OMG, så kleint!!!

Ble dratt med på kino å se den uten å ha lest bøkene først..hadde utgangspunkt som at det en chick-flick
..det var den også . Helt ok film (som en ordinær hollywoodfilm med litt ekstra tørr-jokking)

Han som spiller mr Grey synes eg var en dårlig skuespiller..sånn tørr Ben Affleck type.
Jenta hadde jeg mer sansen før.

Leste bok 2 og 3 etter filmen , bøkene var helt ok:) ganske fjortiss men helt grei underholdning

Filmen er ikke så dårlig sombøkene!Å når en film handler om sex, så kan man da vel ikke bli overrasket over atdeter sexscener der;)

D var ikke sexscenene som toppa kleinhetsbarometeret altså. Sexscener i seg selv er sjelden noe issue. Men dialogen i kombinasjon med et par av de sexscenene.. Veldig kleint.

D var ikke sexscenene som toppa kleinhetsbarometeret altså. Sexscener i seg selv er sjelden noe issue. Men dialogen i kombinasjon med et par av de sexscenene.. Veldig kleint.
Oh no jeg hater sånt. Spesielt irl....da er det vel hakket værre :p

Men det e fortsatt en film om sex, jeg skjønner ikke at man ser på det om man blir flau avsånt ;)
Jeg synes filmen er helt grei jeg

Men det e fortsatt en film om sex, jeg skjønner ikke at man ser på det om man blir flau avsånt ;)
Jeg synes filmen er helt grei jeg

Så du ikke kommentarene da? Sitat:
If I had you you wouldn't be able to sit for a week.

En av flere "perler"..

Haha ja jeg kan ikke se en halv film, uasett hvor crappy den måtte være :P
Haha samme her. Var på kino med et vennepar å så "og morra di også". Vi var de eneste som satt igjen til slutten, folk gikk :p skjønner de godt da. Skikkelig crappy film!

Likte både bøkene og filmen jeg :) Syns det var litt kleint og se filmen på kino i en liten sal med bare damer på alderen til mamma, og var litt kleint å se den sammen med svigermor og svigerinnen min i går også, men syns ikke den er dårlig fordi :)
det hadde jeg nekta å bli med på :p

:hilarious:Hahaha jeg lurte på om jeg skulle sette den på til lørdagsmaten også om sambo klarte å la være å vri seg som en makk.

Dette høres jo lovende ut..

:hilarious:Hahaha jeg lurte på om jeg skulle sette den på til lørdagsmaten også om sambo klarte å la være å vri seg som en makk.

Dette høres jo lovende ut..

Vet ikke om mannen din kommer til å like filmen, men gjerne fortell etterpå hva han syns ;)

Haha samme her. Var på kino med et vennepar å så "og morra di også". Vi var de eneste som satt igjen til slutten, folk gikk :p skjønner de godt da. Skikkelig crappy film!
Haha nei har man betalt for å se en film så forlater man ikke kinosalen :P uansett hvor elendig den måtte være ;)

Back
Topp