Om du titter innom

Jeg jobber jo turnus, så har endel fridager innimellom..:) Men når jeg jobber kveldsvakter ser jeg jo ikke gutta i det hele tatt siden jeg kommer hjem etter de har lagt seg..
Pappa`n har akkurat startet på sin pappaperm:) Han gleder seg masse til disse 12 ukene:D

Deilig å jobbe turnus sånn sett! Man får nok ikke så mye tid med den da man jobber kveldsvakt nei! Men da regner jeg med jeg leverer han litt sent i barnehagen :) Så bra at han gleder seg til perm! Det gjør min også! Fint for dem å få litt alenetid med de små :)

Deilig å jobbe turnus sånn sett! Man får nok ikke så mye tid med den da man jobber kveldsvakt nei! Men da regner jeg med jeg leverer han litt sent i barnehagen :) Så bra at han gleder seg til perm! Det gjør min også! Fint for dem å få litt alenetid med de små :)
Ja, jeg har de jo litt lenger hjemme sammen med meg på formiddagen da..:)
Tror disse gutta har godt av litt mer pappatid også....de er rimelig mammadalter!:P

Ja, jeg har de jo litt lenger hjemme sammen med meg på formiddagen da..:)
Tror disse gutta har godt av litt mer pappatid også....de er rimelig mammadalter!:P

Hehe... Så gode da! Klart de er glad i den gode og snille mammaen sin :D Ja, de har godt av litt pappatid! Men lurer veldig på hvordan jeg skal klare å være borte fra han i mange timer på jobb! Hittil har jeg bare vært borte fra han i maks 3-4 timer!

Hehe... Så gode da! Klart de er glad i den gode og snille mammaen sin :D Ja, de har godt av litt pappatid! Men lurer veldig på hvordan jeg skal klare å være borte fra han i mange timer på jobb! Hittil har jeg bare vært borte fra han i maks 3-4 timer!
Da er ikke jeg den rette å spørre siden jeg akkurat har vært borte fra minsten i 1 uke!!!:P
Husker jeg tenkte det samme med førstemann..:) Men etter første arbeidsdag (som var veeeeldig lang...:P) gikk det forholdsvis greit. Alt blir en vane;)

Da er ikke jeg den rette å spørre siden jeg akkurat har vært borte fra minsten i 1 uke!!!:P
Husker jeg tenkte det samme med førstemann..:) Men etter første arbeidsdag (som var veeeeldig lang...:P) gikk det forholdsvis greit. Alt blir en vane;)

Skjønner jo at det blir litt annerledes da man har fler ;) Det går vel bra! Er som du sier, alt blir en vane! Håper at etter en uke så føles det ikke like ille lenger :p

Skjønner jo at det blir litt annerledes da man har fler ;) Det går vel bra! Er som du sier, alt blir en vane! Håper at etter en uke så føles det ikke like ille lenger :p
Satser på at det går fint, ja:) Når begynner du på jobb??
Tror jeg skal finne senga altså...blir utrolig trøtt av 5,5 timer i bil med slitne barn:P

Titter innom ifra senga

Morn morn jenter! :)
Da går påsken mot slutten! :) Og fru Sandbakk har hatt en aktiv og flott påske sammen med sine kjære :)
Men helt greit å begynne på hverdagen igjen i morga ;)

God morgen :) Her sto vi opp til strålende sol. Gleder meg til å sitte litt ute på verandaen i dag :) I morra kommer frøkna hjem fra påskeferien sin hos Mor, og vi gleder oss masse til å få henne hjem igjen :)

Ser ut til å bli bra ver her og i dag :) Så spørst om vi må utnytte siste feriedagen med en liten utflukt :)

God morgen! Ja, nå er påsken snart over. Og bare 1 uke til jeg begynner på jobb igjen :(
Er så glad for jeg har utvidet permisjonen min til ut august :) Vist ikke skulle jeg begynt å jobbe igjen i slutten av denne mnd jeg og.. og hadde ikke vært klar for det ;)

God morgen!
Jeg fikk sove litt utpå i dag :)

Da er det den dagen jeg hater, så nå er det bare å være obs :p

Og nå er det 22 dager igjen av min perm. Siden vi var inne på temaet. Er ikke klar, men blir det vel.... Ulønna perm tar ikke jeg sjansen på siden jeg ikke stoler nok på at kroppen holder seg frisk ;)
Og da er det dumt å miste rettigheter...

God morgen!
Jeg fikk sove litt utpå i dag :)

Da er det den dagen jeg hater, så nå er det bare å være obs :p

Og nå er det 22 dager igjen av min perm. Siden vi var inne på temaet. Er ikke klar, men blir det vel.... Ulønna perm tar ikke jeg sjansen på siden jeg ikke stoler nok på at kroppen holder seg frisk ;)
Og da er det dumt å miste rettigheter...
Ja har vært mye prompeluring på nrk super i dag :P

God morgen jenter :) Jeg fikk sove lenge i dag, det var deilig! Men tror jeg sov litt hardt så jeg våknet med hodepine! :p Lillegutt har som vanlig rotet i natt! Vi vurderer å prøve å legge han på eget rom i natt, bare for å se! Fungerer det ikke flytter vi han inn til oss igjen selvfølgelig!

Back
Topp