OMG, så kleint!!!

Jeg hadde egentlig ikke lyst til å se den fordi jeg syns bøkene var så ufattelig dårlige!
Likevel klarte en venninne å lure meg til å se den hin dagen. Hun hadde sett kino versjonen tidligere (regner med at den som gikk på kino var litt sensurert)
Den vi såg var ikke sensurert... Jeg ble overrasket over hvor mye vi fikk se. Pupper og busk... Vi ble faktisk litt flau :-P
Men selve manuset er kleint...
Fikk se pupper og busk på kino og:p haha. Men tror kinoversjonen er noe sensurert ja, men vet ikke akkurat hva:p

Fikk se pupper og busk på kino og:p haha. Men tror kinoversjonen er noe sensurert ja, men vet ikke akkurat hva:p

Her var det pupper "hele tiden", fikk se masse rumpa og i et lite glimt fikk vi se bitte litt av Christian sin helligste ;-) men bare bitte litt da ;-)
Det som overrasket meg veldig var at noen av sex scenene såg veldig ekte ut. De var liksom så... Naken... :-P
Haha

Her var det pupper "hele tiden", fikk se masse rumpa og i et lite glimt fikk vi se bitte litt av Christian sin helligste ;-) men bare bitte litt da ;-)
Det som overrasket meg veldig var at noen av sex scenene såg veldig ekte ut. De var liksom så... Naken... :-P
Haha
Hehe jeg vet, tenk å spille inn noe sånt:o :o

Jeg studerer psykologi og syns faktisk filmen var ganske spennende - sett fra et psykologisk perspektiv :P

Og jeg er sær, liker sånne filmer haha

Back
Topp