Hallo snuppa!Titter innom for første gang i dag
Vi koser oss masse på tur da
Sees i morgen kveld![]()
Så bra dere koser dere!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hallo snuppa!Titter innom for første gang i dag
Vi koser oss masse på tur da
Sees i morgen kveld![]()
Bra du tar litt ansvar for denne tråden!Tittei jenter! Ser på litt TV og skal straks spise rundstykker til kveldsMen må jo passe på at det er liv i denne tråden
![]()

God kveld!!God kveld i stua!
vi sitter og ser trolljegeren og spiser potetgull![]()
Følger ikke så veldig mye med jeg heller, har sett den flere ganger førGod kveld!!
Trolljegeren står på her også, men jeg føger ikke med![]()
Bra du tar litt ansvar for denne tråden!
jeg prøver å lese meg opp på nye tråder etter å ha vært totalt fraværende idag..![]()
God kveld i stua!
vi sitter og ser trolljegeren og spiser potetgull![]()
Ser dere prison break hver kveld?God kveld! Høres koselig ut
Her ser vi på Prison Break og drikker litt Solo![]()
Jeg har ikke sett den før...og vet ikke helt hva jeg synesFølger ikke så veldig mye med jeg heller, har sett den flere ganger før![]()
Utrolig deilig å se dem igjenDu er så aktiv ellers så er lov å drive med andre ting![]()
Var det godt å se gutta dine igjen?
Ser dere prison break hver kveld?
har aldri sett det jeg.
solo hørtes godt utHer er det vann
![]()
Den er jo litt spesiell jaJeg har ikke sett den før...og vet ikke helt hva jeg synes![]()
Ja er mye variet på tv... Men står da alltid på om kvelden uansettNestenSer det på Netflix! Nå har vi faktisk ikke sett på det på 2 dager
Sjelden det går noe på TV så!!
Kjente han deg ikke igjen eller tror du?Utrolig deilig å se dem igjen
Minsten ble helt rar...bare stirret lenge på meg
De to andre slang seg om halsen min og ville ikke slippe![]()
Utrolig deilig å se dem igjen
Minsten ble helt rar...bare stirret lenge på meg
De to andre slang seg om halsen min og ville ikke slippe![]()
Han kjente meg nok igjen...men det gikk vel plutselig opp for ham at jeg hadde vært borteKjente han deg ikke igjen eller tror du?
kan tenke meg det var godt å se dem igjen![]()
Er en utrolig følelse å bety så mye for noenSå koselig at de to eldste ble så glade daMinsten måtte nok bare tenke seg litt om
Hehe...
Er en utrolig følelse å bety så mye for noen![]()
Jeg jobber jo turnus, så har endel fridager innimellom..Ja, det er sant! Lillegutt lyser opp hver gang jeg kommer inn i rommet! Mammahjertet smelter hver eneste gangNå tenker jeg det blir godt å ha gutta hjemme en stund! Jobber du mye fremover? Har pappaen perm?
![]()