Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har skjedd ?Da har jeg fått så mange sjokk idag at jeg tror ikke jeg greier et til![]()
Fortell!Da har jeg fått så mange sjokk idag at jeg tror ikke jeg greier et til![]()
Fortell, fortell!Da har jeg fått så mange sjokk idag at jeg tror ikke jeg greier et til![]()
Det håper jeg og
Men jeg er ikke helt lysten på å selge emmaljungaen da, men samboer mener vi ikke trenger tre
Og han vil beholde trilla til storebror i tilfelle vi trenger den på ferien når vi skal i dyreparken...
Da har jeg fått så mange sjokk idag at jeg tror ikke jeg greier et til![]()
Tittei jenter! Titter innom fra sofaen med enda et vinglass i håndenFøler meg som den drankeren jeg nå
![]()
Det visste jeg ikke at gikk anmen du det går an å leie vogn eller trallevogn i dyreparken mot ett lite depositum. Det var en dårlig unnskyldning fra samboer for å beholde den![]()
Hva skjer?Da har jeg fått så mange sjokk idag at jeg tror ikke jeg greier et til![]()
Har du sagt a så må du si BDa har jeg fått så mange sjokk idag at jeg tror ikke jeg greier et til![]()
Det visste jeg ikke at gikk an
Men han vil beholde den til storebror siden det er mulig vi har behov for den. Og han mener strengt tatt at frøkna også kan bruke den![]()
Sitter i sofaen og er utslitt xsmile8 Har hakka vekk 4 m2 med tykk is fra verandaen rett før leggetid på lillegutt. Brukte en god time og kjenner at i morra får jeg svi for det harde arbeidet. Men isen er vekk og all kattemøkka også, så da blir det grillings i morra![]()
Takk, tenkte masse på kalorier når jeg kasta is ned fra verandaenflink du er!
god trening det![]()
Vel min mors foreldre har vi nesten ikke kontakt med, vi reiste innom her om dagen for å være høflige 8har ikke hvert der siden jula og siden søstra mi var her fant vi ut at vi kunne gjøre det nå.Hva har skjedd ?