Så den på popcorn time for litt siden, syns den var så klein at jeg brukte to dager på å komme meg gjennom filmen haha.
Men du måtte se hele?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så den på popcorn time for litt siden, syns den var så klein at jeg brukte to dager på å komme meg gjennom filmen haha.
Filmen er ikke så dårlig sombøkene!Å når en film handler om sex, så kan man da vel ikke bli overrasket over atdeter sexscener der![]()
Oh no jeg hater sånt. Spesielt irl....da er det vel hakket værreD var ikke sexscenene som toppa kleinhetsbarometeret altså. Sexscener i seg selv er sjelden noe issue. Men dialogen i kombinasjon med et par av de sexscenene.. Veldig kleint.
Men det e fortsatt en film om sex, jeg skjønner ikke at man ser på det om man blir flau avsåntD var ikke sexscenene som toppa kleinhetsbarometeret altså. Sexscener i seg selv er sjelden noe issue. Men dialogen i kombinasjon med et par av de sexscenene.. Veldig kleint.
Men det e fortsatt en film om sex, jeg skjønner ikke at man ser på det om man blir flau avsånt
Jeg synes filmen er helt grei jeg
Haha ja jeg kan ikke se en halv film, uasett hvor crappy den måtte væreMen du måtte se hele?![]()
Haha samme her. Var på kino med et vennepar å så "og morra di også". Vi var de eneste som satt igjen til slutten, folk gikkHaha ja jeg kan ikke se en halv film, uasett hvor crappy den måtte være![]()
Samme herHar hverken sett filmen eller lest bøkene![]()
Haha ja jeg kan ikke se en halv film, uasett hvor crappy den måtte være![]()
det hadde jeg nekta å bli med påLikte både bøkene og filmen jegSyns det var litt kleint og se filmen på kino i en liten sal med bare damer på alderen til mamma, og var litt kleint å se den sammen med svigermor og svigerinnen min i går også, men syns ikke den er dårlig fordi
![]()
Har jo ikke lest de, bare hørt folk snakke om den. Men jeg fatter ikke at folk har vært på kino og sett den..!
.
Hahaha jeg lurte på om jeg skulle sette den på til lørdagsmaten også om sambo klarte å la være å vri seg som en makk.
Dette høres jo lovende ut..
Neida, eg er med i den klubben eg og.... heldigvis vil eg påståTrodde jeg var den eneste...
Vet ikke om mannen din kommer til å like filmen, men gjerne fortell etterpå hva han syns![]()
Haha nei har man betalt for å se en film så forlater man ikke kinosalenHaha samme her. Var på kino med et vennepar å så "og morra di også". Vi var de eneste som satt igjen til slutten, folk gikkskjønner de godt da. Skikkelig crappy film!