi oppe 6:30! Er jo helt nydelig når man får sove så lenge :D nå sitter jeg og barna å spiser frokost, dog ikke så fancy som din, fru H (hva er det forresten i den skåla? Jeg får ikke sett så nøye på mobilen). Polarbrød med baconost står på menyen her. Vi pusser opp kjøkkenet, så mulighetene er litt begrensa :eek: Elise ser ut til like dette veldig godt. (Hun har drukket 210ml nan på forhånd, så hun koser seg bare med smakene)..

Lykke til med flyttinga :) deilig å bli ferdig med!

Fint vær her idag også, og vi skal først ut å levere storebror i barnehagen. Så skal vi på barseltreff senere. Ha en fin dag, alle sammen!!

Stilig bukse på lillebror, fru H! Kanskje jeg må ta en shoppingrunde idag også :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

så deilig det må være for Elise å kunne smake på all slags mat uten å plages med å få det opp i nesa ;) :)

God formiddag!

Stikker innom en kjapp tur mens syklingen min snorker litt ute i vogna! Hun har vært våken mesteparten av natta, målte tempen på henne kl 06 i morges for da var hun SÅ varm, og joda 39.7 hadde hun da :( Paraceten bæsja hun ut igjen, og sovna :oops: Så fikk svigersøs til å kjøpe flytende paracet og komme med, fikk i henne noe...noe spytta hun ut igjen...men nå virker hun ikke like varm og sover litt! Er så fryktelig varmt ute, og inne, ikke en god kombo med syk liten kropp! Hun er så slapp, har sittet på fanget hele morran, med hodet inntil brystet mitt og sett på Drømmehagen :( IKKE normalt nei! Heldigvis ville hun ha ei flaske mm, og drikke vann, så får i henne noe! :)

Har snakka med jobben, og skal begynne å ta litt vakter allerede neste torsdag! SKUMMELT!!! Men gleder meg litt samtidig, er jo greit når det bare en to vakter i uka! Kjekt med ekstra penger siden der ikke kommer studielån i juni og juli! :)
Uff, så kjedelig at hun ble så syk :(

Og litt spennende med jobb da ;) Og veldig fint med ekstra inntekt!
Jeg driver og melder litt om noen nattevakter nå. HJELP - da må jo gutten nattavvennes, det er jeg jo ikke helt klar for. Men pappaen kan vel gi flaske på natt! JA, det ordner seg om det skulle bli aktuelt - ikke sant?!

for en deilig frokost! Kan du ikke komme å lage litt mat til meg også? Hermine vil bare bæres og sitte på fanget idag, så fikk såvidt i meg ei skål frokostblanding, men variabelt hell! o_O :p
Kjempetøff bukse han har da :D Har sett på de der, men nå har vi nok klær ;) :p
Ja det er godt å lage litt skikkelig frokost =)
Han spiste nesten en hel skive selv, men gav han en og en bit i grei størrelse så han ikke skulle stappe innpå så mye om gangen. Pære var ikke SÅ stas, så den spiste jeg. Men blåbær elsker han jo :D

Uff, så kjedelig at hun ble så syk :(

Og litt spennende med jobb da ;) Og veldig fint med ekstra inntekt!
Jeg driver og melder litt om noen nattevakter nå. HJELP - da må jo gutten nattavvennes, det er jeg jo ikke helt klar for. Men pappaen kan vel gi flaske på natt! JA, det ordner seg om det skulle bli aktuelt - ikke sant?!

hehe, ja det ordner seg! Han som er SÅ glad i puppen (Eskil altså) vil nok helt sikkert godta flaske enkelte netter og samtidig ta puppen igjen andre netter ;) Her var det ei natt med flaske i stedet for pupp og så var det gjort :( Men hun var jo på lånt tid på puppen da uansett :P

Ja det er godt å lage litt skikkelig frokost =)
Han spiste nesten en hel skive selv, men gav han en og en bit i grei størrelse så han ikke skulle stappe innpå så mye om gangen. Pære var ikke SÅ stas, så den spiste jeg. Men blåbær elsker han jo :D

hehe, samme greia med brød her, hun stapper ALT inn i munnen på en gang, og så kommer ALT ut igjen o_O :P Men idag vil hun ikke ha noenting, spiste noen skumpinner og noen cheerios til frokost, og så ei flaske mm, og et par super av min smoothie til lunsj...nå sitter hun å leker med et sugerør mens jeg smelter i varmen! :P :D

kan jeg ta henne med ut på verandaen når hun har såpass med feber? Nå virker paracetten, så hun er litt kvikkere...er jo like varmt der ute som inne, bare lett bris! :confused:

God formiddag!

stakkars lille kroppen! :( er det bare feber eller? kan tenke meg du er sliten både på kroppen din og i hode :( for ikke noe godt for oss heller når de små er syk.. og gud så stille det blir :eek: håper hun er i farta innen imorra ;)
Bra hun drikker litt da.. viktigste er jo væske.. så kjempe bra at du har fått i hun mm ;)

spennende å begynne å jobbe igjen :D hva jobber du med da?

kan jeg ta henne med ut på verandaen når hun har såpass med feber? Nå virker paracetten, så hun er litt kvikkere...er jo like varmt der ute som inne, bare lett bris! :confused:
Ikke lett å få i seg mat når man er syk...
Vi hadde nok holdt oss inne utenom soving, men gjør det du føler deg trygg på :)

hehe, ja det ordner seg! Han som er SÅ glad i puppen (Eskil altså) vil nok helt sikkert godta flaske enkelte netter og samtidig ta puppen igjen andre netter ;) Her var det ei natt med flaske i stedet for pupp og så var det gjort :( Men hun var jo på lånt tid på puppen da uansett :P
Ja han har fått flaske en gang på natt før, gikk greit det da!

Vi er i sandkassen for første gang i dag!
Dette var spennende!!

ImageUploadedByBV Forum1369825995.120075.jpg
ImageUploadedByBV Forum1369826017.724168.jpg

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1369826008.357924.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1369826008.357924.jpg
    37 KB · Visninger: 1
stakkars lille kroppen! :( er det bare feber eller? kan tenke meg du er sliten både på kroppen din og i hode :( for ikke noe godt for oss heller når de små er syk.. og gud så stille det blir :eek: håper hun er i farta innen imorra ;)
Bra hun drikker litt da.. viktigste er jo væske.. så kjempe bra at du har fått i hun mm ;)

spennende å begynne å jobbe igjen :D hva jobber du med da?

ja, måtte ta ibux selv pga stive muskler og hodepine etter lite søvn o_O Neida, hun har kun feber og er slapp og utilpass, ikke forkjøla eller noe sånt!

Jobber som tilkallingsvikar i barnehage, så det blir jo samme jobben som hjemme bare flere og andres barn :P

Back
Topp