Om du titter innom

Da har jeg fått så mange sjokk idag at jeg tror ikke jeg greier et til ;)

Tittei jenter! Titter innom fra sofaen med enda et vinglass i hånden :p Føler meg som den drankeren jeg nå :p

Det håper jeg og :p
Men jeg er ikke helt lysten på å selge emmaljungaen da, men samboer mener vi ikke trenger tre :p
Og han vil beholde trilla til storebror i tilfelle vi trenger den på ferien når vi skal i dyreparken...

men du det går an å leie vogn eller trallevogn i dyreparken mot ett lite depositum. Det var en dårlig unnskyldning fra samboer for å beholde den:p

Da er barna i seng, og forhåpentligvis sovnet :)
så nå slenger jeg bena på bordet og nyter roen :)

men du det går an å leie vogn eller trallevogn i dyreparken mot ett lite depositum. Det var en dårlig unnskyldning fra samboer for å beholde den:p
Det visste jeg ikke at gikk an ;)
Men han vil beholde den til storebror siden det er mulig vi har behov for den. Og han mener strengt tatt at frøkna også kan bruke den ;)

Sitter i sofaen og er utslitt xsmile8 Har hakka vekk 4 m2 med tykk is fra verandaen rett før leggetid på lillegutt. Brukte en god time og kjenner at i morra får jeg svi for det harde arbeidet. Men isen er vekk og all kattemøkka også, så da blir det grillings i morra :)

Det visste jeg ikke at gikk an ;)
Men han vil beholde den til storebror siden det er mulig vi har behov for den. Og han mener strengt tatt at frøkna også kan bruke den ;)

vi har gjort det flere ganger, helt supert for store små slitne føtter;)

mannfolk skjønner ikke hvor gøy det er med ny vogn:p
hva med heller å investere i ett søskenbrett da? Da vi fikk midtsøster var storebror 2 år, og vi brukte bare vogn til han de første mnd etter hun ble født. Vi hadde også en stående i tilfelle, men hadde absolutt ikke bruk for det. Så strengt tatt tror jeg Ikke det er bruk for den, men nå er det jo individuelt da;)

Sitter i sofaen og er utslitt xsmile8 Har hakka vekk 4 m2 med tykk is fra verandaen rett før leggetid på lillegutt. Brukte en god time og kjenner at i morra får jeg svi for det harde arbeidet. Men isen er vekk og all kattemøkka også, så da blir det grillings i morra :)

flink du er!
god trening det :p

Tittei! Lillegutt sovna ikke før kl. 19.45, så håper han sover godt i natt slik at han får nok søvn!!

Hva gjør dere da deres små ligger på magen med ansiktet rett ned i madrassen? Snur dere de? Lillegutt har som regel på seg sovepose, så han får da ikke snudd seg. Men i kveld droppet jeg den, og da han endelig sovna lå han på magen med ansiktet rett ned i madrassen. Får dem puste da? Jeg måtte snu på han jeg :p

Hva har skjedd ?
Vel min mors foreldre har vi nesten ikke kontakt med, vi reiste innom her om dagen for å være høflige 8har ikke hvert der siden jula og siden søstra mi var her fant vi ut at vi kunne gjøre det nå.

Idag så fikk jeg ikke start på bilen som er lånt og alle var enten ikke å få kontakt med, opptatt eller altfor langt unna (skulle i butikken) ringer da min bestefar som av alle ting faktisk kommer å henter meg mens søstra mi og Amina gikk tur, så når vi kommer dit begynner han å bla opp ganske mye penger og sier at jeg skal kjøpe noe vi kan kose oss med i kveld!!! :o

Så i kveld ringer vår mormor min søster og spør om vi vil ha kyllingsalat (hun ELSKER den!)
og da kommer jaggu bestefar hit (første gang han har hvert innom en dør der jeg har bodd etter jeg flyttet ut!!!) og gir oss halv loff og deilig kyllingsalat (nok til hele helga :p )

Back
Topp