hehe, tror nok samboer hadde blitt rimelig sur om jeg nedprioriterte navnefesten fremfor dere ja![]()
Hehe... Det skjønner jeg godt at han hadde blitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe, tror nok samboer hadde blitt rimelig sur om jeg nedprioriterte navnefesten fremfor dere ja![]()
Jeg kommer garantert til å oppdatereHehe... Det skjønner jeg godt at han hadde blittMen jeg håper vi får høre litt om hvordan dagen var da den er overstått
![]()
Jeg kommer garantert til å oppdatere
Skal få tatt noen bilder og
Og så skal neg nok få sneket meg til noen titt innimellom![]()
Må vel komme meg i seng jeg og. God nattNå får jeg vel si godt natt! Sliter litt med å sovne da sambo er borte, håper jeg ikke blir liggende våken for lenge! Er så kjedelig å stirre i taketGod natt junijenter
![]()
Så herlig!God morgen! Vi har hatt en super natt! Frøkna våkna 06 for mat og sov et par timer til, totalt 12 timer i natt.
Storebror sov også til over 08, ca 11 timer.
Deilig![]()
God morgen! Vi har hatt en super natt! Frøkna våkna 06 for mat og sov et par timer til, totalt 12 timer i natt.
Deilig![]()
God morgen jenter!! Hurra for lite søvn og urolig baby!Skal han holde på slik da jeg begynner å jobbe kommer jeg nok til å svime av! Men men... Sola skinne og vi er glade
I dag skal vi til et vennepar å deres baby og vi skal grille og kose oss
![]()
God morgen
Håper det blir bedre en bedre morgen imorgen!!! Urolig snuppe i natt og våknet altfor tidlig egentlig
God morgen! Vi har hatt en super natt! Frøkna våkna 06 for mat og sov et par timer til, totalt 12 timer i natt.
Deilig![]()
Titter innom mens vi pakker bil...![]()
Dette var vel litt dårlig planlagt? Trodde det skulle være mange som ville hjem idag?Titter innom mens vi pakker bil...![]()
Takk for detgod morgen
god tur hjemover, kjør forsiktig![]()