Har synes bøkene er kleine. Tenkte kanakje se filmen med sambo når den kommer på DVD...droppe det da kanskjeOmtrent like kleint som bøkene da, med andre ord.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har synes bøkene er kleine. Tenkte kanakje se filmen med sambo når den kommer på DVD...droppe det da kanskjeOmtrent like kleint som bøkene da, med andre ord.
den er sååå klein! Helt sykt klein!
jeg har heller ikke lest bøkene eller sett filmene. KOmmer nok aldri til å gjøre det heller.Trodde jeg var den eneste...
Har lest bøkene, og mannen dro goder.
Venter litt til med filmen. men tenker at den ikke skal sees sammen med 15 åringen![]()
Har synes bøkene er kleine. Tenkte kanakje se filmen med sambo når den kommer på DVD...droppe det da kanskje![]()
Jeg likte denhaha. Leste bøkene og da. Så den på kino med fullstappa sal
hehehe
Haha, jaD tenker jeg er greit å unngå!
Haha, ja
Mannen derimot tenker jeg hadde satt pris på det, å de den sammen med megMen så er vi litt rare da
![]()
Så den på popcorn time for litt siden, syns den var så klein at jeg brukte to dager på å komme meg gjennom filmen haha.
LolSå den på popcorn time for litt siden, syns den var så klein at jeg brukte to dager på å komme meg gjennom filmen haha.
Haha gleder meg til å se! Kjøpte den på Europris i dag![]()
![]()
HahaJeg prøvde å lese bøkene for de skulle jo være sååå bra. Tror jeg kom til halve første boka før jeg gav opp, det var jo så dørgende kjedelig.Så faktisk filmen på kino da, høygravid og greier. Det ble lange, kleine og kjedelige timer.
![]()
Tenkte forresten mitt da vi ble stoppet av en gjeng middelaldrende damer på kinoen som ville at vi skulle ta bilder av dem foran kinoplakaten, de fniste som en skikkelig fjortisgjeng. Stakkars, de må leve et kjedelig liv.Eller da jeg overhørte en ungjente på vei ut av kinosalen, "åh, den filmen var heeelt rå, nå ble jeg skikkelig kåt assa".
![]()
![]()
Den slutta veldig plutselig syns jeg, så må jo de de andre to filmene også.. Blæh!