Om du titter innom

Tittei jenter! Ser på litt TV og skal straks spise rundstykker til kvelds :) Men må jo passe på at det er liv i denne tråden :D

Tittei jenter! Ser på litt TV og skal straks spise rundstykker til kvelds :) Men må jo passe på at det er liv i denne tråden :D
Bra du tar litt ansvar for denne tråden!:P
jeg prøver å lese meg opp på nye tråder etter å ha vært totalt fraværende idag.. :disgust

Bra du tar litt ansvar for denne tråden!:P
jeg prøver å lese meg opp på nye tråder etter å ha vært totalt fraværende idag.. :disgust

Du er så aktiv ellers så er lov å drive med andre ting ;) :) Var det godt å se gutta dine igjen?

Utrolig deilig å se dem igjen:D
Minsten ble helt rar...bare stirret lenge på meg:P
De to andre slang seg om halsen min og ville ikke slippe:)

Så koselig at de to eldste ble så glade da :) Minsten måtte nok bare tenke seg litt om :p Hehe...

Kjente han deg ikke igjen eller tror du?
kan tenke meg det var godt å se dem igjen :)
Han kjente meg nok igjen...men det gikk vel plutselig opp for ham at jeg hadde vært borte:P
Etter et par minutter holdt han på å le seg ihjel mens han kløp meg i nesa, i kinnet, dro i håret og koset:D

Er en utrolig følelse å bety så mye for noen:D

Ja, det er sant! Lillegutt lyser opp hver gang jeg kommer inn i rommet! Mammahjertet smelter hver eneste gang :) Nå tenker jeg det blir godt å ha gutta hjemme en stund! Jobber du mye fremover? Har pappaen perm? :)

Ja, det er sant! Lillegutt lyser opp hver gang jeg kommer inn i rommet! Mammahjertet smelter hver eneste gang :) Nå tenker jeg det blir godt å ha gutta hjemme en stund! Jobber du mye fremover? Har pappaen perm? :)
Jeg jobber jo turnus, så har endel fridager innimellom..:) Men når jeg jobber kveldsvakter ser jeg jo ikke gutta i det hele tatt siden jeg kommer hjem etter de har lagt seg..
Pappa`n har akkurat startet på sin pappaperm:) Han gleder seg masse til disse 12 ukene:D

Back
Topp