OMG, så kleint!!!

Lest halve første boken, så gadd jeg ikke mer :P ikke sett filmen heller :)

Jeg har lest bøkene, jeg måtte jo få med meg hva alt oppstyret var for.
Så filmen sammen med sambo, men den fantes ikke sexy.

Jeg prøvde å lese bøkene for de skulle jo være sååå bra. Tror jeg kom til halve første boka før jeg gav opp, det var jo så dørgende kjedelig. :p Så faktisk filmen på kino da, høygravid og greier. Det ble lange, kleine og kjedelige timer. :p
Tenkte forresten mitt da vi ble stoppet av en gjeng middelaldrende damer på kinoen som ville at vi skulle ta bilder av dem foran kinoplakaten, de fniste som en skikkelig fjortisgjeng. Stakkars, de må leve et kjedelig liv. :cool: Eller da jeg overhørte en ungjente på vei ut av kinosalen, "åh, den filmen var heeelt rå, nå ble jeg skikkelig kåt assa". :eek: :D

Huff! Huff, huff, huff! Huff!

Haha :p hørte også at det var flere som ikke har lest bøkene som syns filmen slutter for brått...

D er litt dumt, så da må man liksom se de andre to filmene også. Kleinheta var verst i starten. Og sexscenene var strategisk plassert med når jeg gikk på do eller laga mat :p

Jeg syntes det verken var flaut eller kleint. Og jeg så den på kino med kjæresten min :p

D er litt dumt, så da må man liksom se de andre to filmene også. Kleinheta var verst i starten. Og sexscenene var strategisk plassert med når jeg gikk på do eller laga mat :p

Hehe :p

Jeg likte godt filmen jeg :)

Det er den kleineste og dårligste filmen jeg har sett

Og jeg har ingen ting i mot sex på film/serier :p men måten det var gjort på var så dårlig.

Likte både bøkene og filmen jeg :) Syns det var litt kleint og se filmen på kino i en liten sal med bare damer på alderen til mamma, og var litt kleint å se den sammen med svigermor og svigerinnen min i går også, men syns ikke den er dårlig fordi :)

Hehe, har ikke sett den... Tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller...

Jeg har lest bøkene, jeg synes di var interessante jeg ;-)

Back
Topp