Om du titter innom

God morgen :) Her sov lillegutt som en stein i natt og våkna første gang halv fem. Var bare å gi tutt og litt kos så sov han til halv syv. Litt pupp og søvn i vår seng så var det morgen :) I dag skal jeg starte på palleloungen og grille i finværet :)

Da har vi kost oss med grillmat i sola :) Mangler en palle for å gjøre loungen komplett. Så når det blir varmere blir det et strøk maling og noen beslag så er den ferdig;)

Slenger inn noen bilder av lillegutt ute ;)

1364741784907.jpg
1364741806241.jpg

Titter innom fra senga.

Vi har hatt en fin dag ute i sola på campingen hos svigermor og mannen. Storebror har kost seg, frøkna sov et par timer og vi har grilla pølser.

Nå sovner iallefall frøkna, men storebror er oppe fortsatt. Han sovna i bilen hjem...

Nå håper jeg de sover lenge i morra og ;)

HEI JENTER :D Vi har vært på besøk hos et vennepar i dag, har grilla og kost oss :) Nå er vi hjemme igjen, lillegutt sover og jeg har fått satt på en vaskemaskin og slengt over med støvsugeren! Så nå er det beina på bordet og så er det visst igjen litt sjokolade som må spises opp ;) God kveld!! :)

Titter innom fra senga.

Vi har hatt en fin dag ute i sola på campingen hos svigermor og mannen. Storebror har kost seg, frøkna sov et par timer og vi har grilla pølser.

Nå sovner iallefall frøkna, men storebror er oppe fortsatt. Han sovna i bilen hjem...

Høres ut som en koselig dag :D Får håpe storebror sovner snart og at de begge sover lenge i morgen! :)

Titter innom fra senga.

Høres ut som en herlig dag!:D

HEI JENTER :D Vi har vært på besøk hos et vennepar i dag, har grilla og kost oss :) Nå er vi hjemme igjen, lillegutt sover og jeg har fått satt på en vaskemaskin og slengt over med støvsugeren! Så nå er det beina på bordet og så er det visst igjen litt sjokolade som må spises opp ;) God kveld!! :)
God kveld til deg også:D Og kos deg med sjokolade;)

Back
Topp