Om du titter innom

han har siste tiden sovet bra annen hver natt :P Sov bra natten som var,så er spent på denne natten :P
Burde igrunn funnet sengen i tilfelle ;)

Såpass! :p Hehe... Får håpe han bryter trenden og sover bra i natt også da ;) Får nok prøve å sove litt selv også snart kjenner jeg!

Såpass! :p Hehe... Får håpe han bryter trenden og sover bra i natt også da ;) Får nok prøve å sove litt selv også snart kjenner jeg!
ja jeg krysser fingrene for det ;)
Så satser vi på at din knert sover seg godt igjennom på eget rom :)
Nå blir det sengen her og :)
God natt :)

dette er ikke holdbart! :p Fokuser dame!!! ;)
Blir lettere etter navnefesten ;)
Dessuten tror jeg at jeg kommer til å ramle av lista fra torsdag av, for da kommer mamma, og så må vi bake og styre Og lage mat og sånn, så da får jeg vel knapt vært her inne :(
Så får henge i frem til da ;)

Nå mine vakre damer går jeg og legger meg ;)
God natt :)

Grrrr! Her gjør jeg alt for å tilfredstille den forbasket tanten! Og hva er takken??? En stor vond kvise like over øyelokket!!!
Ikke rart hun er upopulær!!! :P

God morgen damer! Et lite referat fra natten: han våknet første gang litt før halv 2, han fikk pupp og sovnet igjen! Så våknet han igjen litt over halv 5 og han fikk pupp! Han brukte da litt lenger tid på å sovne igjen men ved 5 tiden sov han! Og så var det visst morgen 06.50 :)

Så natten har gått over all forventning :) Jeg må bare lære meg å legge meg tidligere om kvelden :p

God morgen damer! Et lite referat fra natten: han våknet første gang litt før halv 2, han fikk pupp og sovnet igjen! Så våknet han igjen litt over halv 5 og han fikk pupp! Han brukte da litt lenger tid på å sovne igjen men ved 5 tiden sov han! Og så var det visst morgen 06.50 :)

Så natten har gått over all forventning :) Jeg må bare lære meg å legge meg tidligere om kvelden :p
Hørtes ut som en strålende natt:)

Back
Topp