Om du titter innom

Bah... Her blir det mye løping i natt tror jeg.. Har vært inne hos snuppa 8 ganger siste halvtimen :o
Kanksje det er tanna som endelig skal ut? :)

Ja det var heftig!

håper tanna snart er ute da :)
lurer på når første tann skal komme her jeg

Ja, hun har vært mye mer urolig de siste ukene enn tidlgere, så håper virkelig det er på grunn av en tann! Ser i alle fall ut som om det er gjemt en rett under tannkjøttet ;)

Har ikke Kamilla fått noen enda? Da kommer de nok snart! Men er en fordel å få tenner sent har jeg hørt, for da er de sterkere ;)

Hva skjer her da jenter? Jeg ligger i senga å synes det er fryktelig tomt på soverommet uten lillegutt!

Blæh, gidder ikke å lese gjennom 300 innlegg, men dere har vært flinke på noen timer :D Har sett Game of Thrones og nå lokker boka veldig, så tror kanskje det blir litt lesing snart ;) Har ca 26 min med strøm på pcen så kanskje jeg sitter her til da :)

Blæh, gidder ikke å lese gjennom 300 innlegg, men dere har vært flinke på noen timer :D Har sett Game of Thrones og nå lokker boka veldig, så tror kanskje det blir litt lesing snart ;) Har ca 26 min med strøm på pcen så kanskje jeg sitter her til da :)
Velkommen skal du være :)
Her har vi hatt munndiare og luft i magen i kveld :P

Ja, hun har vært mye mer urolig de siste ukene enn tidlgere, så håper virkelig det er på grunn av en tann! Ser i alle fall ut som om det er gjemt en rett under tannkjøttet ;)

Har ikke Kamilla fått noen enda? Da kommer de nok snart! Men er en fordel å få tenner sent har jeg hørt, for da er de sterkere ;)
Nei, ingen her enda. Men ser fire oppe, og fire nede, så de kommer nok etterhvert ;)
Jasså, så de er sterkere da? Mener også jeg har hørt det er vondere når de kommer siden gommene er hardere... :o

Back
Topp