Om du titter innom

Nå får jeg vel si godt natt! Sliter litt med å sovne da sambo er borte, håper jeg ikke blir liggende våken for lenge! Er så kjedelig å stirre i taket :p God natt junijenter ;)

God morgen jenter!! Hurra for lite søvn og urolig baby! :p Skal han holde på slik da jeg begynner å jobbe kommer jeg nok til å svime av! Men men... Sola skinne og vi er glade ;) I dag skal vi til et vennepar å deres baby og vi skal grille og kose oss :)

God morgen
Håper det blir bedre en bedre morgen imorgen!!! Urolig snuppe i natt og våknet altfor tidlig egentlig

God morgen! Vi har hatt en super natt! Frøkna våkna 06 for mat og sov et par timer til, totalt 12 timer i natt.

Storebror sov også til over 08, ca 11 timer.

Deilig :D

God morgen:)
jeg fikk sove frempå i dag, herligt!
Det er jo langt på dag allerede, og vi er akkuratt ferdig med frokosten jo:p merkes godt denne første dagen etter klokkesnuingen;)

vi skal i middagsbesøk i dag, ellers bare nyte finværet :)

God morgen jenter!! Hurra for lite søvn og urolig baby! :p Skal han holde på slik da jeg begynner å jobbe kommer jeg nok til å svime av! Men men... Sola skinne og vi er glade ;) I dag skal vi til et vennepar å deres baby og vi skal grille og kose oss :)

håper han snart finner utav at han skal sove om natten og ikke plage mammaen og pappaen sin:p
høres koselig ut med besøk og grilling! Kos dere:)

Back
Topp