han har siste tiden sovet bra annen hver nattSov bra natten som var,så er spent på denne natten
Burde igrunn funnet sengen i tilfelle![]()
Såpass!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
han har siste tiden sovet bra annen hver nattSov bra natten som var,så er spent på denne natten
Burde igrunn funnet sengen i tilfelle![]()
ja jeg krysser fingrene for detSåpass!Hehe... Får håpe han bryter trenden og sover bra i natt også da
Får nok prøve å sove litt selv også snart kjenner jeg!
Burde vel sovet jeg og snart... Ikke godt å si når storebror finner det for godt å våkne i morgen...Såpass!Hehe... Får håpe han bryter trenden og sover bra i natt også da
Får nok prøve å sove litt selv også snart kjenner jeg!
ja jeg krysser fingrene for det
Så satser vi på at din knert sover seg godt igjennom på eget rom
Nå blir det sengen her og
God natt![]()
du må bare svare på tråden din førstGod natt![]()
Har jeg fått tråd?du må bare svare på tråden din først![]()
den ang skogbrannHar jeg fått tråd?
Nei, ingen her enda. Men ser fire oppe, og fire nede, så de kommer nok etterhvert
Jasså, så de er sterkere da? Mener også jeg har hørt det er vondere når de kommer siden gommene er hardere...![]()
Må nesten gjøre det skjønner jegfør det på handlelisten!Hadde ikke klart meg uten
![]()
Haha, jeg skjønte det rett etter at jeg hadde svart degden ang skogbrann![]()

dette er ikke holdbart!Haha, jeg skjønte det rett etter at jeg hadde svart deg
Lurer på hvor hodet mitt er i kveld
litt mye navnefest og ny vogn kanskje oppi der.![]()
Blir lettere etter navnefestendette er ikke holdbart!Fokuser dame!!!
![]()
Da bør du være frempå jaBlir lettere etter navnefesten
Dessuten tror jeg at jeg kommer til å ramle av lista fra torsdag av, for da kommer mamma, og så må vi bake og styre Og lage mat og sånn, så da får jeg vel knapt vært her inne
Så får henge i frem til da![]()
Hørtes ut som en strålende nattGod morgen damer! Et lite referat fra natten: han våknet første gang litt før halv 2, han fikk pupp og sovnet igjen! Så våknet han igjen litt over halv 5 og han fikk pupp! Han brukte da litt lenger tid på å sovne igjen men ved 5 tiden sov han! Og så var det visst morgen 06.50![]()
Så natten har gått over all forventningJeg må bare lære meg å legge meg tidligere om kvelden
![]()