Tror du må det. Vanskelig å svare seg selv når en ikke får varselfikk ikke det!Jeg får bringe det videre til Janet
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror du må det. Vanskelig å svare seg selv når en ikke får varselfikk ikke det!Jeg får bringe det videre til Janet
![]()
Mulig det, men da får jeg jo ikke skrevet noeHææ?? Er jo masse viktig info her!!![]()
Godt å høre*klaske panne*
Da har jeg lært til i morgen hvertfall![]()
Haha, fikk med meg noe luft jasmilyes,gaffateip,promp og it mannen![]()
Stemmer detMulig det, men da får jeg jo ikke skrevet noe
For var jo 200 innlegg![]()
bra du henger litt med da!Haha, fikk med meg noe luft ja![]()
Så braHei jenter! Lillegutt sover godt enda! Han snudd han fra magen og over på siden+ga han smokken og han våknet ikke! Så håper han sover greit i natt! Men forventer ikke at han plutselig skal begynne å sove rundt![]()
JA! Og jeg vil jo ha varsel når jeg svarer meg selvTror du må det. Vanskelig å svare seg selv når en ikke får varsel![]()
Ja, leste noen før jeg fant ut at dette har ejg ikke tid tilbra du henger litt med da!![]()
Hehe...her må man prioritereJa, leste noen før jeg fant ut at dette har ejg ikke tid til![]()
du fjertet deg videre med andre ord?Ja, leste noen før jeg fant ut at dette har ejg ikke tid til![]()
er ikke fjertene mine viktig liksom????Hehe...her må man prioritere![]()
GAFFATEIP!!!!!!Smokk IGJEN!!![]()
Joda, vennen!!er ikke fjertene mine viktig liksom????![]()

Så bra
Krysser fingre for natten!
phuuu! Nå begynte jeg virkelig å lure!!Joda, vennen!!![]()
Du hører jo ikke etter!!!!!!!Må du brøle sånn!?![]()
![]()
Det skjønner jeg joJA! Og jeg vil jo ha varsel når jeg svarer meg selv![]()