Jeg er her fortsatthum... skal fru sandbakk og pisse og legge seg da??
Skal alle forlate åstedet?
ei stund til iallefall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er her fortsatthum... skal fru sandbakk og pisse og legge seg da??
godt å høretakk takk
Ja, skal skjerpe meg![]()
God nattNå er det kvelden her, Alvin skriker som en stukken gris - glemte teipe over munnen
God natt♥
må følge med da!Jeg er her fortsatt
ei stund til iallefall![]()
Skal prøvemå følge med da!![]()
Ja det var heftig!Bah... Her blir det mye løping i natt tror jeg.. Har vært inne hos snuppa 8 ganger siste halvtimen
Kanksje det er tanna som endelig skal ut?![]()
Jeg skal ihvertfall på jobb og trenger søvn!hum... skal fru sandbakk og pisse og legge seg da??
Nei, nei!! Ikke enda?hum... skal fru sandbakk og pisse og legge seg da??
Sov godt snuppa!Nå er det kvelden her, Alvin skriker som en stukken gris - glemte teipe over munnen
God natt♥
ser den daJeg skal ihvertfall på jobb og trenger søvn!![]()
Ja det var heftig!
håper tanna snart er ute da
lurer på når første tann skal komme her jeg
braNei, nei!! Ikke enda?![]()
Jeg skal ihvertfall på jobb og trenger søvn!![]()
Vil være sikkert på at smokkeputtingen er ferdig først
har du forresten prøvd gaffateip?Vil være sikkert på at smokkeputtingen er ferdig først![]()
Velkommen skal du væreBlæh, gidder ikke å lese gjennom 300 innlegg, men dere har vært flinke på noen timerHar sett Game of Thrones og nå lokker boka veldig, så tror kanskje det blir litt lesing snart
Har ca 26 min med strøm på pcen så kanskje jeg sitter her til da
![]()
Nei, ingen her enda. Men ser fire oppe, og fire nede, så de kommer nok etterhvertJa, hun har vært mye mer urolig de siste ukene enn tidlgere, så håper virkelig det er på grunn av en tann! Ser i alle fall ut som om det er gjemt en rett under tannkjøttet
Har ikke Kamilla fått noen enda? Da kommer de nok snart! Men er en fordel å få tenner sent har jeg hørt, for da er de sterkere![]()